Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

HTML-фрагмент работы: "" (код:10412)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
Объем работы:        стр.
Размер в архиве:    кб.
Фрагменты: | 1 | 2 | 3 | 4 |
<<< Оглавление >>>
здібностей  до експериментування. Будь-який найкращий задум  можна 
зіпсувати  недбалим проведенням експерименту. У ході  експерименту 
дослідник  організує  процес  взаємодії  з  випробуваним,  зачитує 
інструкцію,  проводить, якщо це необхідно  навчальну   серію.  Він 
варіює  незалежну  перемінну  (задачі,  зовнішні  умови  й   ін.), 
проводить  сам  або  за допомогою асистента реєстрацію  поводження 
випробуваного. 
     Нарешті,  експериментатор опитує випробуваного по  закінченні 
експерименту (постекспериментальне інтерв'ю). 
     Основні етапи проведення експерименту. 
     а) Підготовка  експерименту. Дослідник готує експериментальне 
помешкання й устаткування. Якщо це необхідно, проводиться декілька 
спробних   досвідів   для  налагодження  процедури   експерименту. 
Найважливішим  моментом  є розробка й уточнення  інструкції.  Вона 
повинна складатися зі стислих пропозицій, кожна з яких включає  не 
більш  11  слів.  У  інструкції за допомогою  абзаців  виділяються 
значеннєві  блоки.  Її  перевіряють на  зрозумілість  і  простоту, 
проводячи попередній досвід на 5-10 випробуваних. 
     б)  Інструктування  і  мотивування  випробуваних.  Інструкція 
повинна  містити  в  собі  мотиваційні   компоненти.  Випробуваний 
повинен   знати, які можливості надає йому участь в  експерименті. 
Це  може  бути  грошова  оплата (характерно  для  американської  і 
колишньої радянської психології), інформація про його здібності  й 
особисті  риси,  допомога  у вирішенні особистих  проблем  і  т.д. 
Оскільки   ситуація   експерименту  для   більшості   випробуваних 
незвична,  вони відчувають тривогу, їхня увага може флуктуїрувати. 
Крім   того,   швидкість   розуміння   інструкції   залежить   від 
індивідуальних когнітивних здібностей, особливостей  темпераменту, 
знання мови і т.д. Тому варто перевірити, чи правильно випробувані 
зрозуміли  інструкцію, і повторити її при необхідності,  уникаючи, 
проте, додаткових розгорнутих коментарів. 
     в)   Експериментування.   Спочатку   варто   переконатися   в 
дієздатності випробуваного, у тому, що він здоровий і бажає  брати 
участь  в  експерименті.  Перед експериментатором  повинна  лежати 
інструкція,  у  якій  зафіксований  порядок  його   дій   у   ході 
дослідження.  Звичайно в експерименті бере участь і асистент.  Він 
бере  на себе допоміжні задачі. Частіше усього саме асистент  веде 
протокол,  у якому фіксуються відповіді випробуваного. Крім  того, 
асистент  веде загальне спостереження за поводженням випробуваного 
і  його  станом,  а  також за усіма відхиленнями  від  стандартної 
процедури експерименту. Він же стежить за роботою апаратури.  Якщо 
експеримент  проводиться  з  використанням  комп'ютера,  то  увага 
асистента  й  експериментатора  звільняється  від  ряду   рутинних 
процедур. Експеримент у залежності від цілей дослідження може бути 
частково або цілком автоматизованим. 
     8.  Вибір методів статистичного опрацювання, її проведення  і 
інтерпретація результатів - такий етап дослідження. 
     Звичайно  методи  опрацювання  даних  вибираються  на  стадії 
планування   експерименту  або  ж  ще  раніше  -   при   висуванні 
експериментальної     гіпотези.     Експериментальна      гіпотеза 
перетвориться в статистичну. Можливих типів статистичних гіпотез в 
експериментальному дослідженні небагато: 
     а) про подібність або розходження двох і більш груп; 
     б) про взаємодію незалежних перемінних; 
     в) про статистичний зв'язок незалежних і залежних перемінних; 
     г)   про   структуру   латентних  перемінних   (належить   до 
кореляційного дослідження) 
     Статистичні оцінки подають інформацію не про наявність, а про 
достовірність  подібностей і розходжень результатів контрольних  і 
експериментальних груп. 
     9.    Висновки   й   інтерпретація   результатів   завершують 
дослідницький  цикл. Результатом експериментального дослідження  є 
підтвердження  або  спростовання гіпотези про причинну  залежність 
між перемінними. «Якщо А, то В. 
      

Фрагменты: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
Объем работы:        стр.
Размер в архиве:    кб.



© 2007-2019 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel