Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!
Твір з англійської мови про здоровий спосіб життя
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Твір з англійської мови про здоровий спосіб життя », або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ПРОБЛЕМИ НАРКОМАНІЇ 5
1.1 Історичний аспект наркоманії 5
1.2 Розвиток наркоманії в Україні 7
1.3 Наркоманія серед молоді 10
РОЗДІЛ 2 ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ ЯК УМОВА ГАРМОНІЙНОГО РОЗВИТКУ 18
2.1 Режим праці та відпочинку 18
2.2 Шкідливі звички 20
2.3 Фізичне навантаження 23
РОЗДІЛ 3 ПРОФІЛАКТИКА НАРКОМАНІЇ 27
3.1 Суспільство у профілактиці наркоманії 27
3.2 Заходи профілактики наркоманії 29
ВИСНОВОК 33
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 35 >>>>
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ПРОБЛЕМИ НАРКОМАНІЇ 5
1.1 Історичний аспект наркоманії 5
1.2 Розвиток наркоманії в Україні 7
1.3 Наркоманія серед молоді 10
РОЗДІЛ 2 ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ ЯК УМОВА ГАРМОНІЙНОГО РОЗВИТКУ 18
2.1 Режим праці та відпочинку 18
2.2 Шкідливі звички 20
2.3 Фізичне навантаження 23
РОЗДІЛ 3 ПРОФІЛАКТИКА НАРКОМАНІЇ 27
3.1 Суспільство у профілактиці наркоманії 27
3.2 Заходи профілактики наркоманії 29
ВИСНОВОК 33
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 35 >>>>
Завдання 1.-9 балів 2
Put the words in the correct order to make questions:
1. cigarettes you many do a day smoke? – Do you smoke many cigarettes a day?
2. go you night where did last? – Where did you do last night?
3. does petrol much a cost liter of how? – How much does liter of petrol cost?
.....
Завдання 2. - 18 балів 2
Завдання 2. - 18 балів
Put the word in the bracket in the correct place in the sentence. If necessary, change the adjective to an adverb;
1. We had a holiday in Spain, but unfortunately we had weather, (terrible)
We had a holiday in Spain, but unfortunately we had a terrible weather.
2. Maria dances, (good)
....
Завдання 4.-8 балів Choose the correct sentence: 3
Завдання 5.-10 балів 4
Завдання 6.-7 балів 5
Завдання 7.-10 балів 5
Завдання 8.-28 балів 6
Translate into Ukrainian:
There are two addresses in London that the whole world knows. One is 10 Downing Street, where the Prime Minister lives. The other is Buckingham Palace. This famous palace, first built in 1703, is in the very centre of London.
It is two places, not one. It is a family house, where children play and grow up. It is also the place where presidents, kings, and politicians go to meet the Queen.
Buckingham Palace is like a small town, with a police station, tow post offices, a hospital, a bar, two sport clubs, a disco, a cinema, and a swimming pool. There are 600 rooms and three miles of red carpet. Two men work full-time to look after the 300 clocks. About 700 people work in the Palace.
When the Queen gets up in the morning, seven people look after her. One starts her bath, one prepares her clothes, and one feeds the Royal dogs. She has eight or nine dogs, and they sleep in their own bedroom near the Queen's bedroom. Two people bring her breakfast. She has coffee from Harrods, toast, and eggs. Every day for fifteen minutes, a piper plays Scottish music outside her room and the Queen reads The Times.
Every Tuesday evening, she meets the Prime Minister. They talk about world news and have a drink, perhaps a gin and tonic or whisky.
When the Queen invites a lot of people for dinner, it takes three days to prepare the table and three days to do the washing-up. Everybody has five glasses: one for red wine, one for white wine, one for water, one for port, and one for liqueur. During the firs and second courses, the Queen speaks to the person on her left and then to the person on her right for the rest of the meal. When the Queen finishes her food, everybody finishes, and it is time for the next course!
>>>>
Зміст
Розділ 1. Соціолінгвістична ситуація в Новій Зеландії……………………..3
1.1 Социолінгвістіка як наука………………………………………….5
1.2 Мовна ситуація в Новій Зеландії……………………………….....12
Розділ 2. Новозеландський варіант англійськоїмови……………………...18
2.1. Особливості вживання англійськоїмови в Новій Зеландії……..18
2.2. Запозичення з мови маорі…………………………………………19
2.3. Аналіз вживання новозеландського варіанту англійськоїмови в різних сферах діяльності………………………………………22
Висновки………………………………………………………………………27
Список використаної літератури…………………………………………….28 >>>>
1. Прочитайте текст, перекладіть усно українською мовою та дайте письмовий переклад 3 і 4 абзаців…………………………………………………………………….3
2. Доберіть до слів з тексту синоніми…………………………………………....3
3. Доповніть речення словами з тексту…………………………………………..4
4. Поставте 10 питань до тексту………………………………………………….4
5. Вставте потрібні займенники …………………………………………………4
6. Перефразуйте речення, вживаючи to have……………………………………4
7. Вставте замість крапок одне з поданих дієслів у формі Present Indefinite….4
8. Поставте речення в Future Indefinite ………………………………………….5
9. Вставте замість крапок одне з поданих дієслів у формі Past Indefinite.…….5
10. Поставте по 4 типи запитань до кожного речення………………………….5
Виконання …………………………………………………………………………6
1. Прочитайте текст, перекладіть усно українською мовою та дайте письмовий переклад 3 і 4 абзаців.
Cost Accounting
It is fairly easy to calculate the prime cost or direct cost of a manufactured article.
This is the sum of the direct costs of the raw materials or components that make up the product and the labour required to produce it, which, of course, vary directly with production. For example, if you produce 500 wooden doorknobs, each one requiring 100 grams of wood and taking the machine operator two minutes to make, you can easily calculate the direct cost. But to this have to be added all the factory’s overheads – rent or property taxes, electricity for lighting and heating, the price of the machine used, the maintenance department, the stores, the canteen, and so on.
There are also lots of other expenses of running a business that cannot be charged to any one product, process or department, and companies have to price their products in such a way as to cover their administration and selling expenses the finance department, the research and development department, and so on.
Various methods can be used to allocate all these expenses to the selling price of different products. One of these is job-order cost accounting, which involves establishing a price for an individual item or a particular batch (a quantity of goods assembled or manufactured together). This is impossible where production involves a continuous process as with steel, flour, or cement. In this case companies often use process cost accounting, which determines costs over a given period of time.
Finally, where a company does not want to calculate the price of specific orders or processes, it can use costing or absorption costing, which allocates all fixed and variable costs to the company’s products.
2. Доберіть до слів з тексту синоніми:
overhead, price, a particular batch, expense, charge, sum, vary, determine, allocate, product.
3. Доповніть речення словами з тексту:
- Manufactures have to find a way of … all fixed and … costs to their various products.
- They have to cover the factory’s …, and things like administration and selling …
- The direct cost of … and labor is easy to calculate.
4. Поставте 10 питань до тексту.
5. Вставте потрібні займенники.
1. If you give … address, … shall write to …
2. I know this woman. … works at the factory with my mother.
3. If I see Helen, I’ll ask … to ring … up tomorrow.
4. I like this radio set very much. Where did you buy … ?
5. You are to be here at 7. We’ll be waiting for … .
6. Перефразуйте речення, вживаючи to have.
1. The driver was obliged to stop the car.
2. The teacher was obliged to give him a “two”.
3. I’ll be obliged to expel you from the circle.
4. The woman was obliged to lock the door.
5. I was obliged to repeat my question.
7. Вставте замість крапок одне з поданих дієслів у формі Present Indefinite.
take, fly, live, spend, go, work, want, live, read, study
1. Her mother …. at a textile factory.
2. Many birds …. to the south in autumn.
3. Her parents … in a village.
4. My school-mates … to the theatre in the evening.
5. They … newspapers in the reading-room.
8. Поставте речення в Future Indefinite.
1. They have already discussed the novel.
2. He did not give me his address.
3. She showed him the way to the metro station.
4. He introduce me to his friend.
5. They are building a bridge over the river.
9. Вставте замість крапок одне з поданих дієслів у формі Past Indefinite.
dictate, like, be, have, know, be, go, watch, be come
1. She didn’t … to the University last week.
2. She … very tired yesterday.
3. They … no English classes yesterday.
4. He didn’t … TV last night.
5. She … married at that time.
10. Поставте по 4 типи запитань до кожного речення.
1. This designer works in our company.
2. Last year my elder brother worked in NBC.
3. The students of our unversity will take part an international competition next year.
>>>>
ПЛАН
ВСТУП 3
1. Періодизація історії англійськоїмови. 6
2. Пам'ятники писемності староанглійського періоду. 7
3. Пам'ятники писемності среднеанглийского (са.) періоду. Зміни в графіці й орфографії, внесені нормандськими переписувачами. 9
4. Утворення англійської нації й англійської національної мови. 12
5. Діяльність граматистів і лексикографів у РА періоді. Встановлення норм літературної мови й орфографії. 13
6. Історичні основи сучасної англійської орфографії. 15
7. Англійська мова у світі 16
ВИСНОВОК 20
Список використаних джерел 22
>>>>
ПЛАН
І. Вступ
§1. Використання ігор на уроці англійськоїмови. Різні класифікації видів ігор.
§2. Використання пісень та віршів на уроці іноземної мови.
ІІ. Практичне використання творчих форм навчання іноземним мовам.
§1. Проведення експерименту. Його результати.
ІІІ. Практичні рекомендації для подальшої роботи.
ІV. Бібліографія. >>>>
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Навчання фонетичного матеріалу (формування фонетичної компетенції) учнів на уроках іноземної мови 5
1.1. Фонетичний мінімум при навчанні іноземної мови 5
1.2. Вимоги до вимови учнів 5
1.3. Навчання звуків іноземної мови 8
1.4. Навчання інтонації іноземної мови 11
Розділ 2. Постанова вимови під час вивчення англійськоїмови 17
2.1. Використання лінгафонного встаткування при навчанні вимови на уроках англійськоїмови 17
2.2. До навчання інтонації усного непідготовленого монологічного мовлення 25
Висновки 35
Резюме 37
Список використаної літератури 38 >>>>
Вступ. 2
1. Урок, як основна форма організації навчання. 3
1.1. Особливості уроку та його структури, як форми організації навчання. 3
1.2. Вимоги до уроку іноземної мови. 6
1.2.1. Мовленнєва спрямованість уроку іноземної мови. 6
1.2.2. Комплексність уроку іноземної мови. 7
1.2.3. Іноземна мова - мета і засіб навчання. 8
1.2.4. Висока активність розумово-мовленевої діяльності учнів. 8
1.2.5. Різноманітність форм роботи учнів. 9
1.2.6. Мотиваційне забезпечення навчальної діяльності. 10
2. Типи та структура уроків англійськоїмови. 12
2.1. Критерії класифікації уроків англійськоїмови. 12
2.2. Дидактико-методичні моделі уроків англійськоїмови. 15
2.3. Аналіз уроку англійськоїмови. 18
3. Практична частина. 24
Висновок. 31
Література. 32
>>>>
Зміст
Вступ………………………………………………………………………3
I. Етимологічна структура словарного складу англійськоїмови…..4
II. Роль запозичень в розвитку словарного складу англійського
мови………………………………………………………………………..8
III. Класифікація запозичень…………………………………………….13
IV. Джерело запозичень………………………………………………...17
V. Проблема асиміляції запозичених слів……………………………..26
Висновок………………………………………………………………….28
Використана література…………………………………………………29 >>>>
Вступ 3
Розділ І. Рольова гра як ефективний прийом вивчення англійськоїмови 5
1.1. Зміст і функції рольової гри 5
1.2. Структурні компоненти рольової гри 10
1.3. Форми рольової гри на уроці англійськоїмови у відповідності до вікових особливостей учнів 12
Розділ ІІ. Методика організації рольової гри 16
2.1. Підготовка і проведення рольової гри 16
2.2. Основні вимоги до рольової гри, її правила 18
Розділ III. Гра з лялькою як один з різновидів рольової гри 23
3.1. Лялька – маска 24
3.2. Лялька – знак ситуації 25
3.3. Лялька – партнер, адресат мовлення 27
3.4. Лялька – третя особа, предмет розмови 28
Висновки 30
Resume 31
Список використаної літератури 32 >>>>
ПЛАН
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. МІСЦЕ РОЛЬОВОЇ ГРИ В МЕТОДИЦІ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 7
1.1 Теоретичні аспекти ролі ігор на уроках англійськоїмови 7
1.2 Основні етапи підготовки до проведення рольових ігор. Класифікація рольових ігор 15
РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ РОЛЬОВИХ ІГОР У ПІДРУЧНИКАХ 23
2.1 Використання рольових ігор як засіб особистіно-орієнтованого навчання 23
Висновки 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30
Додаток 1 33
Додаток № 2 34 >>>>
ПЛАН
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. МІСЦЕ РОЛЬОВОЇ ГРИ В МЕТОДИЦІ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 7
1.1 Теоретичні аспекти ролі ігор на уроках англійськоїмови 7
1.2 Основні етапи підготовки до проведення рольових ігор. Класифікація рольових ігор 15
РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ РОЛЬОВИХ ІГОР У ПІДРУЧНИКАХ 23
2.1 Використання рольових ігор як засіб особистіно-орієнтованого навчання 23
Висновки 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30
Додаток 1 33
Додаток № 2 34 >>>>
Роль музики і пісні в викладанні англійськоїмови
Музичні твори, які використовуються при четвертому пред’явленні учбового матеріалу (музичний сеанс)
Твори програмної музики
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ >>>>
Література
1. Ананьев Б. Г. Человек как предмет познания. - Л.: ЛГУ, 1969.
2. Арсеньев А. С. Размышления о работе С. Л. Рубинштейна "Человек и мир". //Вопросы философии. - 1993. - №5.
3. Годфруа Ж. Что такое психология.: В 2 т. - Т. 1, М.: Мир, 1992.
4. Гордеева Н. Д., Зинченко В. П. Функциональная структура действия. - М.: МГУ, 1982.
5. Запорожец А. В. Избранные психологические труды. - Т. 1, М., 1989.
6. Котов И. Психическое здоровье народа как проблема церкви и государства. Институт современных знаний, Минск - http://www.pms.orthodoxy.ru/library/0027.htm
7. Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность. - М.: МГУ, 1975.
8. Леонтьев А. Н. Избранные психологические труды : В 2-х т. - Т. 1, М.: Периодика, 1983.
9. Леонтьев А. Н. Проблема деятельности в психологии. //Вопросы философии. - 1972. - Т.9, 12.
10. Леонтьев А. Н. Системный анализ в психологии. //Психологический журнал. - 1991. - № 4.
11. Смирнов С. Д. Общепсихологическая теория деятельности: перспективы и ограничения. //Вопросы психологии. - 1993. - № 4.
>>>>