Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!
План характеристика до образу Льоньки з твору Звук Павутинки
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «План характеристика до образу Льоньки з твору Звук Павутинки », або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
1. Автор 3
2. Загальна характеристикатвору „По той бік добра і зла” 7
3. Філософський зміст твору 8
4. Загальний підсумок творчості Ф.Ніцше 10
Бібліографія 14
>>>>
РЕЗЮМЕ 3
1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 5
2. ПІДПРИЄМНИЦЬКА ІДЕЯ 10
3. ПЛАН МАРКЕТИНГУ 12
4. ПЛАН ВИРОБНИЦТВА 14
5 РОЗРАХУНОК СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ 17
5.1. Прямі витрати на одиницю виробленої продукції 17
5.2.Непрямі витрати на об’єм реалізованої продукції 19
6. ФІНАНСОВИЙ ПЛАН 23
7. ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЕКТУ 24
ВИСНОВКИ 26
ЛІТЕРАТУРА 27 >>>>
Зміст Вступ 2 1. Гіппократ та його легендарний життєвий шлях 3 2. Образ Гіппократа в античних джерелах 7 3. Медицина за Гіппократа та його вклад в її розвиток 11 Висновки 16 Список використаних джерел 17 >>>>
Вступ 3
1.Методологічні засади вивчення художнього твору в шкільному курсі літератури 6
1.1. Філософські основи аналізу художнього твору 6
1.2. Психолого-педагогічні передумови навчання літературного аналізу 9
1.3. Методичні основи навчання на уроках літератури 13
2. Теоретико-методична модель вироблення в учнів умінь аналізувати художні твори 20
2.1. Технології навчання аналізу художнього твору 20
2.2. Аналіз художнього твору» (на основі аналізу оповідання Марка Вовчка «Два сини») 23
2.3. Формування в учнів умінь аналізу прозового твору (основна і старша школи) 26
2.4. Особливості навчання аналізу творів різного літературного роду й виду 30
Висновки 37
Література 40
>>>>
Вступ 4
1. Історичний прообраз героїні Роксолани 7
1.1 Шлях до гарему 7
1.2 Дружина падишаха 11
1.3 Леді смерть 14
2. Створення образу Роксолани Павлом Загребельним 19
2.1 Роксолана - символ українського жіноцтва 19
2.2 Специфіка образу Роксолани у романі Загребельного 24
2.3 Думка Загребельного про роман "Роксолана" взагалі та специфіку створення образа головної героїні 27
3. Розкриття образу Роксолани у творчості інших українських романістів 29
Висновки 32
Використана література: 34 >>>>
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичний основи вивчення психологічних
особливостей образу Я в підлітковому і юнацькому віці 6
1.1. Психологічна характеристика підліткового і юнацького віку 6
1.2. Я-образ і самооцінка як складові Я-концепції 12
1.3. Теоретичні аспекти проблеми "Я" в науці 29
Розділ 2. Аналіз складових "Я-образу" в психологічній
літературі 31
2.1. Я-концепція: різні аспекти і складові
даного поняття 37
2.2. Я-концепція і самооцінка в підлітковому і
юнацькому віці 39
Розділ 3. Вивчення особливостей образу Я в підлітковому і
юнацькому віці 48
3.1. Опис програми дослідження і обґрунтування вибору методик 48
3.2. Аналіз і інтерпретація отриманих результатів 57
Висновки 79
Список літератури 84
Додатки 88 >>>>
1. Вступ 2
2. Трансформація образу Фауста у творчості Й.В.Гете та О. С. Пушкіна 8
3. "Я тої сили частка, що робить лише добро, бажаючи лише злого" (образ Мефістофеля в трагедії Йоганна Вольфганга Гете "Фауст") 17
4. Про почуття, i не тільки про це (за творами Йоганна Вольфганга Гете "Фауст" i Тараса Шевченка "Катерина") 22
Висновки 24
Список використаної літератури 26
>>>>
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти формування образу "Я" та самооцінки 7
1.1. Становлення Я-концепції як умова розвитку дітей дошкільного віку 7
1.2. Поняття та сутність самооцінки, її значення в розвитку дітей дошкільного віку 19
1.3. Соціально-психологічні чинники формування образу "Я" та самооцінки дітей дошкільного віку 27
2. Розробка концепції експериментального дослідження проблеми формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 38
2.1. Психологічні основи особистісного становлення дошкільника 38
2.2. Психолого-педагогічне проектування становлення самооцінки дитини дошкільного віку 51
2.3. Розробка методики проведення дослідження соціально-психологічних чинників формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 56
3. Аналіз результатів дослідження соціально-психологічних чинників формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 66
3.1. Узагальнення результатів емпіричного дослідження 66
3.2. Рекомендації стосовно розробки педагогічної технології виховного процесу, спрямованого на особистісне становлення дітей дошкільного віку 86
Висновки 96
Література 103
Додаток А 112
Додаток Б 113
>>>>
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6
1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6
1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10
Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15
2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15
2.2 Соціологія читацької думки 16
Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21
3.1 Життєвий шлях письменника як основа для розуміння творчості 21
3.2 Інтерпретація твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном” 24
Висновки 30
Список використаної літератури 31 >>>>
Вступ 2 1. Історія методики аналізу художнього твору 4 2. Підготовка до сприйняття художнього твору 6 3. Первинне читання та прийоми усвідомлення тексту художнього твору 8 4. Поглиблене засвоєння художнього твору в процесі другого читання 12 Висновки 16 Додатки 17 Список використаної літератури 22 >>>>
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6
1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6
1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10
Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15
2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15
2.2 Соціологія читацької думки 16
Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21
3.1 Життєвий шлях письменника як основа для розуміння творчості 21
3.2 Інтерпретація твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном” 24
Висновки 30
Список використаної літератури 31 >>>>
Вступ 2
Розділ І. Віддзеркалення декадентської доби в особистості й долі О.Уайльда. 4
1.1. О. Уайльд – філософ парадоксальний мислитель та інтелектуал. 4
1.2. Естетизм як провідний принцип світогляду й художньої творчості письменника. 16
1.3. Літературна доля роману «Портрет Доріана Грея». 23
Розділ ІІ. «Портрет Доріана Грея» О. Уайльда у контексті міфопоетики. 29
2.1. Поняття міфологеми та її міфологічних зрізів. 29
2.2. «Портрет» як одна із міфологем атрибутивної моделі світу. 39
2.3. «Портрет» як смислова домінанта текстового простору роману О.Уайльда. 44
Висновки 51
Список використаної літератури 53
>>>>
Вступ 3
1. Зміст завдання 3
2. Теоретичні основи питання, що вивчається 4
3. Аналіз конкретної ситуації 6
4. Конкретні пропозиції з вирішення питання 9
Література 14
1. Вествуд Дж. "Маркетинговый план". Спб: "Питер", 2001 г.
2. Багиев Г.Л. Методы получения и обработки маркетинговой информации. - СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 1996.
3. Багиев Г.Л. Основы организации маркетинговой деятельности на предприятии. - Л.: ЛОП ВНТОЭ, 1990.
4. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг. - М.: Высшая школа, 1996.
5. Ирина Спиридонова. Организация рекламной кампании. К:НТК, 2001
6. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М.: Прогресс, 1992.
7. Крестов И.И. Маркетинг на предприятии. - М.: ФИНСТАТИНФОРМ, 1994.
8. Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. - СПб.: Наука, 1996.
9. Мавричева Н.Е. Сейлз промоушен как кратчайший путь к покупателю // Маркетинг и маркетинговые исследования - 1996. - 1. - С. 45-49.
10. Моррис Р. Маркетинг: ситуация и примеры. - М.: ЮНИТИ, 1996.
11. Наумов. В.Н. Маркетинг сбыта. М:Финансы и статистика, 1999 г.
12. Ноздрева Р.Б., Цыгичко Л.И. Как побеждать на рынке. - М.: Финансы и статистика, 1996.
13. Покропивний С.Ф. Підприємництво: стратегія, ефективність, організація. К:КНЕУ, 1997р.
14. Попов Е., Попова Л. Маркетинговый аудит. // Маркетинг - 1997.
15. Шмален Г. Основы планирования сбыта // Основы и проблемы экономики предприятия. 1996.
>>>>