Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Универсальная

Необхідність безперевного навчання

(код (ID:63705))
| Размер: 16 кб. | Объем: 15 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
План работыЗміст

Вступ 3
1. Необхідність безперевного навчання 5
2. Зміст, мета неперевного навчання працівників 8
3. Система безперервного професійного навчання працівників 11
Висновки 13
Список використаних джерел 14

При подготовке работы на тему «Необхідність безперевного навчання» были использованы следующие источники:

Список використаних джерел

1. Беляева А.П. Развитие системы профессионального образования // Педагогика. - 2001. - №8. - С. 3 - 8
2. Дейнека О.С. Экономическая психология: Учеб. пособие. -СПб.: Питер, изд. С.Петерб.ун-та, 2000.
3. Системна методологія прийняття рішень у безперервному навчанні: Дис. канд. техн. Наук. / В.Ю. Хохлов. -- К., 2005.- 155 с
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Необхідність безперевного навчання

Зміст

Вступ 3
1. Необхідність безперевного навчання 5
2. Зміст, мета неперевного навчання працівників 8
3. Система безперервного професійного навчання працівників 11
Висновки 13
Список використаних джерел 14

Професійний розвиток і навчання персоналу

План

Професійний розвиток і навчання персоналу
Вступ
1. Необхідність професійного розвитку і навчання персоналу
2. Методи професійного навчання кадрів
3. Етапи процесу навчання
Висновок

Оцінка персоналу
Вступ
1. Поняття оцінки та її цілі
2. Ефективність оцінки результатів діяльності
3. Методика оцінки персоналу
Висновок

Головні види організації навчання соціальних працівників

Зміст

Вступ 3
Розділ І. Базові аспекти функціонування системи навчання соціальних працівників 6
1.1 Необхідність та особливості професії соціального працівника та наукової дисципліни "соціальна робота" 6
1. 2 Соціальна робота як наукова дисципліна 9
Розділ ІІ. Головні види організації навчання соціальних працівників 17
2. 1 Відкрите та закрите навчання в підготовці соціальних працівників 17
2.2 Організація та значення практики як найбільш значимої форми навчання соціальних працівників 26
Розділ ІІІ. Досвід організації навчання соціальних працівників в Україні та за кордоном 31
Висновки 38
Список використаної літератури 39

Головні види організації навчання соціальних працівників

Зміст

Вступ 3
Розділ І. Базові аспекти функціонування системи навчання соціальних працівників 6
1.1 Необхідність та особливості професії соціального працівника та наукової дисципліни "соціальна робота" 6
1. 2 Соціальна робота як наукова дисципліна 9
Розділ ІІ. Головні види організації навчання соціальних працівників 17
2. 1 Відкрите та закрите навчання в підготовці соціальних працівників 17
2.2 Організація та значення практики як найбільш значимої форми навчання соціальних працівників 26
Розділ ІІІ. Досвід організації навчання соціальних працівників в Україні та за кордоном 31
Висновки 38
Список використаної літератури 39

Види і форми професійного навчання

ВСТУП 3
1. НЕОБХІДНІСТЬ СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛУ НА СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 4
2. ПРОФЕСІЙНЕ НАВЧАННЯ: СУТНІСТЬ, ЦІЛІ, ФОРМИ 11
ВИСНОВКИ 16
ЛІТЕРАТУРА 17

Психологічна характеристика процесу навчання

Вступ 3
Розділ І. Педагогічний процес як цілісна система психології навчання 6
1.1. Особливості структури теорії навчання 6
1.2. Методологічні основи процесу навчання 12
1.3.Теорія поетапного формування розумових дій та їх психологічна характеристика 20
Розділ ІІ. Соціально-психологічні механізми навчання. 26
2.1. Суть евристичних методів пізнання та їх роль в дослідженнях 26
2.2. Поняття про навчальний модуль та сутність модульно-розвиваючого навчання 34
2.3. Теорія і практика сугестопедичного навчання школярів та контекстне навчання як метод активного навчання 41
Висновки 45
Список використаної літератури 49
Додатки 51

Особливості законів навчання

Вступ 2
1) Особливості законів навчання, закономірностей, принципів навчання у вищій школі 3
2) Закони навчання, їх сутність 4
3) Загальні закономірності навчально-виховного процесу 6
4) Принципи навчання у вищому навчальному закладі 11
Висновки 18
Список використаної літератури 19

Особливості законів навчання

Вступ 2
1) Особливості законів навчання, закономірностей, принципів навчання у вищій школі 3
2) Закони навчання, їх сутність 4
3) Загальні закономірності навчально-виховного процесу 6
4) Принципи навчання у вищому навчальному закладі 11
Висновки 18
Список використаної літератури 19

МОДЕЛЬ ТА ПРОЦЕС СИСТЕМАТИЧНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ

ЗМІСТ

ВСТУП……………………………………………………………………………..... 3
РОЗДІЛ 1. БЕЗПЕРЕРВНЕ НАВЧАННЯ КЕРІВНИХ ПРАЦІВНИКІВ І
ФАХІВЦІВ................................................................................................................... 4
1.1. Організаційне і методичне забезпечення системи навчання кадрів.... 4
1.2. Світовий досвід навчання персоналу...................................................... 9
РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЬ ТА ПРОЦЕС СИСТЕМАТИЧНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ............................................................................................................... 15
2.1. Розробка цілі навчання............................................................................ 15
2.2. Методи навчання персоналу...................................................... ............ 17
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТОВ "КОМСЕРВІС"............................................................................................................. 22
3.1. Характеристика ТОВ "КОМСЕРВІС"................................................... 22
3.2. Навчання, перепідготовка, підвищення кваліфікації кадрів підприємства................................................................................................................ 26
ВИСНОВКИ................................................................................................................. 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ............................................................. 34

Психологічні особливості навчання читанню на початковому ступені

План

Вступ............................................................................................................................3
Розділ І.Теоретичне обґрунтування процесу навчання читання ...........................5
1.1 Мета і зміст навчання читанню.................................................................5
1.2. Психологічні особливості навчання читання на початковому етапі...10
1.3 Навчання читанню на початковому етапі................................................16
1.3.1. навчання читанню вголос;..................................................................16
1.3.2. навчання читанню про себе...............................................................22
Розділ ІІ. Методика обґрунтування використання вправ з навчання читання в 5 класі.............................................................................................................................25
2.1 Комплекс вправ з навчання читання........................................................25
2.2 Використовування «кольорового» читання на англійській мові в початкових класах......................................................................................................30
Висновки.....................................................................................................................39
Список використаної літератури.............................................................................41
© 2007-2017 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel