Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Реферат

СУТНІСТЬ ТА КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ

(код (ID:58804))
| Размер: 753 кб. | Объем: 13 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
План работыЗМІСТ
1 СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 3
2 КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 9
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 13

При подготовке работы на тему «СУТНІСТЬ ТА КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ» были использованы следующие источники:

Використана література

1. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник –– К.: КНЕУ, 1998. –268с.
2. Лук’янець Т.І. Маркетингова політика комунікацій: Навч. Посібник. –– К.: КНЕУ, 2000. –– 380с.
3. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник для вузів. — К.: Лібра, 1998 р., 384с.
4. Герасимчук В.Г. Маркетинг: Теорія і практика: Навч. Посібник. – К.: Вища шк., 1994.
5. Голубков Е.П. Маркетинг: стратегии, планы, структуры. М. – “Дело”. – 1995г.
6. Маркетинг і реклама –– 2002, № 11, с. 30-33.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

СУТНІСТЬ ТА КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ

ЗМІСТ
1 СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 3
2 КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 9
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 13

Маркетинговий менеджмент

Вступ 3
1. Еволюція концепції маркетингового менеджменту 8
1.1. Концепція вдосконалення виробництва 8
1.2. Концепція вдосконалення товару 9
1.3. Концепція інтенсифікації комерційних зусиль 9
1.4. Концепція маркетингу 10
1.5. Концепція соціально-етичного маркетингу 12
2. Функції і напрямки маркетингового менеджменту 18
3. Шляхи розвитку маркетингового середовища 25
Висновки 32
Список використаної літератури 35

Стратегічні концепції кадрового менеджменту за кордоном

Вступ 3
1. Особливості японської концепції кадрового менеджменту 4
2. Особливості німецької концепції кадрового менеджменту 6
3. Особливості шведської концепції кадрового менеджменту 9
4. Особливості фінської концепції кадрового менеджменту 12
5. Особливості французького кадрового менеджменту 14
Висновки 17
Використана література 18

Контрольна робота основи менеджменту

1. Сучасні концепції менеджменту ( 3 підходи до управління ) 3
2. Коло менеджменту. Основні функції менеджменту 6
3. Зміст процесу управління людьми. Особливості кадрового менеджменту. Психологічні аспекти менеджменту 10
Список використаної літератури 13

Сутність та зміст менеджменту


Вступ 3
1. Сутність менеджменту як системи управління 4
2. Мета, завдання, стадії менеджменту 8
3. Структурний аналіз менеджменту 10
4. Сутність менеджменту як науки, її предмет і методи 13
Висновок 18
Список використаної літератури 19

К/р з менеджменту

1. Організація, як об'єкт визначення менеджменту. Поняття організації. Формальні та нормальні, прості та складні організації 3
2. Характеристика функцій менеджменту 6
3. Сучасні концепції менеджменту 8
Список використаної літератури 11

Процес стратегічного маркетингового планування

Вступ 3
Розділ 1. Поняття та сутність стратегічного маркетингового планування 5
1.1 Сутність довгострокового планування 5
1.2 Стратегічне планування 7
1.3 Система стратегічного управління 10
Розділ 2. План маркетингу та прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 14
2.1 Поняття маркетингового плану та його призначення 14
2.2 Прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 16
2.2 Методи прогнозування, що використовуються в стратегічному плануванні 19
Розділ 3. Аналіз процесу стратегічного маркетингового планування на підприємстві 26
3.1 Аналіз конкретної ситуації 26
3.2 Конкретні пропозиції з вирішення питання 30
Висновки 35
Література 37

Процес стратегічного маркетингового планування

Вступ 3
Розділ 1. Поняття та сутність стратегічного маркетингового планування 5
1.1 Сутність довгострокового планування 5
1.2 Стратегічне планування 7
1.3 Система стратегічного управління 10
Розділ 2. План маркетингу та прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 14
2.1 Поняття маркетингового плану та його призначення 14
2.2 Прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 16
2.2 Методи прогнозування, що використовуються в стратегічному плануванні 19
Розділ 3. Аналіз процесу стратегічного маркетингового планування на підприємстві 26
3.1 Аналіз конкретної ситуації 26
3.2 Конкретні пропозиції з вирішення питання 30
Висновки 35
Література 37

Сутність концепції управління через мотивацію та використання її положень у практиці сучасного менеджменту

ЗМІСТ

1. Сутність концепції управління через мотивацію та використання її положень у практиці сучасного менеджменту.................................................. 3
Список використаних джерел............................................................................. 15

Сутність концепції управління по цілям і використання її положень у практиці сучасного менеджменту.

1. ПОНЯТТЯ МОТИВАЦІЇ У МЕНЕДЖМЕНТІ 2 2. КОНЦЕПЦІЯ УПРАВЛІННЯ ПО ЦІЛЯМ В ПРОЦЕСІ МОТИВУВАННЯ 5 3. ВИКОРИСТАННЯ ПОЛОЖЕНЬ КОНЦЕПЦІЇ УПРАВЛІННЯ У ПРАКТИЦІ СУЧАСНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 10 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 12
© 2007-2017 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel