Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Реферат

Стимулювання збуту

(код (ID:54517))
| Размер: 25 кб. | Объем: 20 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
План работы1. Стимулювання збуту3
2. Методи ціноутворення8
Список літератури20

При подготовке работы на тему «Стимулювання збуту» были использованы следующие источники:

Аренков И. А. Маркетинговые исследования: основы теории и методики - СПб.: СПбУЭФ, 1997.
Аренков И.А., Багиев Е.Г. Бенчмаркинг и маркетинговые решения. СПб.: Изд-во СПбУЭФ, 1997.
Багиев Г.Л. Методы получения и обработки маркетинговой информации.  СПб.: Изд-во  СПбУЭФ, 1996.
Багиев Г. Л., Аренков И. А. Основы маркетинговых исследований - СПб: СПбУЭФ,1998.
Багиев Г. Л., Аренков И. А. Основы современного маркетинга: учебно-наглядное пособие- СПб.: СПбУЭФ, 1999.
Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, практика и методология.  М.: Финпресс, 1998.
Голубков Е.П. Основы маркетинга: Учебник. М.: Финпресс, 1999.
Градов А.П. Маркетинг как стратегия предпринимательской деятельности. Л.: ЛПИ, 1991.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Реклама та стимулювання збуту


Вступ 3
1. Сутність та особливості стимулювання збуту 4
2. Інструменти стимулювання збуту 9
3. Реклама як метод стимулювання збуту 12
4. Розвиток стимулювання збуту в Україні 17
Висновки 20
Список викорситаних джерел 21

Розробка засобів стимулювання збуту на ЗАТ «СІВЕРСЬК»

Зміст

Вступ 3
Розділ 1 Теоретико-методичні основи стимулювання збуту 5
1.1 Особливості стимулювання збуту в Україні 5
1.2 Основні засоби стимулювання збуту 7
1.3 Планування стимулювання збуту підприємства 11
Розділ 2 Аналіз організації стимулювання збуту на підприємстві ЗАТ «СІВЕРСЬК» 14
2.1 Загальна характеристика підприємства 14
2.2 Аналіз впливу факторів макро- та мікро середовища на діяльність підприємства 17
2.3 Аналіз організації маркетингової діяльності та стимулювання збуту на ЗАТ «СІВЕРСЬК» 22
Розділ 3 Розробка засобів стимулювання збуту на ЗАТ «СІВЕРСЬК» 25
Висновки 31
Використана література 33

«Організаційне забезпечення стимулювання збуту на комерційному підприємстві».

ЗМІСТ

Вступ ………………………………………………......…....………………...…...
1 Організація збуту на підприємстві................ …………....…...……………......
1.1 Сутність збутової діяльності ……………...……….......……......................…
1.2 Організація каналів збуту ……………………………………………............
1.3 Змішані канали збуту ………………………………………………….….......
1.4 Система товароруху та її елементи …………………………………..….......
1.5 Стимулювання збуту в комплексі маркетингових комунікацій ..………….
2 Характеристика діяльності ДП «Конріл» та існуючої системи збуту ...……
2.1 Характеристика ДП «Конріл» …………………………………….....…...…..
2.2 Управління збутом на ДП «Конріл» …………………….…..................…....
3 Удосконалення організації і стимулювання збуту на ДП «Конріл» ..………
3.1 Аналіз ринкової ситуації………………………………………………..……..
3.2 Управління персоналом служби збуту…………………………………..…...
3.3 Удосконалювання стимулювання збуту на ДП «Конріл» ………………….
3.4 Методика стимулювання праці маркетологів – як фахівців зі стимулювання збуту ………………………………………....…....................……
4 Охорона праці та навколишнього середовища........................ ………………..
Висновок..... ....................................................................……….............................
Перелік використаних джерел.........................…………..................................….

Формування попиту і стимулювання збуту (ФОПСТИЗ)

Назва роботи Формування попиту і стимулювання збуту (ФОПСТИЗ)
Розділ Маркетинг
Вид роботи Матеріал
Кількість сторінок 23
Ціна 0
Зміст Вступ 2
1. Поняття формування попиту і стимулювання збуту 3
1.1. Формування попиту 6
1.2. Стимулювання збуту 7
2. Реклама, як головний захід ФОПСТИЗ 10
2.1. Канали поширення рекламних послань 12
2.2. Планування рекламної компанії 13
2.3. Фірмовий стиль 16
2.4. Директ мейл 17
2.5. Паблик рилейшнз 20
3. Оцінка ефективності ФОПСТИЗ 21
Висновок 23

Програма збуту продукції на зовнішньому ринку

Зміст
Вступ 3
1. Задачі збуту продукції на зовнішньому ринку 3
2. Інструменти збуту і їхній вибір 4
3. Реклама 5
4. Стимулювання продажів 7
5. Методи визначення бюджету збуту 8
6. Приклад програми збуту нового товару на зовнішньому ринку 10
Висновки 12
Література 14

Стимулювання продажу товарів

ВСТУП 3

1. ПОНЯТТЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ ТА ЙОГО МІСЦЕ В КОМПЛЕКСІ ПРОСУВАННЯ 4

1.1. Сутність стимулювання продажу товарів 4
1.2. Класифікація заходів стимулювання продукції 7
1.3. Суб’єкти процесу стимулювання 10

2. ОРГАНІЗАЦІЯ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ТОВАРІВ 15

2.1. Планування заходів стимулювання продажу товарів 15
2.2. Комунікативність стимулювання продажу товарів 19
2.3. Досвід компанії „AVON” у стимулюванні продажу товарів 21

3. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ ПРОДУКЦІЇ НА РИНКУ 27

3.1. Особливості державного стимулювання продажу товарів 27
3.2. Досвід акцій зі стимулювання продажу товарів в Україні 35

ВИСНОВКИ 39
ЛІТЕРАТУРА 40-41

Метою роботи є вивчення особливостей заходів стимулювання продажу товарів для забезпечення максимального задоволення потреб вітчизняних споживачів та підвищення ефективності діяльності підприємств.

Маркетинг

1. Характеристика етапів проведення маркетингового дослідження. - 3 -
2. Основні методи стимулювання збуту в туризмі. - 7 -
Стимулювання споживачів - 7 -
Стимулювання роздрібних турагентов. - 8 -
Пропаганда туризму - 9 -
3. Сутність і структура комплексу маркетингових комунікацій - 11 -
Список використаної літератури - 15 -

Управління товарорухом та стимулювання збуту на підприємстві


ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗБУТУ НА СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1. Учасники каналів товароруху 5
1.2. Планування збуту продукції 7
1.3. Зміст плану збуту 10
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ «ЧЕРНІГІВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «СТРІЛА» 14
2.1. Загальна характеристика ВАТ «Стріла» 14
2.2. Аналіз основних показників діяльності підприємства 17
2.3. Аналіз фінансового стану ВАТ «Стріла» 18
2.4. Аналіз товарного асортименту та системи просування продукції підприємства 24
РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТ ПОЛІТИКИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ВАТ «ЧЕРНІГІВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «СТРІЛА» 36
3.1. Визначення проблем у діяльності підприємства та шляхів їх подолання 36
3.2. Обґрунтування доцільності та розрахунок ефективності запропонованих заходів 43
ВИСНОВКИ 50
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 53



Формування попиту і стимулювання збуту

Формування попиту і стимулювання збуту
Список літератури

Стимулювання продажу за допомогою системи знижок

Зміст
Вступ 3
1. Сутність цінових знижок для стимулювання збуту товарів 4
2. Модифікації цін через систему знижок 10
3. Практичний аспект застосування знижок для стимулювання продажу 16
Висновки 22
Список використаної літератури 24

© 2007-2017 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel