Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Задача

Задачи по маркетингу

(код (ID:54494))
| Размер: 8 кб. | Объем: 1 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
План работы1.Себестоимость у розничного продавца (продажная цена) 142,56 грн. Наценка 25%.Определить:Розничную цену. 2.Определите, какие факторы, по вашему мнению, повлияют на принятие издательством решения о цене новой книжки "Управленческий учет", ориентированной на руководителей фирм, финансистов, слушателей школ бизнеса.

При подготовке работы на тему «Задачи по маркетингу» были использованы следующие источники:

Алихашкина Е. Исследование партнёров: выбор и оценка источников поставки. Практический маркетинг. 1998 . № 3
Багиев Г.Л. «Маркетинг».-М,:«Издательство «Экономика»»,1999.
Баранчеев В. П. Учебное пособие “Стратегический менеджмент”, М.: Экономика, 1997.
Веснин В. Р. Основы менеджмента. – М.: Институт международного права и экономики. Изд-во Триада, Лтд, 1996.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Еволюція концепції маркетингу

План
1. Різні версії визначення маркетингу.
2. Роль маркетингу в ринковій економіці.
3. Концепції маркетингу.
4. Основні принципи маркетингу.

СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ, КУРОРТНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ СЕРВІСІ

1. Сутність та зміст маркетингу в туризмі
2. Становлення та розвиток туристичного маркетингу
3. Функції маркетингу в туризмі
4. Основні умови та принципи застосування маркетингу в туризмі

Поняття і сутність міжнародного маркетингу

План.

1. Поняття і сутність міжнародного маркетингу. Концепція міжнародного маркетингу. Мета міжнародного маркетингу. Задачі міжнародного маркетингу. Структура міжнародного маркетингу.
2. Загальні і попередні дослідження, спеціальні дослідження, тести. Види дослідницьких маркетингових фірм. Національні особливості та їх вплив на методи збору маркетингової інформації в конкретній країні.
3. Життєвий цикл товару в міжнародному маркетингу. Рішення щодо асортиментної політики в міжнародному маркетингу.
4. Практичне завдання.

Розвиток маркетингу в Україні

Вступ 3
1. Роль маркетингу в ринковій економіці 4
2. Особливості впровадження концепції маркетингу в Україні 8
3. Особливості формування служби маркетингу на українських підприємствах 11
4. Проблеми та перспективи розвитку маркетингу в Україні 15
Висновки 21
Література 22

Емоційний маркетинг (маркетинг вражень)

Вступ 3
Розділ І. Сутність маркетингу та його сучасна концепція 5
1.1 Сутність маркетингу 5
1.2 Еволюція концепцій маркетингу 7
Розділ ІІ. Особливості маркетингу вражень 10
2.1 Концепція маркетингу вражень 10
2.2 Основні стильові характеристики емоційного маркетингу 13
2.3 Основні завдання маркетингу вражань 15
Розділ ІІІ. Найуспішніші приклади маркетингової стратегії вражень 18
3.1 Реальні шоу та їх можливості 18
3.2 Нетрадиційні засоби реклами 20
3.2 Маркетинг вражень в рекламному бізнесі 22
Висновки 26
Список використаних джерел 28

ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ

Вступ..........................................................................................................................3
1.Поняття та суть міжнародного маркетингу...................................................5
2. Особливості міжнародного маркетингу.........................................................7
3. Стратегія і тактика міжнародного маркетингу..........................................10
4.Маркетингова політика розподілу на прикладі «...» ............................................................................................................12
Висновки.................................................................................................................18
Список використаної літератури......................................................................20

Контрольна робота з маркетингу

1.Вихідні ідеї, що лежать в основі маркетингу. 2
2.Стратегічне планування маркетингу. 8
Література: 14

Організація служби маркетингу на підприємстві

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1. Сучасна концепція маркетингу та її роль в організації служби маркетингу на підприємстві 5 1.2. Головні чинники формування організаційних структур маркетингу 17 1.3. Місце та роль служби маркетингу підприємства в формуванні його ефективної організаційної структури 26 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ “ТЕКОМ” 2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 36 2.2. Аналіз цільового ринку підприємства 45 2.3. Аналіз організації та функції служби маркетингу підприємства 56 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ОПТИМІЗАЦІЇ СТРУКТУРИ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ “ТЕКОМ” 3.1. Шляхи вдосконалення організаційної структури служби маркетингу підприємства ВАТ “ТЕКОМ” 65 3.2. Прогноз ефективності служби маркетингу підприємства 74 ВИСНОВКИ 81 ЛІТЕРАТУРА 83 ДОДАТКИ 85

Формування комплексу маркетингу промислового підприємства та управління ним

Вступ 2
1. Комплекс маркетингу: сутність, проблеми, застосування 3
2. Характеристика підприємства та його системи маркетингу 5
3. Огляд проблем та шляхи їх подолання за рахунок використання комплексного маркетингу та математичних методів дослідження. 18
Висновок. 29
Література та джерела інформації 31

Контрольна робота маркетинг

Вступ 3
1. Поняття маркетингу та історія розвитку маркетингу 4
2. Сучасна концепція маркетингу в українському готельному бізнесі 9
Висновки 17
Література 18

Контрольна робота маркетинговий менеджмент

ВСТУП 3


1. РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4

1.1. Етапи розвитку маркетингу як науки 4
1.2. Зародження та розвиток маркетингу на підприємстві 5
1.3. Функціональний зв'язок маркетингу з іншими підрозділами підприємства 6


2. МАРКЕТИНГОВІ ОРГАНІЗАЦІЙНІ СТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА 10

2.1. Фактори, що впливають на організацію маркетингової структури на підприємстві 10
2.2. Основні форми організації відділу маркетингу на підприємстві та їх особливості 12
2.3. Організаційна структура управління, функції та критерії оцінки діяльності відділів маркетингу на підприємстві 13
2.4. Вимоги до працівників відділів маркетингу на підприємстві та критерії оцінки їх діяльності 15


3. ПРОПОЗИЦІЇ ПО УДОСКОНАЛЕННЮ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ФФ «__» 17

3.1. Структурні та функціональні зміни 17
3.2. Вплив на бюджет маркетингу 22
3.3. Очікуваний вплив на показники роботи підприємства 26


ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel