Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Обзор

Характеристика основних цілей маркетингових досліджень

(код (ID:51579))
| Размер: 133 кб. | Объем: 55 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Маркетингові дослідження ринку фінансових послуг країни

Вступ 3
1. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень: суть, види, методи, інструменти 6
1.1 Сутність та види маркетингових досліджень 6
1.2 Основні методі маркетингових досліджень 12
2. Характеристика професійних агентств як суб’єктів маркетингових досліджень 16
2.1 Мета та завдання діяльності професійних агентств 16
2.2 Методика застосування програми перевірки 19
3. Аналіз маркетингових досліджень ринку фінансових послуг України 29
3.1 Нові тенденції в розвитку маркетингових досліджень ринку фінансових послуг 29
3.2 Особливості маркетингових досліджень ринку фінансових послуг 34
4. Проблеми маркетингових досліджень в Україні і шляхи їх вирішення 40
Висновки 48
Список літератури 51
Додаток А 55
Додаток Б 57

Маркетинг

Вступ - 3 -
1. Завдання та умови ефективності маркетингових досліджень. - 4 -
1.1. Основні методологічні принципи, що забезпечують ефективність маркетингових досліджень - 9 -
1.2. Види маркетингових досліджень - 10 -
1.3. Помилкові очікування від маркетингових досліджень - 10 -
2. Анкета для виявлення рівня задоволення клієнта якістю обладнання для випічки кондитерських виробів. - 20 -
Список використаної літератури - 23 -

Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів

Зміст
Вступ 3
Розділ 1 Планування та проведення маркетингових досліджень 4
1.1 Поняття проведення досліджень в маркетингу 4
1.2 Роль інформації для маркетингових досліджень 7
1.3 Система аналізу маркетингової інформації 11
Розділ 2 Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів 13
2.1 Схема маркетингового дослідження 13
2.2 Представлення результатів дослідження 18
2.3 Проведення маркетингових досліджень на підприємстві 20
Розділ 3 Обробка маркетингової інформації 30
3.1 Збір інформації у маркетингових дослідженнях 30
3.2 Концепція системи маркетингової інформації 32
3.3 Пропозиції по удосконаленню діяльності підприємств 35
Висновок 37
Використана література 38

Теоретичні аспекти маркетингових досліджень в управлінні ЗМІ

Зміст

Вступ 7
І. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень в управлінні ЗМІ 9
1.1 Стан, проблеми та перспективи розвитку менеджменту ЗМІ 9
1.2 Сутність, зміст та значення маркетингових досліджень 15
1.3 Економічна оцінка діяльності телеканалу 25
ІІ. Аналіз стану застосування маркетингової інформації в системі управління ЗМІ (методики маркетингових досліджень) 32
ІІІ. Пропозиції щодо вдосконалення маркетингових досліджень в системі управління діяльністю вітчизняної телекомпанії 61
Висновки та пропозиції 67
Список використаної літератури 70
Додаток 1................................................................................................................71

Маркетинг

Вступ - 3 -
1. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень - 4 -
1.1. Основні методологічні принципи, що забезпечують ефективність маркетингових досліджень - 9 -
1.2. Види маркетингових досліджень - 10 -
2. Практичний аспект життєвого циклу товару йогуртів «Назва» - 11 -
3. Співставлення теоретичного і практичного аспектів - 15 -
Висновки - 20 -
Список використаної літератури - 22 -

Суть, мета і завдання маркетингових досліджень

План:

1. Сутність і завдання маркетингових досліджень

2. Технологія проведення маркетингових досліджень на підприємстві

Специфіка маркетингових досліджень на споживчому та промислових ринках

1. Суть, організація, напрямки і структура процесу маркетингових досліджень 2
2. Специфіка маркетингових досліджень на споживчому ринку 7
3. Специфіка маркетингових досліджень на промислових ринках 14
Література 19

Організація та проведення маркетингових досліджень на підприємстві

Вступ 3
1. Мета і види маркетингових досліджень 4
2. Коротка характеристика підприємства (на прикладі фірми «Будсервіс»)5
3. Проведення маркетингових досліджень на підприємстві(на прикладі фірми «Будсервіс») 6
Висновки і пропозиції 12
Використана література 14

Робота виконана одинарним інтервалом

Організація маркетингових досліджень

ВСТУП 4
1. Охарактеризувати і визначити як впливають на основні напрямки маркетингових досліджень фактори внутрішнього і зовнішнього середовища фірми контактна аудиторія 5
2. Класифікація та характеристика ринків 7
3. Завдання 10
ВИСНОВОК 17
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 18

Маркетингові дослідження при розробці нових товарів

Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади маркетингових досліджень 5
1.1. Маркетингові дослідження як фундамент маркетингової діяльності 5
1.2. Процес маркетингових досліджень 9
1.3. Основні етапи маркетингових досліджень при розробці та впровадженню нових товарів 11
Розділ 2. Проведення маркетингового дослідження ринку при розробці нового товару на прикладі косметичного підприємства «Актавіс» 18
2.1. Загальна характеристика виробництва косметичного підприємства «Актавіс» та створення нової серії косметики 18
2.2. Особливості методів маркетингових досліджень косметичного ринку та підприємства «Актавіс» 21
2.3. Аналіз продукції косметичного ринку його проблеми та перспективи 26
Розділ 3. Шляхи вдосконалення проведення маркетингових досліджень при розробці нових товарів 31
Висновки 34
Список використаної літератури 36
Додатки 39


© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel