Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Контрольная

Ціни зовнішньоторгових контрактів і методи їх розрахунків

(код (ID:50901))
| Размер: 94 кб. | Объем: 23 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
План работыВступ 3
1.Сучасна цінова стратегія фірми на ЗЕД 3
2. Ціни зовнішньоторгових контрактів і методи їх розрахунків 6
Висновок 12
Практична частина 13
Список використаних джерел 23

При подготовке работы на тему «Ціни зовнішньоторгових контрактів і методи їх розрахунків» были использованы следующие источники:

1. Закон України «Про зовнішньоекономічну діяльність» від 16.04.91.
2. Григорьев Ю.А. "Практика внешнеэкономической деятельности" ,М - "Паимс" 1993
3. Международный маркетинг. Багиев Г.Л., Моисеева Н.К., Никифорова С.В. – Спб: Питер, 2001.
4. Рубинская Э. Т. " Управление ВЭД". - М.: "КОНТУР", 1998 .
5. Солошенко Л. Внешнеэкономическая деятельность. – Х-ков: “Фактор”, 2001
6. Управління зовнішньоекономічною діяльність / Під ред. А. І. Кредісова - К: ВІРА-Р, 1998
Управление внешнеэкономической деятельностью: Учеб пос./ Под
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Ціни зовнішньоторгових контрактів і методи їх розрахунків

Вступ3
1. УМОВИ ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНОГО КОНТРАКТУ3
2. Сучасна цінова стратегія фірми8
3. Ціни зовнішньоторгових контрактів і методи їх розрахунків11
Висновки17
Список літератури18

СУЧАСНА ЦІНОВА СТРАТЕГІЯ ФІРМИ

Вступ 3
1. УМОВИ ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНОГО КОНТРАКТУ 3
2. СУЧАСНА ЦІНОВА СТРАТЕГІЯ ФІРМИ 8
3. ЦІНИ ЗОВНІШНЬОТОРГОВИХ КОНТРАКТІВ І МЕТОДИ ЇХ РОЗРАХУНКІВ 12
ВИСНОВКИ 17
Список літератури 19

Основи ЗЕД

1. Організаційні форми здійснення зовнішньоторгових операцій 3
2. Страхування ризиків при здійсненні зовнішньоторгових операцій 6
3. Учасники та схема акредитивної операції 11
Список використаної літератури 15

Організація розрахунків у фьючерсній і опційній торгівлі

Вступ 3
1. Розрахунки в опційній торгівлі 4
1.1.Визначення опціонних контрактів 4
1.2. Інвестиційні операції з опціонами 8
1.3. Біржова торгівля опціонами 11
1.4. Розрахунок ціни опціону 13
2. Організація розрахунків у ф’ючерсній торгівлі 15
2.1. Операції з ф’ючерсними контрактами 15
2.2. Поняття про базис у ф’ючерсних розрахунках 20
2.3. Фінансові ф’ючерси 22
2.4. Ф'ючерсні стратегії 23
Висновок 25
Список використаної літератури 27

Види цін у зовнішньоторговельних операціях

Вступ 3
1. Особливості ціноутворення у сфері зовнішньоекономічної діяльності 4
1.1 Види цін у зовнішньоекономічній діяльності 4
1.2 Індекси зовнішньоторговельних цін 5
1.3 Принципи розрахунку зовнішньоторговельних цін 9
2. Умови, які потрібно враховувати при визначенні ціни зовнішньоекономічної діяльності 11
2.1 Підвищення продуктивності праці 11
2.2 Життєвий цикл товару 11
2.3 Ступінь монополізації ринку 12
2.4 Державна політика 14
2.5 Особливості реалізації товарів 15
2.6 Рівень розвитку країн-експортерів 15
2.7 Умови постачання та тарифи 16
3. Методи визначення цін зовнішньоекономічних контрактів 19
3.1 Метод аналогій з поправками 19
3.2 Методи техніко-економічних розрахунків 21
4. Державне регулювання цін у зовнішньоекономічній діяльності 24
4.1 Традиційні засоби підтримки національного товаровиробника у сфері міжнародної торгівлі: тарифно-нетарифне регулювання 24
4.2 Застосування нетарифних інструментів 26
Висновки 30
Список літератури 32

Методи ціноутворення і галузі їх застосування

ВСТУП 3 МЕТОДИ ЦІНОУТВОРЕННЯ І ГАЛУЗІ ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ 4 1 Методичні підходи до розрахунку ціни на підприємстві 4 2 Витратні методи визначення ціни 6 3 Визначення ціни на основі попиту споживачів 9 ВИСНОВКИ 13 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 15

Ринок опціонів і ф’ючерсів

Вступ 3
1. Розрахунки в опційній торгівлі 4
1.1.Визначення опціонних контрактів 4
1.2. Характеристика операцій з опціонами 8
1.3. Біржова торгівля опціонами 11
1.4. Розрахунок ціни опціону 12
2. Організація розрахунків у ф’ючерсній торгівлі 14
2.1. Операції з ф’ючерсними контрактами 14
2.2. Поняття про базис у ф’ючерсних розрахунках 18
2.3. Фінансові ф’ючерси 20
2.4. Розвиток ринків фінансових ф'ючерсів 25
2.5. Торгівля і спекуляція фінансовими ф'ючерсами 28
Висновок 32
Список використаної літератури 34

Характеристика форвардних і ф’ючерсних контрактів як методів нейтралізації фінансових ризиків. Відмінність цих контрактів від опціонів

ЗМІСТ
Вступ 3
1. Сутність та класифікація ф'ючерсних контрактів 5
2. Характеристика форвардних операцій 7
3. Використання форвардних і ф’ючерсних контрактів для нейтралізації фінансових ризиків 9
Висновки 14
Список використаної літератури 15

Методи визначення ціни на підприємствах


1. Методичні підходи до розрахунку цін в умовах ринкової економіки 3
2. Сутність та характеристика методу “прямого віднесення” 11
3. Методи визначення ціни з врахуванням: повних витрат, прямих витрат, середніх, граничних 11
4. Розрахунок ціни з метою отримання цільового прибутку 14
5. Ціноутворення на основі “кривої освоєння” 14
6. Сутність та характеристика ринкових методів ціноутворення, їх переваги та недоліки 15
7. Методи визначення ціни в рамках ціннісного підходу 16
8. Визначення ціни на основі поточних ринкових цін 18
9. Методика тендерного ціноутворення 18
10. Встановлення цін на основі закритих торгів 18
11. Методи визначення цін в рамках нормативно-параметричного підходу: метод питомих показників, балової оцінки, агрегатний тощо 18
Література 18

Ціна та ціноутворення в галузі туризму

1. Поняття та сутність ціни в ринковій економіці. Функції ціни 3
2. Методи державного регулювання цін 17
Задача 25
Собівартість виробу - 250 грн. Рентабельність - 26%. Роздрібна ціна 891 грн Торгівельна надбавка - 50% ціни посередницької організації. Посередницька націнка 10% відпускної ціни виробника. Визначити ставку акцизного збору.
Література 26
© 2007-2017 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel