Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Контрольная

Аналіз обсягу виробництва продукції, аналіз асортименту

(код (ID:50353))
| Размер: 75 кб. | Объем: 13 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
План работы1. Аналіз обсягу виробництва продукції в натуральному і вартісному вираженні 3
2. Аналіз асортименту і структури випуску продукції 10
Список літератури 13
Задача 14

При подготовке работы на тему «Аналіз обсягу виробництва продукції, аналіз асортименту» были использованы следующие источники:

1. Івахненко В.М. Курс економічного аналізу: Навч. посіб. - К.: Знання-Прес. 2000.
2. Мец В. О. Економічний аналіз фінансових результатів та фінансового стану підприємства; Навч, посібник. — К.: КНЕУ, 1999.
3. Савицкая Г.В. Анализ хозяйственной деятельности предприятия. – М.: ИЗС., 1998.
4. Харламова Г.В, Экономический анализ финансово-хозяйственной деятельности предприятий. Харьков:- 2001
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Аналіз виконання плану по обсягу реалізації продукції

Вступ 3
1.Загальні теоретичні та методологічні положення аналізу виконання плану по обсягу реалізації продукції 4
1.1. Характеристика готової продукції та аналіз її динаміки 4
1.2. Аналіз обсягу і асортименту товару власного виробництва 6
1.3. Узагальнення резервів росту обсягу виробництва і реалізації продукції 9
2. Аналітична частина 10
2.1. Загальна характеристика ВАТ «Сири Бурлука» 10
2.2. Аналіз динаміки випуску і реалізації продукції 12
2.3 Аналіз асортименту і структури продукції 16
2.4. Аналіз якості виконаної продукції. 20
2.5. Аналіз ритмічності роботи ВАТ «Сири Бурлука» 24
3. Проектна частина 26
3.1. Фактори збільшення обсягу виробництва і реалізації продукції 26
3.2. Резерви збільшення випуску і реалізації продукції 28
Висновки 32
Використана література: 34

Аналіз випуску готової продукції та її реалізації

I. Вступ
II. «Aquarium» фітнес-центр
III. Характеристика готової продукції та аналіз її динаміки
IV. Аналіз обсягу і асортименту товару власного виробництва
V. Узагальнення резервів росту обсягу виробництва і реалізації продукції
VI. Висновки
VII. Використана література

Аналіз випуску готової продукції та її реалізації

I. Вступ
II. «Aquarium» фітнес-центр
III. Характеристика готової продукції та аналіз її динаміки
IV. Аналіз обсягу і асортименту товару власного виробництва
V. Узагальнення резервів росту обсягу виробництва і реалізації продукції
VI. Висновки
VII. Використана література

Аналіз випуску готової продукції та її реалізації

I. Вступ
II. «Aquarium» фітнес-центр
III. Характеристика готової продукції та аналіз її динаміки
IV. Аналіз обсягу і асортименту товару власного виробництва
V. Узагальнення резервів росту обсягу виробництва і реалізації продукції
VI. Висновки
VII. Використана література

Аналіз обсягу продукції та її якості

Вступ 3
1 Аналіз обсягів і динаміки виробництва продукції 4
2 Аналіз асортименту продукції 6
3 Аналіз рітмічності виробництва 9
4 Аналіз якості продукції 13
Висновки 17
Список літератури 18

Аналіз асортименту та структури випуску продукції

ВСТУП..........................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ
АСОРТИМЕНТУ ТА СТРУКТУРИ ВИПУСКУ ПРОДУКЦІЇ.............5
1.1. Значення, завдання, джерела інформації для проведення аналізу обсягу випуску продукції за структурою та асортиментом……………………....5
1.2. Методика проведення економічного аналізу структури та асортименту продукції................................................................................................8
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТРУКТУРИ АСОРТИМЕНТУ ПРОДУКЦІЇ
ПМП ВФ „ПАНДА” ЗА 2003-2005 РОКИ...........................................15
2.1. Економічна характеристика підприємства та аналіз обсягу та структури продукції..................................................................................................15
2.2. Аналіз асортименту виробленої продукції підприємства...............22
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ СТРУКТУРИ ТА
АСОРТИМЕНТУ ПРОДУКЦІЇ..............................................................26
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ...................................................................................30
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.................................................................32
ДОДАТКИ..................................................................................................................34

Аналіз виробництва готової продукції на підприємствах

Зміст



Реферат 2
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Сутність та цілі аналізу виробництва готової продукції на підприємствах 5
1.1. Загальна характеристика продукції: поняття та показники 5
1.2. Цілі та задачі аналізу виробництва готової продукції на підприємствах 8
РОЗДІЛ 2. Методика аналізу виробництва готової продукції на підприємствах 11
2.1. Аналіз обсягів і динаміки виробництва продукції 11
2.2. Аналіз асортименту продукції 14
2.3. Аналіз якості продукції 18
2.4. Резерви збільшення обслуговування виробництва готової продукції 26
РОЗДІЛ 3. Фактори збільшення обсягу виробництва готової продукції 29
Висновки 32
Список літератури 34

Аналіз виробництва товарної продукції

План
Вступ 3
1. Аналіз обсягів виробництва товарної продукції 5
2. Аналіз асортименту і структури випуску товарної продукції 7
3. Аналіз якості продукції 11
4. Аналіз ритмічності та якості виробництва 15
5. Аналіз показників матеріалоємності товарної продукції 17
6. Аналіз прибутку від виробництва товарної продукції. 22
Висновок 25
Список використаної літератури: 26

Аналіз виробництва і реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)

Вступ 3
Розділ 1. Основні завдання аналізу виробництва і реалізації готової продукції 4
1.1. Готова продукція як об’єкт аналізу 4
1.2. Основні завдання аналізу виробництва і реалізації продукції 6
1.3. Аналіз виконання виробничої програми 10
Розділ 2. Аналіз обсягу виробництва і реалізації продукції на підприємстві ПФ „Жасмін” 14
2.1. Техніко – економічна характеристика підприємства 14
2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 16
2.3. Аналіз обсягу виробництва і реалізації продукції на підприємстві ПФ „Жасмін” 19
Розділ 3. Розробка заходів по підвищенню обсягу реалізації продукції 26
Висновки 32
Список літератури 34
ДОДАТКИ 36

Аналіз обсягів виробництва і реалізації продукції

Зміст
стор.
Вступ 3
РОЗДІЛ1. Задачі, об’єкти та система показників аналізу виробництва та реалізації готової продукції
5
РОЗДІЛ.2 Аналіз виробництва продукції 10
РОЗДІЛ.3 Аналіз структури, асортименту продукції та ритмічності виробництва
14
РОЗДІЛ.4 Аналіз якості продукції 17
РОЗДІЛ.5 Аналіз реалізації продукції 20
Висновки 24
Список використаних джерел 25
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel