Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Контрольная

Використання засобів Internet – електронної пошти, системи World Wide Web, списків розсилки, Usenet. Серверів Gopher у менеджменті

(код (ID:49063))
| Размер: 21 кб. | Объем: 11 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
План работыПЛАН



Вступ 3
1. Використання засобів Internet – електронної пошти, системи World Wide Web, списків розсилки, Usenet. Серверів Gopher у менеджменті. 4
2. Реклама організації і вироблених продуктів 8
3. Online-магазини 8
Висновки 11
Список використаної літератури 12

При подготовке работы на тему «Використання засобів Internet – електронної пошти, системи World Wide Web, списків розсилки, Usenet. Серверів Gopher у менеджменті» были использованы следующие источники:

Список використаної літератури

1. Береза А.М. Основи створення інформаційних систем: Навч. посібник.- К.: КНЕУ, 1999.- 140 с.
2. Берсуцкий Я.Г. Информационная система управления предприятием.-К.: Наук. думка 1986.
3. Берсуцкий Я.Г.,Жорняк Т.С., Лепа Н.Н. и др. Автоматизированные рабочие места в управлении производством.-К.: Наукова думка,1994.
4. Бэрри Нанс. Компъютерные сети.-М.: БИНОМ, 1996.
5. Информационные системы в экономике: Учеб./ Под ред. В.В. Дика.-М.: Финансы и статистика, 1996.-272 с.
6. Экономическая информатика / Под ред Е.Е. Евдокимова.- СПб.: Питер, 1997.- 592 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Робота із захищеною електронною поштою

Вступ 3
1. Поняття та механізм роботи електронної пошти 4
2. Захищена електронна пошта та робота з нею 6
Висновок 14
Література 16

1. Закон України "Про захист інформації в автоматизованих системах".ВВР №3 1994. -286с.
2. Денисов С.Ф., Кіценко Д.М. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВОВІ ПИТАННЯ КОНФЕДЕНЦІЙНОСТІ ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ.// http://www.crime-research.iatp.org.ua/library/Den.htm
3. Журнал „Безопасность информации” № 1(10)’1999
4. Защищенная электронная почта X.400. Издание Пензенского научно-исследовательского электротехнического института, 2002
5. Электронная почта с криптографической защитой. М:Компьюлинк, 2002

Електронна комерція

1. Сутність електронної комерції 3
2. Відмінності між традиційною і електронною комерцією 4
3. Принципи побудови системи електронної комерції (електронного магазина) 11
4. Сфери поширення електронної комерції 16
Література 19

Електронна комерція

1. Сутність електронної комерції 3
2. Відмінності між традиційною і електронною комерцією 4
3. Принципи побудови системи електронної комерції (електронного магазина) 11
4. Сфери поширення електронної комерції 16
Література 19

Робота із захищеною електронною поштою

Вступ 3
1. Поняття та механізм роботи електронної пошти 4
2. Захищена електронна пошта та робота з нею 6
Висновок 14
Література 16

Необхідність розвитку електронної комерції та її структури

Вступ 3
1. Поняття та сутність електронної комерції 4
2. Інструменти електронної комерції 6
3. Основні види електронної комерції та їх подальший розвиток 8
Висновки 13
Список використаної літератури 14

Електронна комерція

1. Поняття електронної комерції. 1
2. Переваги електронної комерції. 3
3. Розробка промислових систем електронної комерції 3
4. Необхідність впроваджування електронної комерції. 8
Перелік використаної літератури 10

Електронна комерція

1. Які типи загроз безпеці систем електронної комерції існують? 3
2. Назвіть програмні засоби, які можуть використовуватися для створення електронного магазину (чи іншої системи для електронної комерції). 6
3. Опишіть синтаксичні правила міжнародного стандарту EDIFACT, що використовуються в системах електронної комерції. 10
Перелік використаної літератури 15

Панель задач операційної системи Windows, її призначення та використання

План
Вступ 3
1. Панель задач операційної системи Windows, її призначення та використання 4
2. Об’єкти, які створюються в СУБД Microsoft Access. Їх призначення та застосування 6
3. Типи серверів за функціями, які вони підтримують 7
4. Системи адресації в Internet. Принципи побудови адрес 8
5. Задача. 10
Висновки 13
Література 14

Теоретичні основи послуг електронної торгівлі

Зміст

Вступ…………………………………………………………………..5
Розділ I. Теоретичні основи послуг електронної торгівлі………….6
1.1. Види та інструменти електронної торгівлі…………….6
1.2. Застосування маркетингових інструментів в сфері
електронної комерції…………………………………………..13
1.3. Ефективність та державне регулювання
електронної комерції…………………………………………..24
Висновки до розділу I………………………………………………..28
Розділ II.
Використана література

Необхідність застосування інтерактивного маркетингу і електронної торгівлі в Україні

Вступ
1. Загальна характеристика аспектів розвитку маркетингу в перехідній економіці України
2. Розвиток інтерактивного маркетингу та електронної торгівлі на сучасному етапі в Україні та за кордоном
2.1 Включення України в інтеграційні процеси міжнародної електронної торгівлі
2.2 Вплив інтернет-технологій на маркетингову діяльність підприємства
3. Удосконалення системи електронної торгівлі та розробка передумов застосування інтерактивного маркетингу в Україні
Висновки та пропозиції.
Список використаної літератури
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel