Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Реферат

Сутність та призначення маркетингу в страхуванн

(код (ID:45972))
| Размер: 52 кб. | Объем: 16 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
План работыПлан

Вступ 3
1. Сутність та призначення маркетингу в страхуванні 4
2. Дослідження якісної характеристики рівня задоволення страхових потреб 5
3. Вивчення страхувальників 7
4. Аналіз ринку страхової компанії. 7
5. Сегментація страхового ринку 9
6. Моделювання і прогнозування ситуацій поведінки страхувальників 10
7. Конкуренція і конкурентоспроможність страхової компанії 13
Висновки 16
Список використаної літератури 17

При подготовке работы на тему «Сутність та призначення маркетингу в страхуванн» были использованы следующие источники:

Список використаної літератури
1. Борисик Г.Л. Практичні підходи до маркетингу в страховій справі // Ринок страхування України. – 2003. – с. 12-15
2. Галагуза Н.Ф. Реклама в страховании: Ключ к успеху. — М.: Финансы, 1995. — 144 с.
3. Ефимов С.Л. Энциклопедический словарь: Экономика и страхование. - М.: Церих-ПЭЛ, 1996. - 528 с.
4. Романюк Є.П. Маркетинг у страхуванні: Навчальний посібник. – Суми, 2001. – 165 с.
5. Страхование от А до Я. Книга для страхователей./ Под ред. Л.И. Корчевской, К.Е. Турбиной. — М.: Инфра-М, 1996. - 624 с.
6. Страховое дело. В. В. Шахов М.: Страховой полис, ЮНИТИ, 1997. –311 с.
7. Шахов В.В. Введение в страхование: экономический аспект. — М.: Финансы и статистика, 1992. — 192 с.
8. Экономика страхования и перестрахования. — М.: Анкил, 1996. - 224 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Поняття і сутність міжнародного маркетингу

План.

1. Поняття і сутність міжнародного маркетингу. Концепція міжнародного маркетингу. Мета міжнародного маркетингу. Задачі міжнародного маркетингу. Структура міжнародного маркетингу.
2. Загальні і попередні дослідження, спеціальні дослідження, тести. Види дослідницьких маркетингових фірм. Національні особливості та їх вплив на методи збору маркетингової інформації в конкретній країні.
3. Життєвий цикл товару в міжнародному маркетингу. Рішення щодо асортиментної політики в міжнародному маркетингу.
4. Практичне завдання.

СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ, КУРОРТНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ СЕРВІСІ

1. Сутність та зміст маркетингу в туризмі
2. Становлення та розвиток туристичного маркетингу
3. Функції маркетингу в туризмі
4. Основні умови та принципи застосування маркетингу в туризмі

Міжнародний маркетинг

1. Міжнародні аспекти маркетингу. Принципи й методи міжнародного маркетингу. 3
2. Сутність експортної товарної політики. Призначення ринкового потенціалу експортного товару. 12
3. Обмежувальна торгова практика та ставлення до монополій у різних країнах. Комерційні операції на міжнародних торгових біржах. 21
Список використаної літератури 32

Емоційний маркетинг (маркетинг вражень)

Вступ 3
Розділ І. Сутність маркетингу та його сучасна концепція 5
1.1 Сутність маркетингу 5
1.2 Еволюція концепцій маркетингу 7
Розділ ІІ. Особливості маркетингу вражень 10
2.1 Концепція маркетингу вражень 10
2.2 Основні стильові характеристики емоційного маркетингу 13
2.3 Основні завдання маркетингу вражань 15
Розділ ІІІ. Найуспішніші приклади маркетингової стратегії вражень 18
3.1 Реальні шоу та їх можливості 18
3.2 Нетрадиційні засоби реклами 20
3.2 Маркетинг вражень в рекламному бізнесі 22
Висновки 26
Список використаних джерел 28

Формування комплексу маркетингу промислового підприємства та управління ним

Вступ 2
1. Комплекс маркетингу: сутність, проблеми, застосування 3
2. Характеристика підприємства та його системи маркетингу 5
3. Огляд проблем та шляхи їх подолання за рахунок використання комплексного маркетингу та математичних методів дослідження. 18
Висновок. 29
Література та джерела інформації 31

Маркетингова діяльність

Вступ 3
1. Сутність маркетингу 5
2. Економічні передумови становлення маркетингу 16
3. Організація маркетингу на підприємстві 23
4. Проблеми та недоліки маркетингової діяльності на українських підприємствах 32
Висновки 42
Література 45

Еволюція концепції маркетингу

План
1. Різні версії визначення маркетингу.
2. Роль маркетингу в ринковій економіці.
3. Концепції маркетингу.
4. Основні принципи маркетингу.

Документація у маркетингу, її сутність, види, призначення


1. Маркетингова інформація в управлінні підприємством: сутність, значення та види 3
2 Порядок організації процесу документообігу: приймання, передавання, проходження та доставка 7
3. Організація довідкових картотек із закупівлі, збуту, рекламної інформації та дослідницької маркетингової діяльності 9
Список використаної літератури 13

Міжнародний маркетинг

Вступ
Розділ 1. Інтернаціоналізація світового господарства та нові пріоритети маркетингу
1.1. Міжнародна торгівля товарами в умовах глобалізації
1.2. Суть та основні риси транс націоналізації
Розділ 2. Поняття та особливість міжнародного маркетингу
2.1. Поняття і сутність міжнародного маркетингу
2.2. Загальні риси і відмінності внутрішнього і міжнародного маркетингу
2.3. Організаційні форми міжнародного маркетингу в Україні
2.4. Управління міжнародним маркетингом
2.5. Стратегії проникнення на зовнішній ринок
Висновки
Список використаних джерел

Розвиток маркетингу в Україні

Вступ 3
1. Роль маркетингу в ринковій економіці 4
2. Особливості впровадження концепції маркетингу в Україні 8
3. Особливості формування служби маркетингу на українських підприємствах 11
4. Проблеми та перспективи розвитку маркетингу в Україні 15
Висновки 21
Література 22
© 2007-2019 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel