Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Универсальная

. Стандарти ІСО, як база для виходи на міжнародний рівень якості товарів та послуг

(код (ID:43705))
| Размер: 476 кб. | Объем: 16 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
План работыЗміст
Вступ 3
1. Стандарти ІСО, як база для виходи на міжнародний рівень якості товарів та послуг. 4
2 . Управління якістю продукції підприємства на основы рекомендацій стандартів ІСО. 9
Висновок 15
Література 16

При подготовке работы на тему «. Стандарти ІСО, як база для виходи на міжнародний рівень якості товарів та послуг» были использованы следующие источники:

Література
1. Колесников А. М. Экономика качества продукции: Учеб. пособие, 1990.-160с.
2. Крылова Г. Д, Зарубежний опыт управления качеством. - М.: Изд-во стандартов, 1992. - 140 с.
3. Положення про експертизу у галузі інформатизації // Информатика и государство. - 1996. - № 15.
4. Про стандартизацію і сертифікацію: Декрет Кабінету Міністрів України // Голос України. - 1993. - № 99 (599). - 29 травня.
5. Сертификация продукции. Международные стандарты и руководства ИСО/МЭК в области сертификации и управления качеством. - М.: Изд-во стандартов, 1990. - 158 с.
6. Ушаков М. А., Заке Л. М. Испытания и сертификация - основа оценки качества продукции. - М.: Знание, 1989. - 97 с.
7. Шаповал М. І. Основи стандартизації, управління якістю і сертифікації: Підручник. - К., 1997. - 150 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

. Стандарти ІСО, як база для виходи на міжнародний рівень якості товарів та послуг

Зміст
Вступ 3
1. Стандарти ІСО, як база для виходи на міжнародний рівень якості товарів та послуг. 4
2 . Управління якістю продукції підприємства на основы рекомендацій стандартів ІСО. 9
Висновок 15
Література 16

Методичні основи обліку реалізації продукції

Вступ 3
Розділ 1. Реалізація продукції (товарів, послуг) як основне джерело доходів підприємства 6
1.1. Економічна сутність реалізації продукції (товарів, послуг) підприємством 6
1.2. Методика формування в обліку інформації про доходи від реалізації продукції (товарів, послуг) 8
1.3. Нормативно-правове забезпечення системи обліку, аналізу і аудиту реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 12
1.4. Організаційно-економічна характеристика ресторану “Експрес” 16
Розділ 2. Методичні основи обліку реалізації продукції (товарів, послуг) 24
2.1. Оцінка стану організації аналітичного обліку реалізації продукції (товарів, послуг) 24
2.2. Синтетичний облік реалізації продукції (товарів, послуг) 31
Розділ 3. Аналіз та аудит реалізації продукції (товарів, послуг) 36
3.1. Інформаційна база та основні методи економічного аналізу реалізації продукції (товарів, послуг) 36
3.2. Методика загального аналізу результатів реалізації продукції (товарів, послуг) 39
3.3. Основні концепції методики аудиту реалізації продукції (товарів, послуг) 46
Висновки та пропозиції 50
Список використаної літератури 53
Додатки 561

МІЖНАРОДНІ РИНКИ: ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ВПЛИВ НА СВІТОВУ ЕКОНОМІКУ

ПЛАН
1. Основні риси транснаціоналізації. Розвиток транснаціональних корпорацій. Стратегічні альянси транснаціональних фірм.
2. Міжнародний ринок товарів та послуг.
3. Міжнародний ринок інвестицій.
4. Міжнародний фінансовий ринок.
5. Міжнародний ринок праці.

Правовий захист ринку споживачів від товарів, робіт, послуг неналежної якості.

Зміст

1. Правовий захист ринку споживачів від товарів, робіт, послуг неналежної якості. Відповідальність у сфері відносин, що складаються в процесі забезпечення якості 3
2. Розголошення комерційної таємниці 25
Задача 27
Список використаних джерел 30

Правовий захист ринку споживачів від товарів, робіт, послуг неналежної якості.

Зміст

1. Правовий захист ринку споживачів від товарів, робіт, послуг неналежної якості. Відповідальність у сфері відносин, що складаються в процесі забезпечення якості 3
2. Розголошення комерційної таємниці 25
Задача 27
Список використаних джерел 30

Правовий захист ринку споживачів від товарів, робіт, послуг неналежної якості

Зміст

1. Правовий захист ринку споживачів від товарів, робіт, послуг неналежної якості. Відповідальність у сфері відносин, що складаються у процесі забезпечення якості 3
2. Розголошення комерційної таємниці 12
Задача 16
Література 19

Правовий захист ринку споживачів від товарів, робіт, послуг неналежної якості

Зміст

1. Правовий захист ринку споживачів від товарів, робіт, послуг неналежної якості. Відповідальність у сфері відносин, що складаються у процесі забезпечення якості 3
2. Розголошення комерційної таємниці 12
Задача 16
Література 19

Право на знаки для товарів та послуг


Вступ 3
I. Значення знаків для товарів та послуг в сучасних умовах 4
1.1. Загальна характеристика знаків для товарів і послуг. 4
1.2. Види знаків на товари та послуги 9
1.3. Особливості змісту права власності на знак для товарів і послуг 15
II. Права та обов’язки суб’єктів прав на знаки для товарів та послуг 20
2.1. Суб’єкти права на знаки для товарів та послуг. Порядок отримання свідоцтва на знаки для товарів та послуг. 20
2.2. Права та обов’язки власника свідоцтва та знак для товарів та послуг 28
III. Захист прав та знаки для товарів та послуг 33
Висновок 36
Література 38

Менеджмент персоналу (Блок 2)

ВСТУП 3
Розвиток ринку рекрутингових послуг в Україні 5
Стандарти якості рекрутингових послуг 6
Моніторинг ринку рекрутингових послуг по м.Києву 8
Вплив економічної кризи на ринок рекрутингових послуг 10
ВИСНОВКИ 14
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 15

Вдосконалення системи обслуговування покупців як складова торгового маркетингу

Вступ 3
1. Теоретичні основи маркетингу послуг 6
1.1. Теоретичні та методологічні засади статистичного оцінювання якості обслуговування 6
1.2. Методичне забезпечення статистичної оцінки якості обслуговування у роздрібній торгівлі 9
1.3. Дослідження системи маркетингу послуг на ринку складно-технічних товарів 14
2. Аналіз системи обслуговування покупців ЗАТ “***” 19
2.1. Основні відомості про компаніію 19
2.2. Маркетингова система ЗАТ “***” 21
2.3. Проблеми і перспективи компанії на ринку послуг стільникового зв’язку 26
3. Вдосконалення системи маркетингу послуг на ринку складно-технічних товарів 32
3.1. Використання статистичних оцінок якості обслуговування у вирішенні прикладних задач управління 32
3.2. Напрями вдосконалення системи обслуговування покупців ЗАТ “***” 35
Висновки 40
Література 45
Додаток 1. Баланс ЗАТ “***” 48
Додаток 2. Звіт про фінансові результати ЗАТ “***” 51

Метою роботи є обґрунтування теоретичних та методичних основ удосконалення маркетингу послуг на ринку складно-технічних товарів.
Об’єктом дослідження є процес маркетингової діяльності у сфері послуг на ринку складно-технічних товарів.
Предметом дослідження є теоретичні та методичні основи формування маркетингу послуг підприємств на ринку складно-технічних товарів
© 2007-2019 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel