Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Универсальная

Організація кадрового діловодства

(код (ID:42922))
| Размер: 15 кб. | Объем: 14 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
План работыЗміст

1. Організація кадрового діловодства 3
2. Організація системи професійного навчання персоналу 8
3. Форми оплати праці 11
Література 14

При подготовке работы на тему «Організація кадрового діловодства» были использованы следующие источники:

Література

1. Концепція управління персоналом державної податкової служби україни на 2002-2010 роки (затверджена наказом дпа україни від 23.09.2002 № 445)
2. Адамчук В.В. и др. Организация и нормирование труда. - М. 1999. - 325 с
3. Алексеева М. "Планирование деятельности фирмы".-Зкономика.2001.-236 с.
4. Базаров Т.Ю., Еремин Б.Л. Управление персоналом. - М. 1998. - 256 с.
5. Башнянин Г.І., Лазур П.Ю. Політична економія. - К.: Ніка Центр - Ельга, 2000.
6. Генкин Б.М. Экономика и социология труда. - М. 1998. - 289 с.
7. Егоршин Л. П. Управление персоналом: Уч. Пос. - Нижний Новгород: НИМБ, 1999. - 624 с.
8. Охрана труда. Нормативные документы. - М. 1999. - 128 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Організація кадрового діловодства

Зміст

1. Організація кадрового діловодства 3
2. Організація системи професійного навчання персоналу 8
3. Форми оплати праці 11
Література 14

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЛОВОДСТВА В УСТАНОВІ.

План
1. Функції канцелярії установи.
2. Завдання служби діловодства.
3. Організація праці персоналу служби діловодства.

Організація діловодства в закладах охорони здоров’я

1. Організація діловодства 3
2. Документування управлінської діяльності 7
Література 14

Організація діловодства в закладах охорони здоров’я (на прикладі ЦРП Деснянського району)

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЛОВОДСТВА В ЗАКЛАДАХ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я 7
1.1. Організація діловодства. Вимоги до оформлення та друкування документів 7
1.2. Задачі документування показників діяльності поліклінічних установ їх оцінка 21
1.3. Нормативно-методичне забезпечення служби діловодства у медичній сфері 27
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІТИЧНИЙ. АНАЛІЗ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЛОВОДСТВА В ЦЕНТРАЛЬНІЙ РАЙОННІЙ ПОЛІКЛІНІЦІ № 2 ДЕСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА 34
2.1. Загальна характеристика господарської діяльності поліклініки 34
2.2. Аналіз організації діловодства в поліклініці 55
2.3. Оцінка організації діловодства в поліклініці 75
2.4. Реквізитна схема внутрішніх документів 80
РОЗДІЛ ІІІ. РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЛОВОДСТВА В ЦРП № 2 ДЕСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ 83
3.1. Використання інформаційно-пошукових систем для вдосконалення структури діловодства «Єдина медицина» 83
3.2. Застосування технічних та програмних засобів автоматизації діловодства в поліклініці (система «Електронна поліклініка») 92
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 97
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 102
ДОДАТКИ 107

Контрольна робота (організація правового діловодства)

План
1. Контрактна система наймання працівників, види та структура контрактів 3
2. Претензійні листи 7
3. Порядок формування справ діловодства 10
Література 14

Функції кадрового менеджменту

Функції кадрового менеджменту

Вступ
Розділ 1. Теоретичні основи кадрового менеджменту
1.1. Предмет, завдання й зміст кадрового менеджменту
1.2. Принципи й методи управління персоналом в сучасних умовах
1.3. Механізм управління кадрами та функції кадрового менеджменту
Розділ 2. Організація кадрового менеджменту у ТОВ „Аква-люкс”
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства
2.2. Аналіз трудових показників
2.3. Аналіз системи управління підприємством і організації кадрової роботи
Розділ 3. Шляхи вдосконалення кадрового менеджменту на ТОВ „Аква-люкс”
Висновки та пропозиції
Список використаної літератури

Теоретичні основи кадрового менеджменту

Зміст

Вступ ...............................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні основи кадрового менеджменту .............4
1.1. Предмет, завдання й зміст кадрового менеджменту ..........4
1.2. Принципи й методи управління персоналом в сучасних умовах.........................................................................................................6
1.3. Механізм управління кадрами та функції кадрового менеджменту..............................................................................................8
Розділ 2. Організація кадрового менеджменту у ТОВ „Аква-люкс”.........................................................................................................14
2.1.Організаційно-економічна характеристика підприємства14
2.2. Аналіз трудових показників ...........................................19
2.3. Аналіз системи управління підприємством і організації кадрової роботи........................................................................................23
Розділ 3. Шляхи вдосконалення кадрового менеджменту на ТОВ „Аква-люкс” ...................................................................................28
Висновки та пропозиції ............................................................32
Список використаної літератури ..............................................35

Організація сучасного діловодства

1. Охарактеризуйте нормативно-методичні документи, що регламентують ведення діловодства на сучасному етапі. 3
2. Вхідні, вихідні та внутрішні документи і порядок їх проходження. 5
3. Підготуйте заяву про звільнення працівника з роботи. 8
4. Складіть довідку службового характеру. 9
Список використаної літератури 12

Організація та проведення нарад

План
I. ВСТУП 3
II. ПРОВЕДЕННЯ НАРАД ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ 5
1. Організація діловодства на підприємстві 5
1.1. Основні вимоги до організації діловодства на підприємстві 5
2. Правила проведення нарад 7
2.1 Проведення планової наради 7
2.2 Загальні правила проведення та обслуговування нарад 9
2.3 Проведення конфіденційних нарад 10
III. ВИСНОВКИ 21
IV. ЛІТЕРАТУРА 22

"Діловодство в бібліотеці"

ПЛАН

Вступ

1. Документування управлінської діяльності
2. Рекомендації по підготовці основних видів ОРД
3. Організація документообігу
4. Організація і зберігання виконаних документів

Висновок
Список літератури









Вступ

Серед чинників, що роблять істотний вплив на підвищення якості і ефективності функціонування апарату управління централізованою бібліотечною системою (ЦБС), провідна роль відводиться поліпшенню діловодства. Значення раціональної організації діловодства для вдосконалення роботи апарату пояснюється, перш за все, великою питомою
© 2007-2019 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel