Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Реферат

Взаемодія кірівника і підлеглих та фактори її єфективності

(код (ID:37576))
| Размер: 16 кб. | Объем: 14 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
План работыВступ
1. Характеристика спілкування як взаємодії 3
2. Індивідуально-психологічні особливості лідера у спілкуванні 8
3. Стиль керівництва 10
Висновок 13
Список літератури 14

При подготовке работы на тему «Взаемодія кірівника і підлеглих та фактори її єфективності» были использованы следующие источники:

1. Андреева Г. М. Социальная психология. – М., 1988.
2. Андрушків Б. М., Кузьмін О.Є. Основи менеджменту. – Л.: Світ, 1995.
3. Донцов А. И. Психология коллектива. МГУ, 1984.
4. Казьмиренко В. П. Социальная психология организаций. – К., 1993.
5. Лозниця В. С. Психологія менеджменту: Навч. посіб. – К., 1997.
6. Петровский А. В. Личность. Деятельность. Кол¬лектив. - М., 1992.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Взаемодія кірівника і підлеглих та фактори її єфективності

Вступ
1. Характеристика спілкування як взаємодії 3
2. Індивідуально-психологічні особливості лідера у спілкуванні 8
3. Стиль керівництва 10
Висновок 13
Список літератури 14

Організація роботи менеджера при наявності дисциплінарних провин підлеглих виконавської ланки керування

1. Відповідальність за дисциплінарну провину підлеглих виконавської ланки керування 3
2. Методи та форми запобігання дисциплінарних провин підлеглих виконавської ланки керування. 9
Література 17

Психологічні проблеми керування

ЗМІСТ
1. Об’єкт, суб’єкт керування 3
2. Психологічні концепції керування 5
3. Психологічні вимоги до керівника на сучасному етапі 12
4. Фактори взаємодії керівника та підлеглих 16
Список використаної літератури 22

Організація роботи менеджера при наявності дисциплінарних провин підлеглих виконавської ланки керування

Організація роботи менеджера при наявності дисциплінарних провин підлеглих виконавської ланки керування 2
Література 12

Організація роботи менеджера при наявності дисциплінарних провин підлеглих середньої ланки керування

Організація роботи менеджера при наявності дисциплінарних провин підлеглих середньої ланки керування

ФАКТОРИ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦЯ

ВСТУП 3
1.ПОНЯТТЯ І СУТНІСТЬ ПОТРЕБ 5
1.1.Сутність потреб і особливості їх розвитку 5
1.2. Зростання потреб і соціально-економічна ефективність виробництва 9
1.3.Виробництво і потреби суспільства. 13
1.4.Теорія граничної корисності 19
2. ФАКТОРИ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦЯ 22
2.1.Культурні фактори 22
2.2.Соціальні фактори 23
2.3.Особистісні фактори 24
2.4. Психологічні фактори 26
ВИСНОВКИ 29
Література 31

Питання з права

1. Взаємовідносини органів державної влади й місцевого самоврядування з органами Служби безпеки України 3
2. Взаємовідносини органів публічної влади із судовими органами 10
3. Взаємодія органів публічної влади з органами прокуратури 16
4. Взаемодія органів публічної влади з органами внутрішніх справ 18

Психологічні особливості спілкування керівника з підлеглими

1. Психологічгний портрет керівника 2
2. Авторитет керівника та його складові 3
3. Мотивація, інформування, дісціпліонування підлеглих 4
4. Подолання труднощів у спілкуванні 7
Література 9

Психологічні основи спілкування керівника з підлеглими

1. Психологічний портрет керівника 3 2. Авторитет керівника та його складові 6 3. Мотивація, інформування, дисциплінування підлеглих 9 4. Подолання труднощів у спілкуванні 10 Література 12

Психологічні особливості спілкування керівника з підлеглими

Зміст
1. Психологічгний портрет керівника 3
2. Авторитет керівника та його складові 4
3. Мотивація, інформування, дісціпліонування підлеглих 5
4. Подолання труднощів у спілкуванні 8
Література 10

© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel