Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Реферат

Гендерний дисонанс у сім`ї.

(код (ID:37472))
| Размер: 10 кб. | Объем: 6 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
План работыВступ 2
1. Погляди представників різних концепцій на проблему виникнення гендерних конфліктів. 2
2. Теорія конфлікту. Гендерний дисонанс у сім`ї. 4
Висновок 5
Література 6

При подготовке работы на тему «Гендерний дисонанс у сім`ї.» были использованы следующие источники:

1. Ворожейкин И.Е. и др. Конфликтология: Учебник. – М.: ИНФРА-М., 2000. – 224 с.
2. Горлач М.Г. Гендерный аспект семейно – ролевого дисонанса. // СОЦИС. – 2002. - №1. – С. 135 – 136.
3. Конфліктологія: Підручник для вузів юрид. спец. / За ред. Л.М. Герасіної, М.І. Панова. – Х.: «Прапор», 2002. – 256 с.
4. Конфликтология: Учебник. / Под ред. А.С. Кармина. – СПб.: Лань, 1999. – 448 с.
5. Соціологія: Підручник /За ред В.Г.Городяненка. – К.: Вид.центр «Академія», 2002. – 560 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Гендерний дисонанс у сім`ї.

Вступ 2
1. Погляди представників різних концепцій на проблему виникнення гендерних конфліктів. 2
2. Теорія конфлікту. Гендерний дисонанс у сім`ї. 4
Висновок 5
Література 6

Гендерний аспект сімейного виховання

Вступ 3
1. Особливості сімейного виховання дитини 5
2. Гендерні особливості сімейного виховання 10
2.1 Вплив статі дітей на сприйняття батьків 10
2.2 Образ дітей різної статі у свідомості батьків 13
2.3 Гендерні особливості догляду за дітьми та спілкування з ними 14
2.4 Виховання дітей батьками різної статі 17
2.5 Ставлення дітей до матері і батька 19
Висновки 21
Література 25
Додаток А. Тест «Дівчата або хлопчики?», або Як ви виховуєте своїх дітей? 28
Додаток Б. Тест „РАRI” 30
Додаток В. Тест „Підлітки про батьків” 35

КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ

ЗМІСТ

РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ 7
1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 7
1.2. Характеристика ефективних шляхів розвитку особистісного росту підлітків 13
РОЗДІЛ ІІ. КОРЕКЦІЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПСИХОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ 18
2.1 Особливості психологічного розвитку у підлітковому віці 18
2.2 Гендерний розвиток, гендерні ролі та їх роль на розвиток учнів-підлітків 22
2.3 Корекційна робота з розвитку особливостей учнів-підлітків 25
РОЗДІЛ III. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 31
3.1 Вибір та обґрунтування методик 31
3.2 Аналіз результатів 34
3.3 Методичні рекомендації щодо ефективнішого вдосконалення особистісного росту 35
ВИСНОВОК 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41

КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ

ЗМІСТ

РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ 7
1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 7
1.2. Характеристика ефективних шляхів розвитку особистісного росту підлітків 13
РОЗДІЛ ІІ. КОРЕКЦІЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПСИХОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ 18
2.1 Особливості психологічного розвитку у підлітковому віці 18
2.2 Гендерний розвиток, гендерні ролі та їх роль на розвиток учнів-підлітків 22
2.3 Корекційна робота з розвитку особливостей учнів-підлітків 25
РОЗДІЛ III. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 31
3.1 Вибір та обґрунтування методик 31
3.2 Аналіз результатів 34
3.3 Методичні рекомендації щодо ефективнішого вдосконалення особистісного росту 35
ВИСНОВОК 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41

Питання до іспиту з психології

СИСТЕМНА СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ 6
1. Теоретико-методологічні засади системної соціальної психології; основні ідеї системного підходу. 6
2. Особистість в статиці. Інваріантні й не інваріантні параметри особистості. 7
3. Соціальний суб'єкт як фактор антропічного процесу щодо відтворення і творення матеріальних й ідеальних цінностей середовища. 8
4. Процес соціалізації особистості. Підготовчі і активні періоди включення особистості в технології різних соціальних інституцій. 8
5. Контактна (мала) група в статиці й динаміці; закономірності спілкування і взаємодії. 9
6. Лідерство і керівництво в контактній групі. 10
7. Соціально-психологічний клімат в контактній групі. 10
8. Причини виникнення і способи розв'язання суперечностей. Компроміс. Конфлікт. 11
9. Когнітивний дисонанс, як механізм реалізації соціогенних потреб і засвоєння соціальних настанов. 12
10. Особистість в динаміці. Життєвий шлях особистості. 12
ПСИХОЛОГІЯ РЕКЛАМИ 14
1. Рекламна діяльність в економіці, психології та культурі. 14
2. Соціальна орієнтованість людини як психологічний фактор рекламної діяльності. 14
3. Психологічні впливи в рекламі та проблема вибору. 15
4. Концепція реклами як форми психологічних впливів. 16
5. Проблема моделювання психологічної структури рекламних впливів. 17
6. Рекламні комунікації як об'єкт психологічного дослідження в маркетингу. 18
7. Маркетинг як основна концепція виробництва й реалізації товарів і послуг у сучасних ринкових умовах. 20
8. Психологія пропаганди і реклами в засобах масової інформації без зворотнього зв'язку. 21
9. Реклама як елемент культури. Міф у рекламі як соціально- психологічний феномен. 22
10. Проблема ставлення суспільства до реклами. 23
ПСИХОЛОГІЯ ВПЛИВУ 25
1. Характеристика психологічного впливу як спрямованої дії. 25
2. Феномени й характеристики психологічного впливу. 25
3. Вплив за допомогою стимулювання сенсорної системи об'єкта. 26
4. Застосування невербальної та вербальної знакових систем як засобів впливу. 28
5. Регулювання реалізації потреб як засіб впливу. 29
6. Залучення до спільної діяльності як засіб впливу. 29
7. Види психологічного впливу та техніки протистояння їм. 30
8. Комунікативний аспект впливу в процесі ділового спілкування. 31
9. Інтерактивний аспект впливу в процесі спілкування. 32
10. Перцептивний аспект впливу в процесі ділового спілкування. 33
ПСИХОЛОГІЯ КУЛЬТУРИ 34
1. Феномени і види культури. Культура і цивілізація. 34
2. Психологічні механізми вірувань. Церква і мистецтво. 35
3. Освіта як феномен культури. 35
4. Мистецтво як художнє освоєння світу. Психологічні функції мистецтва. 36
5. Творчість як феномен культури. Індивідуальність митця. 37
6. Психологія культури в концепції теорії особистості. 38
7. Вплив культури на формування ціннісних орієнтацій людини. 39
8. Філософсько-етична система і психологія культури. 39
9. Політична культура. Законодавча і юридична культура суспільства. 40
10. Субкультура молоді. 41
ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ АНТРОПОЛОГІЇ 43
1. Природниче походження людини. Концептуальна структура класичного дарвінізму. 43
2. Психологічні особливості адаптації до інокультурного середовища. "Культурний асимілятор". 44
3. Проблема індивідуалізації як змісту процесу антропогенезу. Індивідуальність та егоцентризм: етичний зміст проблеми. 45
4. Інтерпретація діалектики необхідності та свободи в філософсько-антропологічних концепціях XX століття (П.А. Бсрдяєв, Н. Фромм, М.Хайдеггер, А. Камю, М.К. Мамардашвілі, Б.А. Грушин). 47
5. Онтопсихологічна антропологія. Поняття свободи та сенсу життя як характеристичні риси людської свідомості та діяльності. 48
6. Сенс життя людини та цінності як його орієнтири. Класифікація цінностей як шлях пошуку сенсу життя. 49
7. Ціннісні виміри людського життя. Ціннісно-нормативна система особистості. 50
8. Ідея багатомірпості буття та її значення для розуміння структури внутрішнього духовного світу. 51
9. Об'єктивація продуктів духовного життя людини. Структура процесу об'єктивації, його основні етапи. Об'єктивні та суб'єктивні протидіючі тенденції його протікання 53
10. Духовність як психологічний феномен: структура і чинники розвитку. 54
КЛІНІЧНИЙ ПСИХОАНАЛІЗ 56
1. Теорія інстинктів у психоаналізі і психоаналітична інтерпритація (3.Фрейд). 56
2. Теорія травматичного генезу неврозів у психоаналізі. 57
3. Психоаналітичне тлумачення конфліктного походження неврозів. 57
4. Теорія об’єктних відносин в психоаналізі (М.Малер. М.Кляйн, Д. Віннікот). 58
5. Его-психологія і концепція захисних механізмів (А.Фрейд, Х.Хартман). 59
6. Психологія самості як теоретична основа психоаналітичної психотерапії (Х.Кохут). 60
7. Психоаналіз, психодинамічна психотерапія, психоаналітична психотерапія: співвідношення понять та характеристика кожного з них. 60
8. Психоаналітична діагностика: добір пацієнтів для психоаналітичної психотерапії. 61
9. Психоаналітична ситуація і робочий альянс. 62
10. Основне правило психоаналізу. 62
11. Правило абстиненції в психоаналізі. 63
12. Опір і захисні механізми в психоалітичному процесі. 63
13. Перенесення і контрперенесення в психоаналітичній психотерапії. 64
14. Особливості перебігу неврозу перенесення в аналітичному процесі. 64
15. Завершення психоаналітичної терапії та підтримуюча психотерапія. 65
16. Психоаналітична терапія в дитячому та юнацькому віці. 65
17. Психоаналітична психотерапія некласичних неврозів, нарцистичних розладів, депресій. 66
18. Психоаналітична психотерапія при психотичних розладах. 67
19. Психоаналітична корекція подружніх дизгармоній. 68
20. Групова психоаналітична терапія. 68
СПЕЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ 69
1. Проблема депривації в спеціальній психології. Погляди 69
Л.С. Виготського на відхилення в розвитку дитини. 69
2. Причини відхилення в розвитку та їх характеристика. Співвідношення біологічного і соціального в дизонтогенезі. 69
3. Порушення в психічному розвитку і компенсаторні механізми. 70
4. Проблема руйнування психіки в спеціальній психології. 71
5. Структура порушеного розвитку і його властивості. Принципи і види класифікацій порушень в психічному розвитку. 71
6. Співвідношення діагностики і корекції в роботі спеціального психолога. 72
7. Механізми формування системних відхилень в психічному розвитку. 73
8. Компенсація, корекція, реабілітація, абілітація як категорії спеціальної психології. 73
9. Ендо - та екзогенні фактори виникнення відхилень у розвитку. 74
10. Механізми формування вторинних відхилень. 75
11. Модально-специфічні і модально-неспецифічні порушення. 75
12. Стисла характеристика окремих форм дизонтогенезу. 76
13. Характеристика загального психічного недорозвитку. 77
14. Структурно-рівнева організація компенсаторних процесів. 77
ПРАКТИКУМ З ПСИХОЛОГІЧНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ. СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЧНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ 79
1. Особливості психологічного консультування та відмінності від інших видів практичної психології. Умови результативності психологічного консультування. 79
2. Інтерв'ю, як основний метод психологічного консультування. Загальна характеристика п’ятикрокової моделі інтерв'ю. 80
3. Позиція психолога в консультуванні: конгруентність, позитивна оцінка, емпатійне сприймання клієнта. 80
4. Інтерпретація - як метод впливу в психологічному консультуванні. 81
5. Формулювання запитань, види запитань в психологічному інтерв'ю. 82
6. Рефлексивне та не рефлексивне слухання в психологічному інтерв'ю. 83
7. Оцінка ефективності психологічного консультування. Можливі помилки в інтерв'ю та шляхи їх профілактики. 84
8. Практика спілкування з клієнтом по закінченню консультації. 85
9. Запит клієнта, характеристика основних видів запитів клієнта на психологічне консультування. 85
10. Трансфер та опір в психологічному консультуванні. 86
11. Особливості проведення психологічної бесіди зі старшокласниками. 88
12. Психологічне консультування по проблемам міжособистісної взаємодії підлітків з батьками. 89
13. Психологічне консультування батьків дітей 3-х років. 90
14. Психологічне консультування батьків дітей 7-ми років. 91
15. Психологічне консультування особистості з проблем кризових періодів розвитку. 92
16. Психологічне консультування юнаків та дівчат. 93
17. Поняття консультативної взаємодії в психологічному консультуванні. 94
18. Особливості проведення консультативної бесіди з підлітками. 95
19. Індивідуальне консультування в ситуації життєвої кризи особистості. 95
20. Індивідуальне консультування з проблем соматичного здоров'я особистості. 96
ПРАКТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ 98
1. Психологія менеджменту як галузь знань, сфера практичної діяльності та навчальна дисципліна. 98
2. Специфіка управління в різних соціальних сферах (бізнес, виробництво, освіта, культура, наука тощо). 98
3. Основні принципи та форми взаємодії керівників організацій та практичних психологів при розв'язанні управлінських проблем. 98
4. Зміст та структура психологічної готовності керівників до управління. 99
5. Психологічний аналіз рольової поведінки працівників організацій. 100
6. Зміст та структура психологічного клімату в колективах організацій. 101
7. Феномени колективної взаємодії. Група як об'єкт управління і основа організації. 102
8. Психологічний аналіз комунікативних бар'єрів в організаціях. 103
9. Типи та причини виникнення конфліктів в організаціях. 104
10. Психологічні особливості формування управлінських стилів. 105

соціологія

І. ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ 3
Завдання 1. 3
Завдання 2. 5
Завдання 3. 5
Завдання 4. 6
Завдання 5. 7
Завдання 6. 8
Завдання 7. 9
ІІ. ЛОГІЧНІ ЗАВДАННЯ 10
Завдання 1. 10
Завдання 2. 11
Завдання 3. 12
Завдання 4. 13
ІІІ. МЕТОДОЛОГІЧНО-ІДЕНТИФІКАЦІЙНИЙ ТЕСТ. 14
Використана література 20



І. ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ
Перевірте рівень засвоюваності вивчених вами тем шляхом письмових відповідей на поставлені запитання:

Завдання 1. Розкрийте зміст поняття соціальна реальність. Чи є різниця в розтлумачені цього поняття в соціології, філософії, психології, політології. Як що так, які?
Завдання 2. Існує три підходи до визначення структури соціології, заповніть таблицю:

Завдання 3. Назвіть основні функції соціології та поясніть їх.


Завдання 4. Види досліджень:


Завдання 5. Чи коректно складено соціально-демографічний блок питань. Чим на вашу думку його можна доповнити, що зайве?
Завдання 6. З’єднайте методи та відповідні їм об’єкти. В лівій колонці в алфавітному порядку перераховані основні методи соціологічного дослідження. В правій колонці в алфавітному порядку різні об’єкти дослідження. Який об’єкт може бути досліджений яким методом найкраще:
Анкетування Газетні тексти
Аналіз документів Індивідуальні особливості свідомості
Інтерв’ю Міжособисті стосунки
Контент-аналіз Причинно-наслідкові зв’язки
Спостереження Протоколи, звіти, листи
Соціологічний тест Факти поведінки людей
Соціометричне опитування Факти свідомості (думки, інтереси і т.п.)
Експеримент Ціннісні орієнтації та установки

Завдання 7. Проаналізуйте недоліки та переваги методу опитування. Чи виправдано соціологи вважають цей метод фаворитним в соціології?

ІІ. ЛОГІЧНІ ЗАВДАННЯ
Завдання 1. Проаналізуйте у чому різниця між розумінням методу соціології у цих авторів?
Завдання 2. Чи протирічать, на Ваш погляд, ці визначення суспільства один одному або ж вони доповнюють один одного?
Завдання 3. Відомо, що з середини 30-х до початку 60-х років була перерва у розвитку соціології в нашій країні: не проводились дослідження, соціологія трактувалась як буржуазна лженаука. Поясність причини такої перерви. Чому у наступний період розвиток радянської соціології мав обмежений, однобокий характер?
Завдання 4. „Якщо теорія регресу, в своїй найпоширенішій формі, має вважатися недієвою, то і теорія прогресу, що приймається без будь-яких обмежень, здається мені такою ж недієвою... можливо, а на мій погляд – навіть цілком можливо, регрес мав місце так само часто, як і прогрес” (Спенсер Г. История буржуазной социологии ХІХ – начала ХХ века.). Чи дотримуєтесь ви такої ж думки?

ІІІ. МЕТОДОЛОГІЧНО-ІДЕНТИФІКАЦІЙНИЙ ТЕСТ.
Перелік імен Напрям, течія, соціологічна школа, методологія Теоретичний внесок
1. Арон Р., (1905-1983) Послідовник вчення М. Вебера, прихильник політологічного напряму в соціології. Визнавав вирішальну роль техніки в розвитку суспільства. 1) Один з авторів концепції „індустріального суспільства”.
2) Автор концепції „деідеологізації суспільства”, концепції „технологічного детермінізму”.
2. Бабер Х. Гендерний напрямок в соціології. Розробив моделі поведінки працюючих жінок (дві моделі).
3. Белл Д., народ. 1919 р. Представник філософського і політологічного підходу в соціології, сцієнтично-технократичного напрямку в соціальній філософії. 1) Разом з Ароном розробив концепцію „індустріального суспільства”.
2) Увів поняття „осьового принципу”.
3) Сформулював концепцію багатоаспектності соціального організму.
4. Вебер М., (1864-1920) Представник економічного напряму в соціології. Основоположник соціології релігії. Прихильник історично-функціонального підходу розвитку суспільства. 1. Розробив теорію бюрократії, теорію „ідеальних типів”.
2. Визначив типи політичного лідерства, риси харизматичного лідера.
3. Ввів поняття „етика добрих намірів”, розробив концепцію впливу протестантської етики на розвиток капіталізму.
5. Грушевський М., (1866-1934) Історичний і етносоціологічний підхід до розвитку великих соціальних груп – народів, націй, етносів. 1. Створення картини розвитку всіх слов’янських народів, автор історії України.
2. Заснування Українського соціологічного інституту у Відні.
6. Данилевський М. (1822-1885) Історіографічний напрям, органістичний підхід. Автор циклічної концепції всесвітньо-історичного процесу.
7. Дарендорф Р., народ. 1929 р. Представник конфліктологічної течії в соціології. Розробив теорію соціальних конфліктів (класові конфлікти в індустріальному суспільстві).
8. Драгоманов М., (1841-1895), Принцип історичного підходу. Політологічний напрямок в соціології. Розробив концепцію національного відродження України на засадах демократизму.
9. Дюркгейм Е., (1858-1917) Засновник французької соціологічної школи. Застосовував об'єктивний підхід до вивчення соціальної діяльності, причинний та функціональний аналіз.
Розроблення соціологічного методу; визначення поняття "аналіз"; створення чіткої концепції предмету соціології.
Розробник ідеї соціальної солідарності.
Ввів поняття: "суспільство нормального типу", "норм і патології"; дослідження самогубств.
10. Зіммель Г., (1858-1918) Основоположник формальної соціології. Прихильник функціоналістського та еволюціоністського підходів. Створення концепції „чистих форм” соціальної взаємодії” (інтеракції).
11. Кістяківський Б. (1868-1920) Історико-політологічний напрям Розробка ідей правової держави, правової культури суспільства.
12. Козер Л., народ. 1913 р. Представник конфліктологічного напряму. Один із теоретиків соціології конфлікту. Прихильник функціоналізму. Створення функціоналістської модифікації теорії конфлікту (розвиток теорії „рольового конфлікту” Мертона).
13. Липинський В., (1882-1931), Політологічний напрям. 1. Обґрунтування ідеї політичної незалежності українського народу, її консолідації навколо національної ідеї.
2. Обґрунтування значення аристократичних шарів для розвитку нації.
14. Мертон Р., народ. 1910 р. Прихильник функціоналізму. 1. Створення теорії структурного функціоналізму.
2. Запропонував виокремлення в соціології теорій „середнього” рівня.
3. Створення теорії „рольового конфлікту”.
4. Значний внесок в соціологію науки, соціологію масових комунікацій, соціологію відхильної поведінки.
15. Месарович М. Напрямок вивчення сучасних глобальних проблем людства. Системний математично-кібернетичний підхід. Створення кібернетичної моделі світу.
16. Парсонс Т., (1902-1979) Представник структурно-функціоналістського напряму в соціології. Засновник школи функціонального імперативизму. Формування концепції „систем і підсистем”. Створення теорії „соціокультурної еволюції суспільства”. Запропонував теорію „дії” для антропології.
17. Пестель Е. Напрямок вивчення сучасних глобальних проблем людства. Системний математично-кібернетичний підхід. Створення кібернетичної моделі світу.
18. Печчеї А., (1908-1984) Напрямок вивчення сучасних глобальних проблем людства.
Аналітично-кібернетичний підхід.
1. Засновник „Римського клубу”.
2. Організатор крупномасштабних досліджень глобальних проблем людства в соціально-економічної та екологічної області.
3. Здійснення комп’ютерних прогнозів розвитку людства.
19. Ростоу У., народ. 1916 р. Представник економічного напряму в соціології.
Прихильник історицизму в соціології. 1. Творець сучасного варіанту теорії індустріального суспільства. Створив передумови для виникнення теорії постіндустріального суспільства.
2. Автор концепції стадій економічного росту.
20. Сорокін П., (1889-1968) Представник позитивістської орієнтації (неопозитивізм, критичний реалізм), макроісторичного підходу. 1. Створив концепцію стратифікації суспільства.
2. Розробив інтегральну систему науки.

21. Тойнбі А., (1889-1975) Історико-культурний напрямок. Неопозитивістський підхід. Створив власну концепцію розвитку людства (цивілізаційний підхід), своє розуміння ходу історії.
22. Тоффлер А., народ. 1928 р.
Футурологічний напрям.
Представник сучасного конфліктологізму. 1. Один із авторів концепції „постіндустріального суспільства, концепції інформаційного суспільства.
2. Розробив теорію “трьох хвиль” поступового розвитку людства.
23. Турен А., народ. 1925 р. Представник динамічного напрямку в соціології. Прихильник методу соціальної дії. Прибічник конфліктологізму. 1. Розробка концепції програмованого суспільства.
2. Створення типології соціальних дій.
3. Розробка моделі постіндустріального суспільства.
24. Уорнер У., (1898-1970) Соціально-антропологічний напрямок. Прихильник функціоналізму. Розробив одну із перших систематичних теорій соціальної стратифікації.
25. Шпенглер О., (1880-1936) Представник філософії „життя”.
Прибічник еволюційно- механістичного та, органістичного розвитку людства (цивілізацій). 1. Автор книги „Присмерки Європи”.
2. Творець філософо-історичної концепції розвитку цивілізацій.



© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel