Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Реферат

Зміст, тенденції розвитку та роль інформаційного (комунікативного) менеджменту в ефективній діяльності організації

(код (ID:37276))
| Размер: 26 кб. | Объем: 17 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
План работыЗміст, тенденції розвитку та роль інформаційного (комунікативного) менеджменту в ефективній діяльності організації 3
Поняття та види комунікацій 13
Література 17

При подготовке работы на тему «Зміст, тенденції розвитку та роль інформаційного (комунікативного) менеджменту в ефективній діяльності організації» были использованы следующие источники:

1. Виханский О.С., Наумов А.И. Менеджмент: Учебник. – 3-е изд. – М.: Гардарики, 1999. – 528 с.
2. Завадський Й.С. Менеджмент: «Management». – 2-е. вид. – К.: Українсько-фінський інститут менеджменту і бізнесу, 1998. – 542 с.
3. Кабушкин Н.И. Основы менеджмента: Учеб. пособие. – 2-е изд., испр. и доп. – М.: ТОО «Остожье», 1999. – 336 с.
4. Колот А.М. Мотивація, стимулювання й оцінка персоналу: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1998. – 224 с.
5. Кредісов А.І., Панченко С.Г., Кредісов В.А. Менеджмент для керівників. – К.: Т-во «Знання», КОО, 1999. – 556 с.
6. Кузьмін О.Є. Сучасний менеджмент: Навчально-прикладний посібник. – Львів: Центр Європи, 1995. – 176 с.
7. Мартиненко Н.М. Менеджмент фирмы: Книга для предпринимателей, для студентов економических специальностей вузов. – К.: МП «Леся», 1995. – 368 с.
8. Менеджмент (современный российский менеджмент): Учебник / Под ред. Ф.М. Русинова и М.А. Разу. – М.: ФБК-ПРЕСС, 1999. – 504 с.
9. Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента: Пер. с англ. – М.: «Дело» ЛТД, 1994. – 702 с.
10. Мова В.В., Малева Э.В. Стратегическое управление предприятием – К.: / Киевский международный университет гражданской авиации, 1996. – 80 с.
11. Палеха Ю.І., Кудін В.О. Культура управління та підприємництва: Навчально-методичний посібник. – К.: МАУП, 1998. – 96 с.
12. Прокушев Е.Ф. Менеджмент первичного уровня. – М.: Издательский Дом «Дашков и К», 1999. – 320 с.
13. Хміль Ф.І. Менеджмент: Підручник.– К.: Вища шк., 1995.– 351 с.
14. Черкасов В.В., Платонов С.В., Третьяк В.И. Управленческая деятельность менеджера. Основы менеджмента. – К.: Ваклер, 1998. – 465 с.
15. Шегда А.В. Основы менеджмента: Учебное пособие. – К.: Товариство «Знання», КОО, 1998. – 512 с.
16. Шершньова З.Є., Оборська С.В. Стратегічне управління: Навч. посібник. – К., КНЕУ, 1999. – 384 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Зміст, тенденції розвитку та роль інформаційного (комунікативного) менеджменту в ефективній діяльності організації

Зміст, тенденції розвитку та роль інформаційного (комунікативного) менеджменту в ефективній діяльності організації 3
Поняття та види комунікацій 13
Література 17

Зміст, тенденції розвитку та роль інформаційного (комунікативного) менеджменту в ефективній діяльності організації

Вступ 3
1. Інформаційно-комунікаційний менеджмент: поняття і типологія 4
2. Інформаційно-аналітичне забезпечення роботи організації 9
3. Оцінка ефективності інформаційно-комунікаційної діяльності 11
Висновки 12
Список використаної літератури 13

Інформаційно-аналітична функція інформаційного (комунікативного) менеджменту

Вступ. 3
1. Функції комунікативного менеджменту. 3
2 Поняттяе та значення інформації та комунікації 4
3. Критерії проектування інформаційних та комунікаційних систем 5
4. Застосування інформаційних технологій в інтересах прийняття управлінських рішень. 6
Висновок. 13
Література. 17

Ціллю цього реферату є розгляд інформаційно – аналітичної функції комунікативного менеджменту.
Теоретичною основою для написання реферату послужили статті вітчизняних вчених та навчальні посібники з питань комунікативного менеджменту та менеджменту взагалі

Інформаційна безпека та захист інформації як функція інформаційного (комунікативного) менеджменту

Інформаційна безпека та захист інформації як функція інформаційного (комунікативного) менеджменту
Література
Додатки 2

Інформаційна безпека та захист інформації як функція інформаційного (комунікативного) менеджменту

Вступ 3
1. Інформаційна безпека як функція інформаційного менеджменту 4
2. Законодавче забезпечення захисту інформації 7
3. Методи та технології захисту інформації 12
Висновки 18
Література 19

Функції інформаційного менеджменту

ВСТУП 3
ІНФОРМАЦІЯ ТА ЇЇ ВЛАСТИВОСТІ 4
ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ 5
ФУНКЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 8
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ В ОРГАНІЗАЦІЇ 13
ВИСНОВОК 16
ЛІТЕРАТУРА 18

Інформаційний менеджмент. Цілі й задачі інформаційного менеджменту

Вступ 3
1. Поняття інформаційного менеджменту 4
2. Задачі та цілі інформаційного менеджменту 6
3. Поняття інформаційних систем менеджменту 10
4. Автоматизація діяльності ІМ 12
Висновок 14
Література 15

Інформаційний менеджмент як система аналізу та управління інформаційними потоками. Зовнішні і внутрішні компоненти структури інформаційного менеджменту

ПЛАН:

Вступ
1. Сутність та методи інформаційного менеджменту
2. Структура інформаційного менеджменту
Висновок

Управління інформаційною діяльністю в організації: функції та методи менеджменту

Вступ. 3
Поняття інформаційного менеджменту. 7
Задачі, цілі, функції та методи інформаційного менеджменту. 10
Поняття інформаційних систем менеджменту. 15
Висновок. 18

Роль менеджменту в становленні розвитку

1. Роль менеджменту в становленні розвитку ринково-підприємницького суспільства 3
1. 1. Поняття менеджменту і його функції 3
1.2. Роль менеджменту в організації 5
1.3 Соціально-економічні функції і цілі менеджменту 7
2. Дослідження практики діяльності підприємства – як об’єкта управління в умовах ринкової економіки 17
2.1 Досьє підприємства 17
2.2 Організаційна структура управління 17
2.3 Внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства 24
2.4 Порядок формування кадрового потенціалу 30
3. Ефективність управління підприємством 34
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 42
ДОДАТКИ 44
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel