Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

1

Маркетинг Контрольна робота № 9

(код (ID:34502))
| Размер: 20 кб. | Объем: 15 стр. | Стоимость: 60 грн. | Добавлена: 26.08.2010 | Код продавца: 2 |
План работы1. Визначте основні типи корпоративних клієнтів у туризмі. Як відбувається купівля туристичного продукту кожним з них? 2
2. Розкрийте сутність туристичного продукту та його особливості. 5
3. Поясніть різницю між рекламними завданнями туроператора та турагента відносно одного турпродукту. 11
Завдання: 12
Фірма "Лотос", що виробляє світлотехнічну продукцію, запустила нову технологічну лінію для виробництва світильників, інвестувавши в неї 1,5 млн. грн. Плановий випуск нової продукції N=50000 світильників у рік.
Змінні витрати на одиницю продукції V=12 грн. Постійні витрати на виробництво та збут продукції F= 320 тис. грн. у рік.
Визначте ціну нового світильника, використовуючи такі методи, що належать до витратної моделі ціноутворення:
метод надбавок, за умови, що ця фірма хоче встановити надбавку в розмірі 20%: від собівартості товару;
метод забезпечення цільового прибутку на інвестований капітал, якщо фірма хоче отримувати 20% прибутку з інвестицій щорічно.

Література 14

Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Контрольна робота на тему «Маркетинг у видавництві»

.Маркетинг у видавництві. Сегментація і позиціювання......3
Література....................................................................................

Контрольна робота маркетинг

1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОГО КОМПЛЕКСУ 3
2. ФУНКЦІЇ КАНАЛІВ РОЗПОВСЮДЖЕННЯ 8
ЛІТЕРАТУРА 14

Контрольна робота маркетинг туризма

1. Процес сегментації ринку 3
2. Види маркетингового контролю 9
3. Матриця БКГ 15
Література 19

Контрольна робота з предмету: «Маркетинг»

1. Планування маркетингової діяльності. 3
2. Прогнозування попиту на товари. 7
Список літератури 12

КОНТРОЛЬНА РОБОТА з дисципліни “Маркетинг”

1. Роль маркетингу в ринковій економіці
2. Закон попиту та пропозиції ринкового механізму

Контрольна робота маркетинг

1. КОМПЛЕКСНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ І ЙОГО ОСНОВНІ НАПРЯМКИ 3
2. ПРОЦЕС УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ 14
ЛІТЕРАТУРА 25

Маркетинг Контрольна робота

ВСТУП 3


1. СУТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ РЕКЛАМИ НА СПОЖИВЧОМУ РИНКУ 4

2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ТА СВІТОВОЇ РЕКЛАМНОЇ ІНДУСТРІЇ 10


ВИСНОВКИ 18
ЛІТЕРАТУРА 19

Контрольна робота маркетинг

Зміст
1. Аналіз ринкових можливостей. Сітка розвитку товару і ринку. 3
2. Стратегічне планування маркетингу. 6
Список використаної літератури: 12

Контрольна робота з дисципліни: „Маркетинг”

1. Особливості маркетингу місць та маркетингу осіб 3
2. Поняття фірмового стилю 5
Список літератури 7

Маркетинг Індивідуальна контрольна робота

1. Загальна інформація про АП "__" та його ринки збуту - 3 -
2. Аналіз організації маркетингової діяльності на підприємстві - 6 -
3. Концепція маркетингу АП "__". - 9 -
Список використаної літератури - 13 -

Контрольна робота з дисципліни: Маркетинг

1. Розкрити сутність бізнес-плану та теоретичні основи відповідного розділу 3
Задача №1 11
Задача №2 15
Список літератури 17

© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel