Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

1

Міжнародний маркетинг

(код (ID:34117))
| Размер: 60 кб. | Объем: 32 стр. | Стоимость: 75 грн. | Добавлена: 28.04.2010 | Код продавца: 2 |
План работы1. Міжнародні аспекти маркетингу. Принципи й методи міжнародного маркетингу. 3
2. Сутність експортної товарної політики. Призначення ринкового потенціалу експортного товару. 12
3. Обмежувальна торгова практика та ставлення до монополій у різних країнах. Комерційні операції на міжнародних торгових біржах. 21
Список використаної літератури 32
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

"МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ"

ПЛАН

1. ПРИЧИНИ ВИХОДУ КОМПАНІЙ НА МІЖНАРОДНІ РИНКИ 3
2. ЦІНОВІ СТРАТЕГІЇ НА СВІТОВОМУ РИНКУ 6
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 10

МІЖНАРОДНІ РИНКИ: ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ВПЛИВ НА СВІТОВУ ЕКОНОМІКУ

ПЛАН
1. Основні риси транснаціоналізації. Розвиток транснаціональних корпорацій. Стратегічні альянси транснаціональних фірм.
2. Міжнародний ринок товарів та послуг.
3. Міжнародний ринок інвестицій.
4. Міжнародний фінансовий ринок.
5. Міжнародний ринок праці.

Маркетинг у сфері некомерційної діяльності

1. Маркетинг у сфері некомерційної діяльності. Маркетинг послуг, місць, ідей. Маркетинг організацій, маркетинг окремих осіб. Самомаркетинг.
2. Аналіз організації служби маркетингу та маркетингової діяльності ВАТ „Полісянка”
3. Оцінка конкурентоспроможності продукції
Список використаної літератури

Міжнародний маркетинг

1. Особливості формування вітчизняної, інтернаціональної та глобальної продуктової стратегії 3
2. Основні напрями державного регулювання зовнішньоекономічної діяльності 17
Література 29

МІЖНАРОДНИЙ РУХ КАПІТАЛУ

План.
1.Міжнародний рух капіталів.
2.Світовий ринок позичкових капіталів.
3.Міжнародний кредит, класифікація і його роль у світовій економіці.
4.Суть іноземних інвестицій, види та форми.
5.Проблеми іноземного інвестування в Україну.

Міжнародний маркетинг

Вступ 3
1. Характеристика об’єкту дослідження 5
2. Характеристика чинників зовнішнього середовища країни 11
2.1. Характеристика географічних чинників 11
2.2. Характеристика розвитку транспортної інфраструктури 12
2.3. Характеристика соціальних і демографічних чинників 14
2.4. Рівень економічного розвитку і основні економічні показники 15
2.5. Характеристика чинників мікросередовища підприємства 16
3. Розробка стратегії виходу підприємства на міжнародний ринок 18
3.1. Сприятливі чинники для підприємства 18
3.2. Несприятливі чинники для підприємства 18
3.3. Ризики, які повинне врахувати підприємство 18
3.4. Переваги, які може принести підприємству діяльність на міжнародному ринку 19
3.5. Мета, яку ставить перед собою підприємство 19
3.6. Форма економічної діяльності підприємства на зовнішньому ринку 19
3.7. Товарна політика для виходу підприємства на міжнародний ринок 19
3.8. Основні принципи цінової політики підприємства 20
3.9. Канали дистриб’юції підприємства 22
3.10. Основні види комунікацій підприємства 22
Висновки 24
Список використаної літератури 28

Основи підприємницької діяльності менеджменту та маркетингу

1. Етика підприємницької діяльності 3
2. Суть менеджменту, його еволюція 6
3. Міжнародний маркетинг 10
Список використаної літератури 13

Контрольна робота міжнародний маркетинг

1. Чому знання логіки процесу мотивації ще не дає менеджеру достатніх підстав для ефективного управління цим процесом? 3
2. Які фактори не дозволяють формалізувати процес мотивації? 4
3. Маркетингове дослідження ринку в цілому 5
Список використаних джерел 24

МІЖНАРОДНИЙ ПОДІЛ ПРАЦІ


ВСТУП 2
1. МІЖНАРОДНИЙ ПОДІЛ ПРАЦІ 3
2. МІЖНАРОДНА ТОРГІВЛЯ ПОСЛУГАМИ 6
3. МІЖНАРОДНИЙ РУХ КАПІТАЛУ ЯК ФОРМА МЕВ 7
4. ВАЛЮТНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 11
5. СУТНІСТЬ І ВИДИ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ 14
6. ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВОЇ МАРКИ «РОШЕН» 16
ВИСНОВКИ 21
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 22

Маркетинг в туризмі

1. Дурович А. Г. Маркетинг в туризме: Учеб. пособие. – 2-е изд; перераб. и доп. – М.: Новое знание, 2001. – стр.235 – 243
2. Квартальнов В. А. Туризм: Учебник – М.: Финансы и статистика, 2000. – стр.215 – 223
3. Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм: Учебник для вузов/Пер. с англ. Под ред. Р.Б. Ноздревой. – М.: ЮНИТИ. 1998, - стр.254 – 281
4. Папирян Г.А. Маркетинг в туризме: Учебник - М.: Финансы и статистика, 2001, стр.34-127
5. Скобкин С.С. Маркетинг и продажи в гостиничном бизнесе: Учебно-практическое пособие. – М.: Юристъ, 2001. – стр.38 – 45

МІЖНАРОДНИЙ ПОРЯДОК, ЗАКОННІСТЬ ТА МІЖНАРОДНИЙ КОНТРОЛЬ

Вступ...................................................................................................................3
Розділ 1. Міжнародна система і міжнародний порядок. Особливості світопорядку в сучасних умовах................................5
Розділ 2. Історичні типи міжнародного порядку та законності...................13
Розділ 3. Особливість міжнародного контролю.............................................31
Висновки.............................................................................................................41
Список використаної літератури......................................................................43
Додатки...............................................................................................................47
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel