Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

1

Частина контрольної роботи з діловодства

(код (ID:32825))
| Размер: 8 кб. | Объем: 5 стр. | Стоимость: 30 грн. | Добавлена: 27.04.2010 | Код продавца: 2 |
План работыЗавдання 2 (практичне) 3
Складіть та оформіть за правилами службовий лист
Начальнику управління агропромислового розвитку Прізвище, ініціали.
Самостійно складіть реквізити 19, 28, 30.
Відсутні дані навести самостійно.
Автор службового листа:
УКРАЇНА
КОРОПСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Довідкові дані автора листа:
16200, смт Короп Чернігівської області, вул. Кибальчича, Х, тел.:Х-ХХ-ХХ
Дата (реквізит 11): 15.01.2007
Індекс (реквізит 12): 03-20/1105
Текст: Шановний Володимире Миколайовичу! Районна державна адміністрація звертає Вашу увагу на незадовільне виконання доручень Президента України від 24.05.2006 № 1-1/532 та Кабінету Міністрів України від 26.07.2006 щодо погашення заборгованості із заробітної плати. Станом на 01.01.2007 року виникла заборгованість на трьох сільськогосподарських підприємствах в сумі 33,7 тис. грн. З метою недопущення збільшення заборгованості із заробітної плати прошу розробити графік її погашення по кожному підприємству та вжити своєчасних заходів направлених на її повне погашення.
З повагою
Підписав лист
Заступник голови райдержадміністрації Ініціал(ли), прізвище.

Література 5

Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Частина контрольної роботи з діловодства

Завдання 2 (практичне) 3
Складіть та оформіть за правилами службовий лист ректорам (директорам) вищих навчальних закладів I—IV рівнів акредитації, підпорядкованих Міністерству освіти і науки України
Самостійно складіть реквізити 19, 28, 30.

Література 5

Частина контрольної роботи з криміналістики

Типові версії у справах про фальшивомонетництво 3
Список використаної літератури 7

Структура звіту до лабораторної роботи

І. Загальна частина. Комп’ютеризація діловодства 2

1.1. Поняття інформаційної системи 2

1.2 Приклади програм (їх характеристика, функції, особливості застосування) 3

ІІ. Технологічна частина 9

2.1 Створення шаблонів документів засобами Microsoft Offise 9

2.2 Розробка електронної презентації 20

Висновки 25

Список літератури 26

Стратегія підприємства. Практична частина контрольної роботи

1. Аналіз стратегії підприємства ТОВ «__» 3
Список використаної літератури 15

Стратегія підприємства. Практична частина контрольної роботи

1. Аналіз стратегії підприємства ТОВ «__» 3
Список використаної літератури 14

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЛОВОДСТВА В УСТАНОВІ.

План
1. Функції канцелярії установи.
2. Завдання служби діловодства.
3. Організація праці персоналу служби діловодства.

Автоматизація діловодства в учбових закладах та сучасні інформаційні технології навчання

ВСТУП………………………………………………………………………………..3 1. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА 1.1. Загальна характеристика Українського гуманітарного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка……………………………...5 1.2. Організаційно-структурна схема навчального закладу………………………7 1.3. Документообіг закладу………………………………………………………..11 1.4. Реквізитна схема внутрішніх документів……………………………………17 1.5. Загальна характеристика принципів застосування сучасних інформаційних технологій навчання в ліцеї………………………………………………………..19 2. ТЕХНОЛОГІЧНА ЧАСТИНА 2.1. Характеристика технічних та програмних засобів автоматизації діловодства та інформатизації навчання в Українському гуманітарному ліцеї……………...23 2.2. Опис практичної розробки 2.2.1. Удосконалення електронного документообігу як важливіший чинник автоматизації діловодства у навчальному закладі……………………………….28 2.2.2. Сучасні технічні засоби навчання, їх класифікація та особливості використання в Українському гуманітарному ліцеї……………………………..31 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………………...41 ДОДАТКИ

Організація сучасного діловодства

1. Охарактеризуйте нормативно-методичні документи, що регламентують ведення діловодства на сучасному етапі. 3
2. Вхідні, вихідні та внутрішні документи і порядок їх проходження. 5
3. Підготуйте заяву про звільнення працівника з роботи. 8
4. Складіть довідку службового характеру. 9
Список використаної літератури 12

Теоретична частина контрольної роботи з предмету «Бухгалтерський облік» Варіант 7

Питання 1. Облік придбання виробничих запасів, транспортно-заготівельних витрат та розрахунків з постачальниками 2
Питання 2. Облік нематеріальних активів 4
Список використаної літератури 9

Організація діловодства в закладах охорони здоров’я (на прикладі ЦРП Деснянського району)

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЛОВОДСТВА В ЗАКЛАДАХ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я 7
1.1. Організація діловодства. Вимоги до оформлення та друкування документів 7
1.2. Задачі документування показників діяльності поліклінічних установ їх оцінка 21
1.3. Нормативно-методичне забезпечення служби діловодства у медичній сфері 27
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІТИЧНИЙ. АНАЛІЗ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЛОВОДСТВА В ЦЕНТРАЛЬНІЙ РАЙОННІЙ ПОЛІКЛІНІЦІ № 2 ДЕСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА 34
2.1. Загальна характеристика господарської діяльності поліклініки 34
2.2. Аналіз організації діловодства в поліклініці 55
2.3. Оцінка організації діловодства в поліклініці 75
2.4. Реквізитна схема внутрішніх документів 80
РОЗДІЛ ІІІ. РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЛОВОДСТВА В ЦРП № 2 ДЕСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ 83
3.1. Використання інформаційно-пошукових систем для вдосконалення структури діловодства «Єдина медицина» 83
3.2. Застосування технічних та програмних засобів автоматизації діловодства в поліклініці (система «Електронна поліклініка») 92
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 97
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 102
ДОДАТКИ 107

Автоматизація діловодства засобами пакету Microsoft Word

Мета роботи 2 1. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА 3 1.1. Особливості ведення документообігу на прикладі ТОВ “Арданак” 3 1.1.1. Загальна інформація про ТОВ “Арданак” 3 1.1.2. Визначення організаційної структури ТОВ “Арданак”. Показники діяльності. 5 1.1.3.Ступінь забезпеченості підприємства засобами обчислювальної техніки 10 1.2. Текстовий процесор Word – меню і система команд. 12 2. Технологічна частина 14 2.1. Аналіз документів ТОВ “Арданак” 14 2.2. Технологія створення документа засобами редактора Word 18 2.3. Можливості „Miсrosoft Word” для створення множинних документів. 20 2.4. Створення змісту 22 Використана література 24 Додатки 25
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel