Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

1

Чому менеджер повинен враховувати поведінські аспекти контролю?

(код (ID:32378))
| Размер: 40 кб. | Объем: 9 стр. | Стоимость: 30 грн. | Добавлена: 28.04.2010 | Код продавца: 2 |
План работыЧОМУ МЕНЕДЖЕР ПОВИНЕН ВРАХОВУВАТИ ПОВЕДІНСЬКІ АСПЕКТИ КОНТРОЛЮ?
ЛІТЕРАТУРА

Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Основи менеджменту

1 Школа людських відносин, її характеристика 3
2 Поведінські аспекти контролю, їх врахування в практичній діяльності менеджера 10
3 Як реалізувати в практичній діяльності виконання такої вимоги до цілей як зрозумілість виконавця? 15
Список літератури 19

Основні інформаційні блоки, які повинен знати менеджер при вирішенні задача цінової політики фірми

1. Основні інформаційні блоки, які повинен знати менеджер при вирішенні задача цінової політики фірми 3
2. Формування цін на туристичні послуги 11
Задача 19
Список використаної літератури 19

Міжнародний менеджер: характеристика, рольові функції

ВСТУП 3

1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОНЯТТЯ «МІЖНАРОДНИЙ МЕНЕДЖЕР» 4

2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДІЯЛЬНОСТІ МЖНАРОДНОГО МЕНЕДЖЕРА 12

ВИСНОВКИ 17
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18

Ціноутворення в туризмі

1. Основні інформаційні блоки, які повинен знати менеджер при вирішенні задач цінової політики фірми 4
2. Формування цін на туристичні послуги 9
Перелік використаних джерел 18

Адміністративні функції менеджера

Вступ 2
1. Адміністративна функція менеджера. 5
2. Риси, які повинен мати професійний менеджер. Кваліфікаційні вимоги до особи менеджера. 11
Висновки 16
Список використаної літератури 17

Міжособові комунікаційні бар’єри. Організаційні комунікаційні бар’єри

Зміст


1. Міжособові комунікаційні бар’єри. Організаційні комунікаційні бар’єри 3
1.1. Поняття і роль комунікації 3
1.2. Бар’єри в міжособових комунікаціях 3
1.3. Бар’єри в організаційних комунікаціях 6

2. Поведінкові аспекти контролю. Ефективність контролю 9
2.1. Суть і зміст контролю 9
2.2. Психологічні (поведінкові) аспекти контролю 10
2.3. Здійснення ефективного контролю 14

Література 17

Міжособові комунікаційні бар’єри. Організаційні комунікаційні бар’єри

Зміст


1. Міжособові комунікаційні бар’єри. Організаційні комунікаційні бар’єри 3
1.1. Поняття і роль комунікації 3
1.2. Бар’єри в міжособових комунікаціях 3
1.3. Бар’єри в організаційних комунікаціях 6

2. Поведінкові аспекти контролю. Ефективність контролю 9
2.1. Суть і зміст контролю 9
2.2. Психологічні (поведінкові) аспекти контролю 10
2.3. Здійснення ефективного контролю 14

Література 17

Суть і зміст контролю

Зміст
Вступ 3
1. Суть і зміст контролю 5
2. Види контролю 7
3. Процес контролю 9
4. Поведінкові аспекти контролю 14
Висновки 17
Перелік використаної літератури 18

Суть і зміст контролю

Зміст
Вступ 3
1. Суть і зміст контролю 5
2. Види контролю 7
3. Процес контролю 9
4. Поведінкові аспекти контролю 14
Висновки 17
Перелік використаної літератури 18

Контрольна з психології

1.В чому різниця між текстом і анкетою. 2
2.Види емоційних станів: настрій, стрес, афект, пристрасті, почуття. 4
3. В чому полягає навчальне і виховне значення, контролю знань 8
Використана література 12

© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel