Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

1

Контрольна робота організація готельного обслуговування

(код (ID:32294))
| Размер: 28 кб. | Объем: 20 стр. | Стоимость: 60 грн. | Добавлена: 28.04.2010 | Код продавца: 2 |
План работы1. Характеристика торговельних приміщень і вимоги до них 3
2. Організація та проведення для туристів дегустацій 9
3. Національні смаки і особливості національного харчування туристів із Франції 15
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 20

Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Контрольна робота організація обслуговування в ГТК

1. Організація роботи персоналу готельного підприємства 2

2. Фактори, що обумовлюють рівень готельного сервісу 7

Література 14

Контрольна робота організація обслуговування в ПГ та ТК

ЗМІСТ
1. Основні принципи діяльності готельного господарства 2
2. Критерії та показники готельного комфорту 9
Література 16

Цільові програми готельного обслуговування

ВСТУП 3-4
I. ОРГАНІЗАЦІЯ ЦІЛЬОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В ГОТЕЛІ
1.1. Комплексність готельного обслуговування 5-8
1.2. Види туризму та спеціалізація готельної бази 8-18
ІІ. РОЗРОБКА ЦІЛЬОВИХ ПРОГРАМ ГОТЕЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
2.1. Програми готельного обслуговування 19-26
2.2. Цільові програми готелів Києва 26-31
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 32-35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 36-37
ДОДАТКИ 38

Організація обслуговування в готелях

Зміст
Вступ 3
1. Загальна характеристика готельних підприємств 7
2. Сутність організації обслуговування в готельних комплексах 13
2.1. Управління та організаційна структура сучасного готельного комплексу 13
2.2. Основні служби та відділи готельного комплексу 17
3. Організація обслуговування в готелі „Київ” 21
4. Шляхи удосконалення організації обслуговування в готелях 26
Висновки 36
Список використаних джерел 41

Організація роботи служби обслуговування в підприємстві готельного господарства (на прикладі)

Вступ 3
1. Організація виробництва послуг проживання в готелі 5
2. Загальна характеристика досліджуваного готелю „...” 16
3. Процес обслуговування гостей у готелі „...” 16
4. Функції та обов‘язки службовців служби обслуговування в готелі „...” 18
5. Організація діяльності служб обслуговування номерного фонду в готелі „...” 23
6. Організація прибиральних робіт 29
Висновок 35
Література 37

“Організація обслуговування туристів в готелі”

Зміст:
Вступ

Розділ І. Теоретичні аспекти контролю якості обслуговування туристів в підприємствах готельного господарства
1.1. Класифікація та типізація підприємств готельного господарства
1.2. Сучасні тенденції розвитку готельного господарства світу
1.3. Загальні вимоги до підприємств готельного господарства

Розділ ІІ. Аналіз організації обслуговування туристів (на прикладі готелю Братислава)
2.1. Організаційно-управлінська характеристика досліджуваного підприємства
2.2. Аналіз організації контролю якості обслуговування туристів

Розділ IІІ. Розробка рекомендацій щодо вдосконалення організації контролю на досліджуваному підприємстві

Висновок

Список використаних джерел

Додатки

Контрольна робота інфраструктура готельно-ресторанного сервісу

1. Загальна характеристика служби обслуговування підприємства готельного господарства 3
2. Основні функції паспортної служби 11
3. На прикладі діючого підприємства готельного господарства описати його інфраструктуру 12
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 20

Організація обслуговування в Г ТК

1. Основні принципи діяльності готельного підприємства 3
2. Критерії та показники готельного комфорту 9
Список використаної літератури 15

Організація обслуговування в ГТК

1. Основні принципи діяльності готельного підприємства 3
2. Критерії та показники готельного комфорту 9
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 14

Інфраструктура готельного господарства

1. Загальна характеристика служби обслуговування підприємства готельного господарства 3
2. На які групи поділяються інженерно-технічне устаткування на підприємствах готельного господарства 6
3. Призначення служби прийому та обслуговування на підприємствах готельного господарства, та її основні функції 11
Практичне завдання 14
На прикладі діючого підприємства готельного господарства описати його інфраструктуру
Список використаної літератури 17
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel