Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

1

Рекламна діяльність у сфері готельних послуг і туризму

(код (ID:32259))
| Размер: 22 кб. | Объем: 16 стр. | Стоимость: 60 грн. | Добавлена: 28.04.2010 | Код продавца: 2 |
План работы1. Вивчення ринку готельних і туристичних послуг 3
2. Політика підтримки розвитку туризму 5
3. Зазначте основні моменти при стимулювання Вами працівників готелю 8
Список використаної літератури 15
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Рекламна діяльність у сфері готельних послуг і туризму

1. Зміст, форма і структура рекламного звернення 3
2. Правове регулювання міжнародного туризму 7
3. Ви — власник(ця) нового готелю у місті. Опишіть, якими будуть Ваші перші кроки при розробці рекламної кампанії Вашого готелю 11
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 16

Контрольна по туризму

1. Види фінансового планування та їх взаємозв’язок у сфері туризму та готельного господарства 3
2. Методика розробки балансу грошових потоків у фінансовому плані готельних послуг 6
3. Системи планування та реалізації фінансового планування готельних послуг 9
Висновки 13
Література 14

Вдосконалення технології надання послуг на підприємстві розміщення

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕХНОЛОГІЯ НАДАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 6
1.1. Порядок надання готельних послуг та сертифікація їх якості в Україні 6
1.2. Основні поняття та визначення якості в сфері готельних послуг 20
1.3. Cтан розвитку туризму та готельного господартсва м. Києва та управління якістю готельних послуг 26
1.4. Використання інноваційних технологій в готельній сфері. 37
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИМИ ПРОЦЕСАМИ НАДАННЯ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ НА ПРИКЛАДІ ЗАТ «Назва» 43
2.1. Організаційна характеристика та фінансовий аналіз діяльності ЗАТ «Назва» 43
2.2. Характеристика основних і додаткових послуг готелю 61
2.3. Аналіз технології надання послуг в готелі 76
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ У ЗАТ «Назва» 89
3.1. Удосконалення технологічної структури управління якістю послуг в готелі ЗАТ «Назва» 89
3.2. Використання новітніх технологій надання готельних послуг у роботі готелю «Назва» 99
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 114
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 118
ДОДАТКИ 125

Особливості формування доходів готелю від іноземного туризму (на прикладі готелю Братислава

ЗМІСТ
ВСТУП...............................................................................................................3
ЧАСТИНА 1. Економічний вплив туризму
1.1 Вимір економічного впливу туризму .......................................................4
1.2 Міжнародний туризм і зайнятість.............................................................8
1.3 Індустрія міжнародного туризму..............................................................9
1.3.1 Готельне господарство.......................................................................10
ЧАСТИНА 2. Ринкова концепція готельного бізнесу
2.1 Загальні елементи концепції ...................................................................17
2.2 Роль маркетингу для підприємств готельного бізнесу у
формуванні доходів від міжнародного туризму............................ 19
2.3 Роль і значення реклами у формуванні доходів від
міжнародного туризму............................................................................ 21
2.4 Стан і перспективи ринку гостинично - туристських послуг...............27
2.5 Стан і перспективи ринку готельних послуг Києва..............................28
ЧАСТИНА 3. Надання та оформлення послуг на прикладі готелю
“Братислава”
3.1. Загальна інформація про готель “Братислава”....................................31
3.2 Порядок документального оформлення, обліку і оподаткування
готельних послуг.....................................................................................35
ВИСНОВКИ....................................................................................................45
ДОДАТОК 1. Нормативна база, регулююча відносини у сфері готельних послуг...............................................................................................................48
Використані джерела......................................................................................50







Особливості надання готельних послуг

Вступ 3
1. Теоретичні аспети надання готельних послуг 5
1.1. Поняття та сутність готельних послуг 5
1.2. Показники, що характеризують надання готельних послуг та методика їх розрахунку 11
2. Організаційно-економічна характеристика надання готельних послуг на прикладі ВАТ “Готель “Голосіївський” 16
2.1. Загальна характеристика готелю 16
2.2. Динаміка ефективності наданання готельних послуг 19
2.3. Аналіз надання готельних послуг та рівня витрат 21
3. Напрямки підвищення надання готельних послуг 24
3.1. Переваги над конкурентами 24
3.2. Обгрунтування прогнозних показників діяльності готелю 26
Висновки 27
Література 30-31

Мета роботи полягає в тому, щоб виявити реальний стан і узагальнити методологію удосконалення готельних послуг з врахуванням їх особливостей.

Готельне господарство

1. Види фінансового планування та їх взаємозв язок у сфері туризму та готельного господарства.........................................
2. Методика розробки балансу грошових потоків у фінансовому плані готельних послуг......................................................
3. Системи планування та реалізації фінансового планування готельних послуг...................................................................
Висновки.........................................................................................................
Використана література.................................................................................

Документування готельних послуг

ВСТУП 3
ДОКУМЕНТУВАННЯ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 4
1. Нормативне регулювання документального оформлення готельних послуг 4

2. Мета складання та загальна характеристика форм первинних документів 5

3. Порядок оформлення проживання у готелі та бронювання номерів (місць) 7

4. Оперативний облік готельних послуг 8

5. Оплата готельних послуг 10
ВИСНОВКИ 12
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 13
ДОДАТКИ 15-21
реєстраційні документи

Уніфікація технологій готельних послуг

Зміст
Вступ 3

Гостинність як елемент надання готельних послуг 4
Концепція уніфікованих готельних послуг 6

Висновок 12
Список використаної літератури: 13

Послуги засобів розміщення у туристичній індустрії

Вступ 3
Розділ І Теоретичні і методичні основи вивчення якості готельних послуг 6
1.1. Поняття та сутність готельних послуг 6
1.2. Показники якості надання послуг та методика їх розрахунку 12
Розділ ІІ. Організаційно-економічна характеристика надання готельних послуг на прикладі ВАТ “Готель “Голосіївський” 19
2.1. Загальна характеристика готелю 19
2.2. Динаміка ефективності наданання готельних послуг 22
Розділ ІІІ. Напрямки підвищення якості надання готельних послуг 28
3.1. Забезпечення конкурентних переваг 28
3.2. Обгрунтування прогнозних показників діяльності готелю 30
Висновки 31
Бібліографія 34

Аналіз та оцінка якості в діяльності готельного комплексу


Вступ 3
1. Теоретико-методичні засади управління якістю в діяльності готельних комплексів 5
1.1. Якість обслуговування в готельних комплексах – як економічна категорія 5
1.2. Методологічні аспекти управління якістю в діяльності готельного комплексу 8
1.3. Системи управління якістю послуг на підприємствах готельного господарства 11
2. Дослідження процесу управління якістю готельних послуг на прикладі ВАТ «Прем’єр Палас» 14
2.1. Оцінка системи управління якістю готельних послуг діяльності ВАТ «Прем’єр Палас» на сучасному етапі 14
2.2. Аналіз асортиментної політики додаткових послуг як складової якості процесу управління діяльністю ВАТ «Прем’єр Палас» 16
2.3. Стандарти якості процесу управління в готелі ВАТ «Прем’єр Палас» 25
2.4. Дослідження впливу якості готельних послуг на кінцеві результати діяльності ВАТ «Прем’єр Палас» 29
3. Проблеми та напрями удосконалення процесу управління якістю готельних послуг в діяльності ВАТ «Прем’єр Палас» 32
3.1. Проблеми системного підходу щодо управління якістю готельних послуг на прикладі ВАТ «Прем’єр Палас» 32
3.2. Рекомендації щодо вдосконалення процесу управління якістю готельних послуг на прикладі ВАТ «Прем’єр Палас» 35
Висновки та пропозиції 39
Список використаних джерел 42-46
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel