Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

1

Контрольна робота із антикризового управління підприємством

(код (ID:32233))
| Размер: 82 кб. | Объем: 18 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 27.04.2010 | Код продавца: 2 |
План работы1. Програма фінансового оздоровлення підприємства 3
2. Сутність, причини та ознаки банкрутства підприємства 6
3. Анотація на статтю 12
Стаття 13
Література 18
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Антикризове управління на основі інновацій (на прикладі підприємства)

Вступ 2

1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 4
1.1. Місце антикризового управління в економічній діяльності підприємства 4
1.2. Різновиди інновацій та механізм їх впровадження на підприємстві 9
1.3. Інновації як інструмент антикризового управління 14

РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА РІВНЯ КРИЗИВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ ІННОВАЦІЙ (меблевий центр) 22
2.1. Аналіз складових кризової ситуації на підприємстві 22
2.2. Попередні заходи з відновлення платоспроможності підприємства 30
2.3. План санації підприємства та оцінка його ефективності 33

3. МЕХАНІЗМ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ, ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД 37
3.1. Зарубіжний досвід антикризового управління підприємством 37
3.2. Державне регулювання кризових ситуацій на вітчизняних підприємствах 42

Висновки 47
Література 49
Додатки, звітність, діаграми 51-60

Метою роботи є вивчення механізмів антикризового управління підприємством на основі інновацій., що дозволяють підвищити ефективність функціонування підприємств в умовах нестабільного економічного середовища.
Предметом дослідження є процеси антикризового управління підприємством.
Інформаційною базою дослідження були законодавчі та нормативні акти України, матеріали періодичних видань, наукові дослідження вітчизняних і зарубіжних вчених А. Поддєрьогіна, О.Терещенка, Т. Грамотенка, Г. Иванова

Антикризове управління підприємством готельно-ресторанного бізнесу

Вступ 3
Розділ І. Теоретичні аспекти антикризового управління малим підприємством ресторанного бізнесу в сучасних умовах 5
Розділ ІІ. Характеристика підприємства готельного бізнесу ТОВ „Ніка-Сервіс” 20
Розділ ІІІ. Аналіз роботи досліджуваного підприємства з визначення ефективності антикризового управління малим підприємством 23
Розділ IV. Резерви вдосконалення роботи готелю ТОВ „Ніка-Сервіс” 34
Висновки і пропозиції 43
Список використаної літератури 47
Додатки 49

Політика антикризового фінансового управління підприємством при загрозі банкрутства

ЗМІСТ
1. Політика антикризового фінансового управління підприємством при загрозі банкрутства 3
2. Задача 8
Список використаної літератури 9

К/р Антикризове управління підприємством


1. Поняття стратегічної та локальної кризи 3

2. Значення стратегічного планування для організації антикризового управління підприємством 7

3. Проаналізуйте конкурентне оточення вашого підприємства (або підприємства, до інформації якого ви маєте доступ) 15

Література 21

Запобігання банкрутству в системі антикризового управління

Вступ 3
1.Основні підходи до подолання банкрутства в системі антикризового управління 4
2.Аналіз ймовірності настання банкрутства на підприємстві 9
3.Напрямки вдосконалення антикризового управління 16
Висновки 19
Список літератури 21
Додатки 23

Роль маркетингу в системі антикризового управління підприємством сфери послуг

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЛІ МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 6
1.1. Основні причини виникнення кризових явищ 6
1.2. Мета і місце маркетингу в антикризовому управлінні 17
1.3. Ключові маркетингові стратегії антикризового управління 26
РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА КРИЗОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА 34
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ „Назва” 34
2.2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 43
2.3. Дослідження загроз банкрутства підприємства ТОВ „Назва” 54
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ КРИЗОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗАСАДАХ МАРКЕТИНГУ 60
3.1. Основні маркетингові заходи по недопущенню кризового стану підприємства 60
3.2. Оцінка ефективності запропонованих маркетингових заходів для ТОВ „Назва” 73
ВИСНОВКИ 102
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 108
ДОДАТКИ 114

Оподаткування та банкрутство підприємства

Вступ 3
1. Теоретичні підходи до визначення кризи та особливості її впливу на економіку вітчизняних підприємств 6
1.1. Передумови антикризового управління підприємством 6
1.2. Надмірне податкове навантаження як чинник кризової ситуації на підприємстві 10
1.3. Особливості кризових явищ радіотехнічних підприємств 16
2. Аналіз ефективності діяльності ВАТ “Назва підприємства” 19
2.1. Загальні відомості про підприємство 19
2.2. Аналіз фінансово-господарської діяльності ВАТ “Назва підприємства” 24
3. Розробка заходів з антикризового управління підприємством 32
3.1. Проектування антикризових систем для радіотехнічних підприємств 32
3.2. Напрямки антикризового менеджменту ВАТ “Назва підприємства 36
Висновки 39
Література 42
Додаток 1. Баланс ВАТ “Назва підприємства” 44
Додаток 2. Звіт про фінансові результати 47

Метою дослідження є узагальнення щляхів наукового та практичного розв'язання проблеми формування антикризових систем управління для промислових підприємств.

Стратегія виходу підприємства з кризового стану: розробка та обґрунтування

Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи стратегічного управління кризовими ситуаціями підприємства 6
1.1 Стратегічне управління підприємством: поняття та види 6
1.2 Сутність та значення антикризового управління підприємством 13
1.3 Методи розробки та обґрунтування стратегії виходу підприємства з кризового стану 23
Розділ 2. Розробка стратегії виходу підприємства з кризового стану (на прикладі ВАТ «назва») 32
2.1 Характеристика ВАТ «назва» та дослідження основних показників діяльності 32
2.2 Аналіз кризового стану підприємства 47
2.3 Оцінка стратегії виходу підприємства з кризового стану 59
Розділ 3. Обґрунтування розробленої стратегії виходу ВАТ «назва» з кризового стану 63
3.1 Впровадження системи антикризового управління підприємством 63
3.2 Механізм реалізації антикризової стратегії 69
Висновки 72
Список використаної літератури 76
Додатки 83-85

Антикризове управління підприємством

Вступ 3
1. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИНИКНЕННЯ КРИЗОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Стратегічні цілі та задачі антикризового управління 5
1.2. Вибір стратегії діяльності підприємства як основа антикризового управління 8
1.3. Визначення шляхів фінансового оздоровлення підприємства 7
РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА КРИЗОВОГО СТАНУ ДП «ПОЖСПЕЦМАШИНА» 14
2.1. Загальна характеристика підприємства ДП «Пожспецмашина» 14
2.2. Оцінка зовнішнього середовища кризового підприємства 19
2.3. Діагностика кризового стану заводу 24
РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТ СИСТЕМИ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ НА ДП «ПОЖСПЕЦМАШИНА» 31
3.1. Пропозиції щодо удосконалення фінансового управління на кризовому підприємстві 31
3.2. Організаційно-виробничі заходи щодо стабілізації стану підприємства 35
3.3. Оцінка впливу запропонованого проекту на результати діяльності 39
Висновки 43
Список використаної літератури 45
Додатки 48

Контрольна робота стратегічне управління підприємством

1. Функціональний аналіз підприємства 3
2. Організаційна культура і стиль керування підприємством 5
3. Стратегія матеріально-технічного забезпечення 10
Література 14
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel