Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

1

Методи менеджменту якості

(код (ID:31334))
| Размер: 248 кб. | Объем: 18 стр. | Стоимость: 60 грн. | Добавлена: 21.08.2009 | Код продавца: 2 |
План работы1. Охарактеризуйте метод розгортання функції QFD 2
2. Охарактеризуйте принцип менеджменту якості "орієнтація на споживача". Наведіть приклади 3
3. Охарактеризуйте сім інструментів контролю якості. Наведіть приклади 4
4. Охарактеризуйте основні форми, види мотивації персоналу та мотивуючи фактори. Наведіть приклади 8
Література 16

Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Основи менеджменту

Iєрархія менеджменту 3
Підходи менеджменту 4
Функції менеджменту 6
Методи менеджменту 7
Процес менеджменту 9
Інформація менеджменту 10
Управлінські рішення 11
Закони і закономірності 12
Принципи менеджменту 14
Внутрішнє і зовнішнє середовище організації системи менеджменту 17
Література 22

УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ

ЗМІСТ 0
ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПОНЯТТЯ МЕНЕДЖМЕНТУ СИСТЕМИ ЯКОСТІ 6
1.1. Суть та поняття якості 6
1.2. Значення стандартизації та сертифікації 18
1.3. Менеджмент системи якості 30
2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 46
2.1. Загальна характеристика підприємства 46
2.2. Аналіз системи управління якістю 52
3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 61
3.1. Характеристика систем управління якістю підприємств даної галузі 61
3.2. Шляхи удосконалення менеджменту якості на підприємстві 76
ВИСНОВОК 90
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 98
ДОДАТКИ 107

Становлення і розвиток менеджменту якості

Зміст
1 Становлення і розвиток менеджменту якості 3
2 Нові версії стандартів ІSО сімейства 9000 8
3 Типи аудиторських перевірок і моделей оцінки якості 14
Використана література 20

Становлення і розвиток менеджменту якості

Зміст
1 Становлення і розвиток менеджменту якості 3
2 Нові версії стандартів ІSО сімейства 9000 8
3 Типи аудиторських перевірок і моделей оцінки якості 14
Використана література 20

Вимоги до якості та витрати на її забезпечення

ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. СУТЬ, ПОКАЗНИКИ І МЕТОДИ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ 3
1.1. Якість як економічна категорія 3
1.2. Показники якості 6
1.3. Методи визначення рівня якості 10
РОЗДІЛ 2. СТАНДАРТИЗАЦІЯ І СЕРТИФІКАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ ЯК МЕТОДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇЇ ЯКОСТІ 12
2.1. Стандартизація продукції 12
2.2. Сертифікація продукції та систем якості 16
РОЗДІЛ 3. ВИТРАТИ НА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ 19
3.1. Суть поняття «ціна якості» 19
3.2. Два підходи до ціни якості 20
ВИСНОВКИ 23
ЛІТЕРАТУРА 25

Управлінська діяльність у системі охорони здоров’я

Вступ 2

1. Принципи сучасного медичного менеджменту 3

2. Комплекс ознак медичних установ з позицій менеджменту 5

3. Стратегія безперервного підвищення якості медичних послуг 10

4. Основні методи планування у медичному закладі 13

Висновки 18

Додаток А 21

Література 22

Комплексне керування якістю в організації

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи керування якістю в організаціях 5 1.1 Поняття якості 5 1.2 Засоби та методи комплексного керування якістю 6 1.3 Керування якістю за допомогою операційного менеджменту 8 Розділ 2. Аналіз управління якістю в організації 10 2.1 Значення операційної діяльності в управлінні якістю 10 2.2 Операційний менеджмент як контроль якості 14 Розділ 3. Розробка заходів по підвищенню якості продукції 18 3.1 Керування постачанням 18 3.2 Керування матеріальними запасами 19 3.3 Зростання продуктивності праці як захід по підвищенню якості 20 Висновки та пропозиції 23 Література 26 Додаток 28

Методи менеджменту туризму


Вступ 3
1. Розвиток стратегії і методів менеджменту в туризмі в умовах сучасної ринкової економіки 5
1.1 Стратегії управління в туризмі 5
1.2 Нове у філософії та методах сучасного менеджменту туризму 9
2. Методи ефективного менеджменту в туризмі 14
2.1 Методи топ-менеджменту в туризмі 14
2.1.1 Управлінські функції і методи правління 16
2.1.1.1 Визначення цілей і стратегії корпорації 16
2.1.1.2 Визначення базової політики корпорації 18
2.1.1.3 Підтримка організації управління 19
2.1.1.4 Підтримка ефективного планування і системи контролю 20
2.1.1.5 Методи прийняття головних рішень 21
2.1.2 Взаємини між директорами і менеджерами 22
3. Методи організаційного виконання 24
3.1 Фактори зовнішніх впливів на методи керівництва 24
3.2 Основні рівні управління та їх аналіз 27
Висновки 32
Використані джерела 34

Методи менеджменту туризму


Вступ 3
1. Стратегії управління в туризмі 4
2. Революція у філософії менеджменту туризму 8
3. Методи топ-менеджменту в туризмі 13
4. Методи організаційного виконання 23
Висновки 31
Використані джерела 33

Управління якістю продукції

1. В чому полягає діяльність державних органів України з менеджменту якості? 2

2. Охарактеризуйте діяльність міжнародних організацій з менеджменту якості в Україні 5

3. В чому полягає державний нагляд за впровадженням і дотриманням стандартів? 8

4. Охарактеризуйте порядок впровадження стандартів 15

5. Назвіть і охарактеризуйте органи відомчої метрологічної служби 18

6. Назвіть і охарактеризуйте нормативні документи, які регламентують терміни з метрологічного забезпечення якості 21

Література 23

© 2007-2019 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel