Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

1

Органзація туристичної діяльності

(код (ID:26705))
| Размер: 25 кб. | Объем: 15 стр. | Стоимость: 60 грн. | Добавлена: 31.03.2009 | Код продавца: 2 |
План работы1. Види та форми туристсько-екскурсійних заходів. - 3 -

2. Поняття страхування та види страхування в туризмі. - 8 -
Список використаної літератури
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Органзація екскурсійної діяльності

1. Організація екскурсій для школярів. - 3 -
2. Особливості екскурсійного маркетингу. - 8 -
Список використаної літератури

Органзація екскурсійної діяльності

1. Основи екскурсійної діяльності. - 3 -
2. Пропаганда екскурсій. - 8 -
Список використаної літератури

Аналіз нормативно правової бази туристичної та сервісної діяльності в Україні

Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Характеристика нормативно-правового регулювання
туристичної та сервісної діяльності в Україні...................................5
1.1. Загальний огляд нормативно-правової бази
регулювання туристичної та сервісної діяльності в Україні............5
1.2. Плюси та мінуси нової редакції Закону України Про туризм .....11
1.3. Державне регулювання туристичної та сервісної діяльності..........14
Розділ 2. Ліцензування та сертифікація туристичної та сервісної
діяльності.............................................................................................18
2.1. Ліцензування туристичної діяльності................................................18
2.2. Сертифікація сервісної діяльності......................................................21
Розділ 3. Законодавче регулювання користування готелями й
аналогічними засобами розміщення та надання
готельних послуг..................................................................................27
Висновки...............................................................................................................33
Список використаної літератури........................................................................36


Нормативно-правове регулювання туристичної діяльності в Україні

ВСТУП 3

1. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ ТА ІСТОРИЧНІ ЕТАПИ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТУРИЗМУ В СВІТІ ТА В УКРАЇНІ 5

1.1. Значення нормативно-правового регулювання в туристичній діяльності України 5
1.2. Світовий досвід правового регулювання туристичної діяльності 7
1.3. Історичні етапи нормативно-правового регулювання туризму в Україні 10

2. ХАРАКТЕРИСТИКА НОРМАТИВНО-ПРАВОВОЇ БАЗИ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ 15

2.1. Сучасний стан нормативно-правової бази в Україні 15
2.2. Місце Закону України «Про туризм» в регулюванні туристичної діяльності в Україні 19
2.3. Нормативно-правове регулювання ліцензування та сертифікації туристичної діяльності в Україні 24

3. ПЕРСПЕКТИВИ ТА ОРІЄНТИРИ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ 32

3.1. Організаційно-економічні та правові заходи щодо вирішення основних проблем в туристичній сфері 32
3.2. Іноземний досвід регулювання туристичної діяльності та його використання в Україні 38

ВИСНОВКИ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 48

Культура підприємницької діяльності в туристичному бізнесі

Вступ. 3
1. Професійна культура в діяльності туристичної фірми. 5
1.1 Суть і основні засади культури службового етикету. 5
1.2 Оцінка рівня організації культури на підприємстві туристичної галузі. 8
1.3 Особливості ведення ділових переговорів в закордонних країнах. 10
1.4 Ділова культура в рекламній діяльності. 20
2. Стан культури підприємницької діяльності туристичної фірми “Оріон”. 25
2.1 Культура службових відносин і спілкування. 25
2.2 Культура одягу. 27
3. Основні проблеми і заходи, щодо вдосконалення культури і етики діяльності підприємницької діяльності туристичної фірми. 29
Висновок. 32
Список використаних літературних джерел. 33

Інвестиційна діяльність туристичної індустрії

Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Необхідність інвестування туристичної індустрії...........................5
1.1. Поняття залучення іноземних інвестицій в
економіку України................................................................................5
1.2. Роль іноземних інвестицій у розвитку економіки України...............7
Розділ 2. Стан розвитку туристичної індустрії в Україні...............................11
2.1. Рекреаційні ресурси України і їх економічна оцінка.......................11
2.2. Розвиток та розміщення рекреаційно-туристичного
комплексу України...............................................................................15
Розділ 3. Проблеми та перспективи інвестиційної діяльності
туристичної індустрії в Україні.........................................................19
3.1. Проблеми інвестиційної діяльності туристичної
індустрії в Україні.................................................................................19
3.2. Перспективи інвестиційної діяльності туристичної
індустрії в Україні..................................................................................23
Висновки................................................................................................................25
Список використаної літератури.........................................................................27
Додатки...................................................................................................................28


МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність та особливості маркетингової діяльності в туризмі 5
1.2. Стратегічне планування маркетингової діяльності туристичного підприємства 10
1.3. Організація та контроль маркетингової діяльності 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 20
2.1. Загальна характеристика туристичної фірми «Назва» 20
2.2. Аналіз маркетингового середовища туристичної фірми «Назва» 29
2.3. Аналіз маркетингової діяльності туристичної фірми «Назва» 35
РОЗДІЛ 3. МЕХАНІЗМ ЗАПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА ТУРИСТИЧНІЙ ФІРМІ «Назва» 39
3.1. Стратегічний план маркетингової діяльності туристичної фірми «Назва» 39
3.2. Удосконалення організаційного механізму маркетингового менеджменту туристичної фірми «Назва» 42
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 48
Додаток А 50
Додаток Б 55

Порівняльний аналіз економічної ефективності туристичної діяльності в регіонах

Вступ 3
1. Сутність та методика розрахунку економічної ефективності туристичної діяльності 4
2. Статистичні дані щодо регіонального розвитку туризму 8
3. Аналіз ефективності туристичної діяльності по регіонах 12
Висновки 16
Література 17

Порівняльний аналіз економічної ефективності туристичної діяльності на основі статистичних даних складових ефективності по регіонах

Вступ 3
1. Теоретичні засади дослідження економічної ефективності туристичної діяльності 4
2. Стан розвитку туристичної діяльності в регіонах 6
3 Дослідження економічної ефективності діяльності 11
Висновки 12
Література 13

Технологія туристичної діяльності

1.Законодавчо - правове регулювання туристичної діяльності 3
2.Програма перебування туристів 8
Список використаної літератури 11
Додатки 12-15
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel