Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

1

Маркетинг

(код (ID:26550))
| Размер: 61 кб. | Объем: 17 стр. | Стоимость: 75 грн. | Добавлена: 31.03.2009 | Код продавца: 2 |
План работы1. Охарактеризуйте маркетингові функції туроператора 3
2. Визначте й охарактеризуйте чинники, що впливають на поведінку туриста 5
3. Розкрийте сутність асортиментної політики туристичного підприємства 10
Творче завдання: 13
Туристичне підприємство, що спеціалізується на розробці та продажу нетривалих пізнавальних турів Україною та Східною Європою, планує новий сегмент ринку - організації, що купують пізнавальні тури вихідного дня для своїх працівників. Сформулюйте основні відмінності між споживчим ринком і ринком організацій.
Література 16
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Маркетинг у сфері некомерційної діяльності

1. Маркетинг у сфері некомерційної діяльності. Маркетинг послуг, місць, ідей. Маркетинг організацій, маркетинг окремих осіб. Самомаркетинг.
2. Аналіз організації служби маркетингу та маркетингової діяльності ВАТ „Полісянка”
3. Оцінка конкурентоспроможності продукції
Список використаної літератури

Маркетинг в туризмі

1. Дурович А. Г. Маркетинг в туризме: Учеб. пособие. – 2-е изд; перераб. и доп. – М.: Новое знание, 2001. – стр.235 – 243
2. Квартальнов В. А. Туризм: Учебник – М.: Финансы и статистика, 2000. – стр.215 – 223
3. Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм: Учебник для вузов/Пер. с англ. Под ред. Р.Б. Ноздревой. – М.: ЮНИТИ. 1998, - стр.254 – 281
4. Папирян Г.А. Маркетинг в туризме: Учебник - М.: Финансы и статистика, 2001, стр.34-127
5. Скобкин С.С. Маркетинг и продажи в гостиничном бизнесе: Учебно-практическое пособие. – М.: Юристъ, 2001. – стр.38 – 45

Маркетинг в индустрии гостеприимства и туризма

Введение
1. Маркетинг в индустрии гостеприимства и туризма
2. Рынки
2.1. Массовый маркетинг
2.2. Маркетинг, ориентированный на товар
2.3. Целевой маркетинг
3. Деление рынка на сегменты
4. Основы сегментации рынка гостиничных услуг
4.1.Географическая сегментация
4.2.Демографическая сегментация
4.3.Психографическая сегментация
4.4.Сегментация по типу поведения
5. Требования для эффективной сегментации
6. Определение привлекательных сегментов рынка гостиничных услуг
Заключение
Список используемой литературы

Роль маркетингової діяльності у прийнятті рішень

Зміст
Вступ 4
Розділ 1. Методи маркетингу 7
1.1. Метод орієнтації на продукт, виріб, послугу 7
2.2. Метод орієнтації на споживача 10
Розділ 2. Інтегрований маркетинг як спосіб вирішення управлінських проблем 14
2.1. Інтегрований маркетинг 14
2.2. Як керувати маркетингом 16
2.3. Маркетинг відкритих систем 19
Розділ 3. Завоювання своєї власної ніші ринку 23
3.1.Вертикальний маркетинг 23
3.2. Маркетинг, орієнтований на горизонтальну нішу ринку 25
3.2. Стратегічне планування і роль маркетингу в організації 31
Висновки 36
Список використаної літератури 38

Маркетинг як управлінська діяльність

1. Маркетинг як управлінська діяльність. Маркетинг як ідеологія бізнесу та мистецтво підприємницької діяльності 2. Аналіз організаційної служби маркетингу та маркетингової діяльності підприємства
3. Аналіз конкурентоспроможності продукції
Список використаної літератури

Стратегії розподілу в маркетингу

Список використаної літератури.
1.Маркетинг: принципи і функції: Навч. посібник для вищих навч. закладів. – Київ: НВФ Студцентр, 2001. – 320 с.
2.Котлер Ф. Основи маркетингу. – М.: прогрес, 1990.
3.Маркетинг Упоряд., вступ. Ст. А.І. Кредисова. – К.: Україна, 1994. – 399 с.
4.Маркетинг Под ред. Е.А. Уткіна. – М.: Ассоциация авторов и издателей Тандем. Изд-во ЭКМОС, 1998.

Сегментирование рынка гостиничных услуг

План
Введение.
1.Маркетинг в индустрии гостеприимства и туризма.
2.Рынки
2.1. Массовый маркетинг.
2.2. Маркетинг, ориентированный на товар.
2.3. Целевой маркетинг.
3.Деление рынка на сегменты
4.Основы сегментации рынка гостиничных услуг
4.1.Географическая сегментация
4.2.Демографическая сегментация
4.3.Психографическая сегментация
4.4.Сегментация по типу поведения
5.Требования для эффективной сегментации
6.Определение привлекательных сегментов рынка гостиничных услуг
Заключение
Список используемой литературы

Маркетинг комунікацій

1. Лоббізм та групи тиску у PR 3 2. Особливості взаємовідносин служби РR з мас-медіа 4 3. Р.П.М., маркетинг, комунікації: сутність та завдання. 5 4. Особливості використання рекламно-оформлюваних матеріалів у Р.П.М. 6 5.Визначення реакції споживача на прямий маркетинг 7 6. Засоби прямого маркетингу 8 7. Поняття сітьового маркетингу 9 8. Оцінка результатів роботи торгового агента 10 Список використаної літератури 12

Маркетинг у видавництві

1. СРЕДА № 3 (20) Март, 2000 “СЕГМЕНТИРОВАНИЕ РЫНКА И ПОЗИЦИОНИРОВАНИЕ ИЗДАНИЙ”
2. Э. Бэйверсток “Книжный маркетинг” BHV, К.-2001г.

МАРКЕТИНГ

ЗМІСТ

1. ДІЛОВА ГРА 3
2. МАРКЕТИНГ 5
2.1 Огляд ринку 5
2.2 Конкуренти 9
3. ФІНАНСУВАННЯ 11
4. УПРАВЛІННЯ 19
5 ПЛАНУВАННЯ ПРОГНОЗУВАННЯ 23
6.ГРАФІЧНА ЧАСТИНА 36
ЛІТЕРАТУРА 39

МАРКЕТИНГ

ЗМІСТ

1. ДІЛОВА ГРА 3
2. МАРКЕТИНГ 5
2.1 Огляд ринку 5
2.2 Конкуренти 9
3. ФІНАНСУВАННЯ 11
4. УПРАВЛІННЯ 19
5 ПЛАНУВАННЯ ПРОГНОЗУВАННЯ 23
6.ГРАФІЧНА ЧАСТИНА 36
ЛІТЕРАТУРА 39
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel