Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

3

ПРОГРАМУВАННЯ ВІДЕОЕФЕКТУ

(код (ID:26366))
| Размер: 352 кб. | Объем: 19 стр. | Стоимость: 100 грн. | Добавлена: 31.03.2009 | Код продавца: 2 |
План работы1 Постановка задачі 5
Метою курсової роботи є програмування відеоефекту в середовищі Turbo Pascal 7. У якості відеоефекту необхідно зобразити зоряне небо з ракетою, що летить по ньому, при чому колір неба повинен поступово змінюватись.
При написанні графічних програм на Turbo Pascal використовуються стандартні модулі (бібліотеки) Graph і Crt. Ці модулі містять описи стандартних констант, процедур і функцій, використовуваних при роботі з монітором в текстовому і графічному режимах.
Необхідно створити програму, що працює в графічному режимі. При цьому весь екран розбивається на окремі крапки — пікселі. Положення пікселя також задається двома координатами — X і У. Координата X збільшується зліва направо, а координата У — зверху вниз. Кількість пікселів на екрані залежить від типу графічного адаптеру і для поширеного адаптеру VGA складає 640х480.
Підключення модулів CRT і GRAPH до програми здійснюється за допомогою ключового слова Uses - Uses Crt, Graph.
Після підключення цих бібліотек можна використовувати багатий набір процедур і функцій для створення графічних зображень за допомогою геометричних примітивів.
Під час розробки анімаційних програм потрібно створювати ефект пересування графічних об’єктів. Найпростіший спосіб реалізації цього ефекту полягає в тому, щоб намалювати зображення певним кольором, а потім приховати його шляхом повторного малювання в тих самих графічних координатах кольором фону. Наступного разу зображення відтворюється вже в нових координатах. Великі за розміром зображення пересуваються у такий спосіб надто повільно. Значно вищої швидкості, а отже і якості анімації можна досягти за допомогою копіювання зображень у оперативну пам’ять і виведення на екран їх копій у нових графічних координатах. Оскільки копія зображень зберігається в оперативній пам’яті, можливе її багаторазове виведення.

2 Характеристика графічних режимів роботи дисплейних адаптерів 7
3 Блок-схема програми 10
4 Використані методи 14
5 Лістинг програми 17
6 Рекомендації щодо використання програми 19
Список літератури 20

Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Канонічні форми задач лінійного програмування

Зміст
Вступ 3
1. Постановка завдання лінійного програмування 5
2. Канонічна форма завдання лінійного програмування 6
Список використаної літератури. 10

Задачі динамічного програмування

План.
1. Загальна характеристика задач динамічного програмування.
2. Геометрична та економічна сутність.
3. Деякі основні типи задач та моделі динамічного програмування (ДП).
4. Принципи оптимальності Белламана.
5. Література

Інструментальні комплекси для розробки статичних експериментальних систем


Вступ 2
Інструментальні комплекси для розробки статичних експертних систем 4
Оболонки експертних систем 6
Мови програмування високого рівня 7
Мови об єктно-орієнтованого програмування 8
Середовище програмування що підтримує декілька парадигм 10
Додаткові модулі 12
Висновки 13
Література 14

Основи програмування (варіант 7)

СИСТЕМА ОБ’ЄКТНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПРОГРАМУВАННЯ DELPHI 1
ВІКНО ФОРМИ 6
КЛАСИ ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 7
ЗАГАЛЬНІ ВЛАСТИВОСТІ КОМПОНЕНТІВ 8
КОМПОНЕНТИ ВКЛАДИНКИ DATA CONTROLS 9
ПІДТРИМКА ДОВІДКОВОЇ СЛУЖБИ 10
ЛІТЕРАТУРА 12

Задачі з математичного програмування

Задача 1.
Розв'язати графічно задачу лінійного програмування:

Задача 2.
Розв'язати симплекс-методом задачу лінійного програ¬мування:
Задача 3.
Для заданої задачі лінійного програмування побудувати двоїсту, розв'язати одну з пари двоїстих задач симплекс-методом і за її розв'язком знайти розв'язок двоїстої до неї:
Задача 4.
Розв'язати методом потенціалів транспортну задачу:
Q1 Q2 Q3 Q4 Q5 а
P1 7 3 1 5 4 30
Р2 7 5 8 3 2 25
Р3 6 4 8 3 2 45
Р4 3 1 7 6 2 20
b 10 35 15 25 35
Задача 5.
Одним із методів відтинання розв'язати задачу цілочи¬слового програмування:

Програмування в системі ДРЕ

1. Місце програмування в системі державного регулювання економіки 3 2. Класифікація цільових комплексних програм 5 3. Організаційні механізми реалізації програм 8 4. Контроль за виконанням комплексної програми 10 Література 12

Програмування в системі державного регулювання економіки

1. Місце програмування в системі ДРЕ 3
2. Класифікація цільових комплексних програм 5
3. Організаційний механізм організації програми 7
4. Контроль за виконанням якісної програми 11
Література 12

Контрольна робота _ Математичне програмування

_ Математичне програмування

Контрольна робота (задачі) з математичного програмування

Завдання №1 …………………………………………………………………3
Дайте геометричне розв’язання задачі лінійного програмування.
Завдання №2 …………………………………………………………………4
Записати задачу 1 в канонічній формі і розв’язати із застосуванням симплекс-методу.
Список використаної літератури …………………………………………..6

Програмування в системі державного регулювання економіки

1. Місце програмування в системі державного регулювання економіки 3
2. Класифікація цільових комплексних програм 5
3. Організаційний механізм реалізації програм 7
4. Контроль за виконанням комплексної програми 9
Література 11

© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel