Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

1

Контрольна робота організація готельного господарства

(код (ID:26311))
| Размер: 15 кб. | Объем: 12 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 31.03.2009 | Код продавца: 2 |
План работыРозвиток готельного господарства в Україні 2
Задача 8
Здійснити диференціацію тарифів на розміщення в номерах готелю за категоріями номерів.
Показники Категорія номеру
Люкс Напівлюкс Однокімнатний одномісний Двокімнатний двомісний
Прямі експлуатаційні витрати 120,2 100,2 90,2 99,1
Загальні експлуа-таційні витрати, адмі-ністративні та інші загальногосподарські витрати 25,3 24,2 21,0 23,0
Повна собівартість
Прибуток, 30%
Оптова ціна підприємства
ПДВ, 20%
Відпускна вартість розміщення
Список використаної літератури 12
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Контрольна робота організація обслуговування в ПГ та ТК

ЗМІСТ
1. Основні принципи діяльності готельного господарства 2
2. Критерії та показники готельного комфорту 9
Література 16

Контрольна робота Інфраструктура готельного підприємства


1. Функції соціальної інфраструктури 3
2. Енергетичне господарство готельного підприємства та основні вимоги до нього 9
3. На прикладі діючого підприємства готельного господарства охарактеризувати підрозділи, що відносяться до інфраструктури готельного господарства 11
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 21

Організація енергетичного господарства в підприємствах готельного господарства

План

Вступ ..................................................................................................3

Розділ I.Теоретичні аспекти досліджуваної теми 6

Розділ II. Організаційно-економічна характеристика досліджуваного підприємства 10

Розділ III. Аналіз організації енергетичного господарства в підприємствах готельного господарства 19

Розділ IV. Резерви підвищення ефективності організації енергетичного господарства в підприємствх готельного господарства 34

Висновок 41

Список використаної літератури 43

Інфраструктура готельного господарства

1. Загальна характеристика служби обслуговування підприємства готельного господарства 3
2. На які групи поділяються інженерно-технічне устаткування на підприємствах готельного господарства 6
3. Призначення служби прийому та обслуговування на підприємствах готельного господарства, та її основні функції 11
Практичне завдання 14
На прикладі діючого підприємства готельного господарства описати його інфраструктуру
Список використаної літератури 17

Контрольна робота інфраструктура готельно-ресторанного сервісу

1. Загальна характеристика служби обслуговування підприємства готельного господарства 3
2. Основні функції паспортної служби 11
3. На прикладі діючого підприємства готельного господарства описати його інфраструктуру 12
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 20

Контрольна робота організація обслуговування в ГТК

1. Організація роботи персоналу готельного підприємства 2

2. Фактори, що обумовлюють рівень готельного сервісу 7

Література 14

Проблеми та перспективи розвитку готельного господарства (ринку готельних послуг) України

Зміст

Вступ 3
1. Сучасний стан та проблеми розвитку готельного господарства України 6
1.1.Історія становлення готельного господарства України 6
1.2.Аналіз сучасного стану готельного господарства України 12
2. Перспективи розвитку та вдосконалення функціонування готельного господарства України 20
2.1. Проблеми готельного господарства України 20
2.2. Тенденції та перспективи розвитку готельного господарства України 29
Висновки 34
Список використаної літератури 36
Додатки. Територіальні відмінності в рівнях розвитку готельного господарства України 38

Предметом дослідження курсової роботи є визначення проблем та перспектив розвитку готельного господарства України.
Об’єктом дослідження роботи виступає ринок готельних послуг України.
Основною метою курсової роботи є виявлення проблем та визначення перспектив розвитку готельного господарства України.
Виходячи з поставленої мети автор ставить наступні завдання:
- прослідити історію становлення готельного господарства України;
- проаналізувати сучасний стан готельного господарства України;
- дослідити проблеми готельного господарства України;
- визначити тенденції та перспективи розвитку готельного господарства України.
Хронологічно робота охоплює період з IV тисячоліття до н.е. до сучасного часу.
Географічно в роботі охоплена територія сучасної України.
Джерельна база складає 28 джерел, зокрема при написанні роботи були використані підручники «З історії вітчизняного туризму» , туристично-краєзнавчі дослідження , туристична статистика Держкомстату була взята з сайту Державної туристичної адміністрації - http:tourism.gov.ua та статистичних бюлетенів .
Курсова робота складається зі вступу, двох основних розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків.

УДОСКОНАЛЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ

Вступ 3
Розділ 1. Вплив методів управління на дисципліну персоналу готельного господарства 6
1.1. Характеристика соціально-психологічних методів управління готельним комплексом 6
1.2. Мотивація трудової діяльності персоналу готельного комплексу 9
1.3. Дисциплінарна відповідальність працівників готельного господарства 16
Розділ 2. Управління дисципліною працівників готельного господарства 19
2.1. Загальна характеристика Славутич-Закарпаття 19
2.2. Організація вимог до роботи служб обслуговування та персоналу готелю 26
Розділ 3. Удосконалення дисципліни праці на підприємстві готельного господарства 29
3.1. Удосконалення психологічних аспектів діяльності керівника готельного господарства 29
3.2. Розробка системи стимулювання праці персоналу готельного підприємства 32
3.3. Контроль дисципліни діяльності служб обслуговування в готелі 34
Висновки 37
Список використаної літератури 39

Проблеми та перспективи розвитку готельного господарства (ринку готельних послуг) Києва

Вступ 2
1. Історія та сучасний стан готельного господарства Києва 5
1.1. Історія становлення готельного господарства Києва 5
1.2. Сучасний стан та проблеми розвитку готельного господарства Києва 9
2. Тенденції та перспективи розвитку готельного господарства Києва 12
2.1. Тенденції розвитку готельного господарства Києва 12
2.2. Перспективи розвитку готельного господарства Києва 23
Висновки і пропозиції 32
Список використаної літератури 34
Додатки 36-40

Метою роботи є дослідження особливостей функціонування підприємства на ринку готельних послуг і розробка теоретико-практичних рекомендацій щодо його розвитку для формування соціально-орієнтованого, конкурентоспроможного та високоефективного готельного комплексу, здатного задовольнити широкі потреби клієнтів.

Управління трудовими ресурсами та оплата праці готельного господарства

ЗМІСТ


ВСТУП......................................................................................................................3

РОЗДІЛ 1. ТРУДОВІ РЕСУРСИ ТА СПЕЦИФІКА УПРАВЛІННЯ НИМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА.........................................5

РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА.......................................17

РОЗДІЛ 3. ОПЛАТА ПРАЦІ ПРАЦІНИКІВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА.................................................................................................30

ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ...........................................................................33

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.............................................................36

ДОДАТОК
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel