Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Курсовая

Цільові програми готельного обслуговування

(код (ID:856))
| Размер: 127 кб. | Объем: 38 стр. | Стоимость: 75 грн. | Добавлена: 04.08.2004 | Код продавца: 2 |
План работыВСТУП 3-4
I. ОРГАНІЗАЦІЯ ЦІЛЬОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В ГОТЕЛІ
1.1. Комплексність готельного обслуговування 5-8
1.2. Види туризму та спеціалізація готельної бази 8-18
ІІ. РОЗРОБКА ЦІЛЬОВИХ ПРОГРАМ ГОТЕЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
2.1. Програми готельного обслуговування 19-26
2.2. Цільові програми готелів Києва 26-31
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 32-35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 36-37
ДОДАТКИ 38

Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Цільові програми готельного обслуговування (на прикладі готелю «Назва»)

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ЦІЛЬОВІ ПРОГРАМИ ЯК ТЕНДЕНЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ 6
1.1. Готельні господарства світу, тенденції розвитку 6
1.2. Цільові програми та їх використання в туризмі. Тенденції розвитку 18
РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ ЦІЛЬОВИХ ПРОГРАМ У ВІТЧИЗНЯНОМУ ТУРИЗМІ 24
2.1. Готельне господарство України на сучасному етапі 24
2.2. Використання цільових програм обслуговування ( на прикладі готелю «Назва») 29
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 48

Інфраструктура готельного господарства

1. Загальна характеристика служби обслуговування підприємства готельного господарства 3
2. На які групи поділяються інженерно-технічне устаткування на підприємствах готельного господарства 6
3. Призначення служби прийому та обслуговування на підприємствах готельного господарства, та її основні функції 11
Практичне завдання 14
На прикладі діючого підприємства готельного господарства описати його інфраструктуру
Список використаної літератури 17

Етика та культура обслуговування туристів в підприємстві готельного господарства

Вступ 2
Розділ І. Поняття етики та культури обслуговування туристів на підприємстві готельного господарства 4
1.1. Етика обслуговування туристів 4
1.2. Культура обслуговування туристів в підприємствах готельного господарства 10
Розділ II. Оцінка культури обслуговування туристів в готелі „Прем'єр Палац" 13
2.1. Особливості спілкування персоналу з туристами у готелі „Прем'єр Палац" 13
2.2. Якість обслуговування туристів в підприємстві готельного господарства 17
2.3. Правила ведення телефонних розмов на підприємстві 26
Розділ III. Напрями підвищення культури обслуговування туристів в готелі „Прем'єр Палац" 32
Висновок 37
Література 39

“Організація обслуговування туристів в готелі”

Зміст:
Вступ

Розділ І. Теоретичні аспекти контролю якості обслуговування туристів в підприємствах готельного господарства
1.1. Класифікація та типізація підприємств готельного господарства
1.2. Сучасні тенденції розвитку готельного господарства світу
1.3. Загальні вимоги до підприємств готельного господарства

Розділ ІІ. Аналіз організації обслуговування туристів (на прикладі готелю Братислава)
2.1. Організаційно-управлінська характеристика досліджуваного підприємства
2.2. Аналіз організації контролю якості обслуговування туристів

Розділ IІІ. Розробка рекомендацій щодо вдосконалення організації контролю на досліджуваному підприємстві

Висновок

Список використаних джерел

Додатки

Організація обслуговування в готелях

Зміст
Вступ 3
1. Загальна характеристика готельних підприємств 7
2. Сутність організації обслуговування в готельних комплексах 13
2.1. Управління та організаційна структура сучасного готельного комплексу 13
2.2. Основні служби та відділи готельного комплексу 17
3. Організація обслуговування в готелі „Київ” 21
4. Шляхи удосконалення організації обслуговування в готелях 26
Висновки 36
Список використаних джерел 41

Державні цільові програми

Вступ 3
1. Класифікація державних цільових програм 4
2. Основні стадії розроблення та виконання державної цільової програми 5
3. Державний замовник державної цільової програми та її виконання 8
Висновок 11
Література 12

УДОСКОНАЛЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ

Вступ 3
Розділ 1. Вплив методів управління на дисципліну персоналу готельного господарства 6
1.1. Характеристика соціально-психологічних методів управління готельним комплексом 6
1.2. Мотивація трудової діяльності персоналу готельного комплексу 9
1.3. Дисциплінарна відповідальність працівників готельного господарства 16
Розділ 2. Управління дисципліною працівників готельного господарства 19
2.1. Загальна характеристика Славутич-Закарпаття 19
2.2. Організація вимог до роботи служб обслуговування та персоналу готелю 26
Розділ 3. Удосконалення дисципліни праці на підприємстві готельного господарства 29
3.1. Удосконалення психологічних аспектів діяльності керівника готельного господарства 29
3.2. Розробка системи стимулювання праці персоналу готельного підприємства 32
3.3. Контроль дисципліни діяльності служб обслуговування в готелі 34
Висновки 37
Список використаної літератури 39

ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА (РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ) КИЄВА

Вступ 3
1. Теоретичні засади організації готельного обслуговування 6
1.1. Сутність та зміст готельної послуги як основи гостинності 6
1.2. Основні показники готельного сервісу 13
2. Сучасні тенденції організації обслуговування готелей на прикладі готелю «Оленка» 21
2.1. Аналіз динаміки розвитку готельного господарства 21
2.2. Аналіз організації обслуговування гостей в готельному комплексі «Оленка» 23
3. Перспективи розвитку ринку готельних послуг в Україні 30
Висновки 36
Список використаної літератури 38
Додатки 40-42

Метою роботи є дослідження особливостей функціонування підприємства на ринку готельних послуг і розробка теоретико-практичних рекомендацій щодо його розвитку для формування соціально-орієнтованого, конкурентоспроможного та високоефективного готельного комплексу, здатного задовольнити широкі потреби клієнтів.

Особливості взаємовідносин в системі “гість-послуга” в технології обслуговування в готельному комплексі “Братислава”

Вступ 3
1. Ефективність використання готельного господарства в Україні 5
2. Характеристика готелю 9
3. Організаційно-управлінська та економічна характеристика готельного комплексу “Братислава” 13
4. Аналіз стану особоливостей взаємовідносин в системі “гість-послуга” в технології обслуговування готельного комплесу “Братіслава” 19
5. Кваліфікація обслуговуючого персоналу 27
Висновки та пропозиції 30
Список використаної літератури: 31

Організація обслуговування в Г ТК

1. Основні принципи діяльності готельного підприємства 3
2. Критерії та показники готельного комфорту 9
Список використаної літератури 15

© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel