Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Контрольная

Контрольна робота організація обслуговування в ПГ та ТК

(код (ID:6436))
| Размер: 52 кб. | Объем: 16 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 03.08.2006 | Код продавца: 2 |
План работыЗМІСТ
1. Основні принципи діяльності готельного господарства 2
2. Критерії та показники готельного комфорту 9
Література 16
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Контрольна робота медична техніка

1. Загальні принципи організації роботи з медичною технікою 3
2. Організація технічного забезпечення діяльності лікувально-профілактичного закладу 7
3. Організація та виконання робіт з технічного обслуговування медичної техніки: експлуатація, технічне обслуговування, ремонт 13
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 18

Контрольна робота організація обслуговування в ГТК

1. Організація роботи персоналу готельного підприємства 2

2. Фактори, що обумовлюють рівень готельного сервісу 7

Література 14

Контрольна робота організація готельного обслуговування

1. Характеристика торговельних приміщень і вимоги до них 3
2. Організація та проведення для туристів дегустацій 9
3. Національні смаки і особливості національного харчування туристів із Франції 15
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 20

Організація роботи служби обслуговування в підприємстві готельного господарства (на прикладі)

Вступ 3
1. Організація виробництва послуг проживання в готелі 5
2. Загальна характеристика досліджуваного готелю „...” 16
3. Процес обслуговування гостей у готелі „...” 16
4. Функції та обов‘язки службовців служби обслуговування в готелі „...” 18
5. Організація діяльності служб обслуговування номерного фонду в готелі „...” 23
6. Організація прибиральних робіт 29
Висновок 35
Література 37

Організація обслуговування

ЗМІСТ
1. Загальна характеристика матеріально-технічної бази для організації процесу обслуговування 3
2. Підготування приміщень для споживачів 5
3. Організація процесу самообслуговування 7
4. Організація процесу обслуговування споживачів офіціантами в закладах ресторанного господарства 9
5. Класифікація бенкетів і прийомів 13
6. Організація надання послуг з кейтерингу 13
7. Принципи роботи закладів швидкого обслуговування 16
8. Особливості обслуговування в барах 17
9. Організація обслуговування іноземних туристів у закладах ресторанного господарства 18
10. Порядок надання послуг з харчування в загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладах 20
Список використаної літератури 24

Контрольна робота з обслуговування в ГК

1. Готельне господарство України та сучасному етапі 3
2. Технологія прийому та обслуговування на житловому поверсі 9
Список використаної літератури 13

Контрольна робота обслуговування в ГТК

1. Готельне господарство України на сучасному етапі 3
2. Технологія прийому та обслуговування на житловому поверсі 7
Список використаної літератури 13

Організація екскурсійної діяльності контрольна робота

Вступ 3
1.Екскурсійні ресурси Украіни, потенціал їх використання 4
2. Договірні відносини на екскурсійне обслуговування 11
Список використаних джерел 15

Особливості харчування туристів у закладах ресторанного господарства в ГК

ВСТУП 3
1. ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ "БРАТИСЛАВА" 6
1.1 Місце закладів ресторанного господарства та характеристика контингенту туристів готелю "Братислава" 6
1.2 Характеристика торгових приміщень: обладнання, столовий посуд та прибори, столова білизна 10
1.3 Методи і види обслуговування та умови харчування туристів 13
2. ХАРАКТЕРИСТИКА ФОРМ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ, ЩО ПРОПОНУЄ РЕСТОРАННЕ ГОСПОДАРСТВО ГОТЕЛЮ "БРАТИСЛАВА" 18
2.1 Організація обслуговування туристів в номерах 18
2.2 Організація обслуговування туристів-індивідуалів та груп 21
2.3 Організація обслуговування ділових туристів 25
2.4 Організація обслуговування туристів по класу VIP 27
3. СПЕЦІАЛЬНІ ФОРМИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В 29
РЕСТОРАНАХ ГОТЕЛЮ "БРАТИСЛАВА" 29
3. 1 Організація дегустацій 29
3.2 Організація обслуговування тематичних свят 30
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37
ДОДАТКИ 40

Організація харчування туристів в готельному комплексі на прикладі ВАТ “Готельний комплекс “Русь”


Вступ 3
1. Характеристика закладів ресторанного господарства ВАТ “Готельний комплекс “Русь” 7
1.1. Місце закладів ресторанного господарства та характеристика контингенту туристів готельного комплексу “Русь” 7
1.2. Характеристика торгових приміщень (обладнання, столова, білизна столовий посуд та прибори) 13
1.3 Методи і види обслуговування та умови харчування туристів 15
2. Характеристика форм обслуговування туристів 20
2.1 Організація обслуговування в номерах 20
2.2 Організація обслуговування туристів індивідуально та в групах 20
2.3 Організація обслуговування ділових туристів 21
2.4 Обслуговування VIP туристів 26
3. Спеціальні форми обслуговування туристів в ресторанному комплексі. 28
3.1 Організація дегустацій 28
3.2 Організація обслуговування тематичних свят (свадьба, дні народження, ювілеї) 29
Висновки і пропозиції 31
Список використаної літератури 34
Додаток 36-39

© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel