Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Универсальная

ГРУПОВЕ НАВЧАННЯ ТА РІЗНОВИДИ ЙОГО ТЕХНОЛОГІЙ

(код (ID:61540))
| Размер: 54 кб. | Объем: 36 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
План работыЗМІСТ

Вступ 3
Розділ 1. Групове навчання та різновиди його технологій 5
1.1. Поняття про групову форму роботи 5
1.2. Технологія структурування кооперативного навчання 6
1.3. Технологія роботи в парах 11
1.4. Технологія діяльності ротаційних (змінюваних) трійок 13
1.5. Технологія "два - чотири - всі разом" 13
1.6. Технологія "карусель" 14
1.7. Технологія роботи в малих групах 15
Розділ 2. Основні види групової роботи 18
2.1. Варіанти організації роботи груп 18
2.2. Фронтальні технології інтерактивного навчання 21
Розділ 3. Використання групової форми навчання при вивченні розділу "Біологія людини" 26
Розділ 4. Практична частина 33
Висновки 35
Література 36

При подготовке работы на тему «ГРУПОВЕ НАВЧАННЯ ТА РІЗНОВИДИ ЙОГО ТЕХНОЛОГІЙ» были использованы следующие источники:

Література

1. Бабанский Ю. К. Оптимизация учебно-воспитательного процесса: Методические основы. - М., 1982. - 192 с.
2. Бурлака Я. І., Вихрущ В. О. Про форми організації навчальної діяльності школярів. // Рад. школа. - 1984. - № 5. - С. 39 - 44.
3. Дьяченко В. К. Общие формы организации процесса обучения. - Красноярск, 1984. - 184 с.
4. Зайчекно І.В. Педагогіка: Навч. посібник. - Чернігів, 2003. - 528 с.
5. Зверев И. Д., Мягкова А. Н. Общая методика преподавания биологии: Пособие для учителя. - М.: Про-свещение, 1985. - 191 с.
6. Конаржевский Ю. А. Аналіз урока. - М.: Центр "Пед. поиск", 2000. - 336 с.
7. Мягкова А. Н., Комиссаров Б. Д. Методика обучения общей биологии: Пособие для учителя. - М: Просвещение, 1985. - 287 с.
8. Освітні технології: Навч.-метод, посіб. - К.: А.С.К., 2001. - 256 с.
9. Островерхова Н. М. Аналіз уроку: концепції, методика, технології. - К.: Фірма "ІНКОС", 2003. - 352 с.
10. ПетровскийА. В. Деятельность: Коллектив. - М.: Политиздат, 1982. - 255 с.
11. Сидорович М. Групова навчальна діяльність учнів на уроках біології. // Біологія і хімія в школі. - 2004. - № 5. - С. 8 - 10.
12. Сиротенко Г.О. Сучасний урок: інтегративні технології навчання. - Х.: Основа, 2003. - 80 с.
13. Фіцула М.М. Педагогіка: навч. посібник. - К.: Вид-во "Академія", 2000. - 544 с.
14. Ярошенко О. Г. Проблеми групової навчальної діяльності школярів: дидактико-методичний аспект. - К: CTAHІЦА, 1999. - 245 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

ГРУПОВЕ НАВЧАННЯ ТА РІЗНОВИДИ ЙОГО ТЕХНОЛОГІЙ

ЗМІСТ

Вступ 3
Розділ 1. Групове навчання та різновиди його технологій 5
1.1. Поняття про групову форму роботи 5
1.2. Технологія структурування кооперативного навчання 6
1.3. Технологія роботи в парах 11
1.4. Технологія діяльності ротаційних (змінюваних) трійок 13
1.5. Технологія "два - чотири - всі разом" 13
1.6. Технологія "карусель" 14
1.7. Технологія роботи в малих групах 15
Розділ 2. Основні види групової роботи 18
2.1. Варіанти організації роботи груп 18
2.2. Фронтальні технології інтерактивного навчання 21
Розділ 3. Використання групової форми навчання при вивченні розділу "Біологія людини" 26
Розділ 4. Практична частина 33
Висновки 35
Література 36

Шлях здобуття освіти

Вступ 3
1. Класифікація видів навчання 3
2. Застосування інтерактивних технологій навчання 4
3. Характеристика діяльності вчителя і учнів в деяких видах навчання 8
Висновки 12
Література 12

Шлях здобуття освіти

Вступ 3
1. Класифікація видів навчання 3
2. Застосування інтерактивних технологій навчання 4
3. Характеристика діяльності вчителя і учнів в деяких видах навчання 8
Висновки 12
Література 12

Дистанційна освіта як нова технологія навчання

Зміст

Вступ 3
1. Дистанційне навчання в педагогічній освіті 5
1.1. Дистанційна освіта за кордоном та в Україні 5
1.2. Проблеми розвитку технологій дистанційного навчання в Україні 9
1.3. Основні принципи і характерні риси дистанційної освіти 11
2. Прикладні дослідження й розробки в області дистанційної освіти 14
2.1. Наукові основи й методики створення комп'ютерних засобів підтримки навчання 14
2.2. Дидактико методичні комплекси в системі дистанційного навчання 18
2.3. Технологія розробки дистанційних навчальних програм 20
3. Перспективи розвитку дистанційного навчання в Україні 28
Висновок 34
Список використаної літератури 36

Мета дослідження – здійснити цілісний науковий аналіз сучасного стану та перспектив розвитку дидактичної системи.
При цьому вирішувалися такі конкретні наукові задачі:
Обґрунтувати основні засади побудови систем контролю знань в післядипломному навчанні.
Обґрунтувати структуру та розглянути методологію побудови інструментальних засобів системи дистанційного навчання і контролю знань на базі Інтернет-технологій.
Обґрунтувати оцінку валідності процедури контролю знань на базі Інтернет-технологій.
Об’єктом дослідження є технологія дистанційного навчання і контролю знань.
Предметом дослідження є система дистанційного навчання і контролю знань на базі Інтернет-технологій.

Інноваційні технології навчання

Предмет: методи викладання у вищій школі

Вступ 4
Педагогічні інновації та інноваційні педагогічні технології: сутність і структура 5
Комп’ютерна технологія навчання, як приклад інноваційних технологій навчання. 10
Висновок 14
Список літератури 15

Процес навчання та його функції

Зміст


Вступ……………………………………………………………………………3
Розділ I. Процес навчання та його функції………………………………......5
1.1. Суть процесу навчання……………………………………………5
1.2. Функції процесу навчання………………………………………..8
1.3. Мотивація як рушійній засіб в процесі навчання……………...13
Розділ I. Рушійні сили процесу навчання і місце вчителя в ньому……….17
2.1. Рушійні сили процесу навчання……………………………….17
2.2. Структура діяльності вчителя в навчальному процесі……….20
2.3. Психолого-педагогічні основи навчально-пізнавальної
діяльності учнів………………………………………………………..22
Висновки………………………………………………………………………27
Використана література……………………………………………………...28

Різновиди форм права.

Вступ. 3
1. Плюралізм підходів до визначення понять „форма права” та „джерело права”. 6
2. Різновиди форм права. 9
3. Нормативно-правовий акт: поняття та його різновиди 25
Висновки 32
Література 34

Процесс навчання, його принципи та закономірності

Вступ 3
Розділ І. Принципи та закономірності процесу виховання 5
1.1 Процес виховання, його структура і рушійні сили 5
1.2 Закономірності та принципи виховання 8
Розділ ІІ. Процесс навчання, його принципи та закономірності 15
2.1 Сутність та особливості процесу навчання 15
2.2 Закономірності навчання 16
2.3 Принципи навчання 18
Висновки 24
Список використаної літератури 25

Процесс навчання, його принципи та закономірності

Вступ 3
Розділ І. Принципи та закономірності процесу виховання 5
1.1 Процес виховання, його структура і рушійні сили 5
1.2 Закономірності та принципи виховання 8
Розділ ІІ. Процесс навчання, його принципи та закономірності 15
2.1 Сутність та особливості процесу навчання 15
2.2 Закономірності навчання 16
2.3 Принципи навчання 18
Висновки 24
Список використаної літератури 25

Психологічні проблеми комп’ютерізації навчання

Вступ
1. Позитивні та негативні впливи інформаційних технологій на суб'єкти навчання
2. Психологічні феномени, пов'язані з освоєнням людиною НІТ
3. Персоніфікація у діалозі "людина - комп'ютер"
Література
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel