Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Реферат

Суть та структура об’єктів планування на підприємстві

(код (ID:58662))
| Размер: 22 кб. | Объем: 14 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
План работыЗміст

1 Суть та структура об’єктів планування на підприємстві 3
2 Організація та порядок розробки плану підприємства 4
3 Планування випуску та реалізації продукції 6
4 Планування покриття потреби в матеріалах 8
5 Планування фінансової стійкості підприємства 10
6 Етапи розробки бізнес-плану підприємства 11
Використана література 14

При подготовке работы на тему «Суть та структура об’єктів планування на підприємстві» были использованы следующие источники:

Використана література

1. Андрушків В. М., Кузьмін О. С. Основи менеджменту, Львів: Світ, 1995. – 296с.
2. Василик О. Д. Терія фінансів. Підручник. – К.: НІОС, - 2001. – 416 с.
3. Гольдштейн Г.Я. Основы менеджмента: Конспект лекций. Таганрог: ТРТУ, 1995. 145с.
4. Економіка виробничого підприємства: навчальний посібник / Петрович І.М.- Львів: Оксарт, 1996 рік.- 416с.
5. Економіка піприємства: Підручник: В 2т. / За ред. С.Ф. Покропивного. - К. : Хвиля - Прес, 1995.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Суть та структура об’єктів планування на підприємстві

Зміст

1 Суть та структура об’єктів планування на підприємстві 3
2 Організація та порядок розробки плану підприємства 4
3 Планування випуску та реалізації продукції 6
4 Планування покриття потреби в матеріалах 8
5 Планування фінансової стійкості підприємства 10
6 Етапи розробки бізнес-плану підприємства 11
Використана література 14

Суть планування його задачі та функції (планування у галузі соціально-культурних сфер)

Вступ 3
Розділ 1. Характеристика планування на підприємстві 5
1.1. Планування як функція управління 5
1.2. Принципи та методи планування 7
1.3. Методи та інструменти планових розрахунків 13
Таблиця 1.3.1. Бюджетна таблиця 14
Розділ 2. Система планування організації 15
2.1. Функціонування системи планів на підприємстві 16
2.2. Системи планування ресурсів підприємства 21
2.3. План маркетингу 25
2.4. Фінансове планування на підприємстві 31
Висновок 38
Список використаної літератури 40

Підприємство як суб’єкт господарської діяльності та об’єкт планування

Зміст:


Вступ..........................................................................................................3
Розділ 1. Підприємство як суб’єкт господарської діяльності та об’єкт планування
1.1. Організаційна характеристика підприємства, органів його управління та планування................................................................................5
1.2. Аналіз і оцінка економічних показників господарської діяльності підприємства...................................................................................8
1.3. Система, методи, інформаційна база та структура об’єктів планування на підприємстві...........................................................................11
Розділ 2. Сучасні теоретичні аспекти планування діяльності підприємства в ринкових умовах господарювання...................................14
Розділ 3. Планування податкового навантаження на господарську діяльність підприємства
3.1. Економічний зміст податкового навантаження.....................17
3.2. Планування об’єктів оподаткування.......................................18
3.3. Планування податків підприємства.........................................21
3.4. Методика розрахунку податкового навантаження...............23
3.5. Проблеми та шляхи удосконалення планування податкового навантаження....................................................................................................26
Висновки та пропозиції.....................................................................30
Список використаної літератури.....................................................32

Планування і прогнозування діяльності підприємства

Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Сутність і зміст планування та прогнозування на підприємстві 5
1.1. Поняття планування та прогнозування на підприємстві 5
1.2. Розробка фінансового плану 16
1.3. Суть і зміст платіжного календаря, порядок його розробки 18
РОЗДІЛ 2. Особливості планування і прогнозування діяльності ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 20
2.1. Плануваня і прогнозуваня постачання на ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 20
2.2. Планування і прогнозування процесу виробництва 28
2.3. Планування і прогнозування асортименту та обсягу продукції 31
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення планування і прогнозування на підприємстві 33
ВИСНОВКИ 41
Список використаної літератури 44
ДОДАТКИ 46


Внутрішньофірмове планування на підприємстві

Вступ / Розділ 1. Поняття та суть внутрішньофірмового планування на підприємстві: 1.1. Поняття планування як основної ланки управління підприємством, 1.2. Стратегічне планування на підприємстві, 1.3. Місце планування у системі управління підприємством / Розділ 2. Внутрішньофірмове планування діяльності ТОВ “Стос”: 2.1. Опис проекту діяльності ТОВ “Стос”, 2.2. Товари та послуги, 2.3. Мета діяльності і фінансова стратегія підприємства, 2.4. Характеристика ринку та конкурентної боротьби, 2.5. Перспективи розвитку ТОВ “Стос” / Розділ 3. Основні напрями вдосконаленнея внутрішньофірмового планування в сучасних умовах господарювання / Висновки / Список використаної літератури

Визначення показників продуктивності праці на підприємстві

ВСТУП 3
1. Планування і аналіз чисельності працівників підприємства. 3
1.1 Характеристика персоналу підприємства 3
1.2 Склад і структура кадрів. 4
1.3 Планування чисельності працівників. 6
2. Методика визначення показників продуктивності праці на підприємстві. 7
2.1 Планування витрат на підприємстві 7
2.2 Планування та аналіз виробництва продукції на підприємстві 9
2.3 Планування собівартості продукції на підприємстві 11
Висновок 15
Список використаної літератури 16

Планування діяльності аптечного закладу

Вступ 3
1. Поняття та суть планування на підприємстві 6
1.1. Поняття планування як основної ланки управління підприємством 6
1.2. Стратегічне планування на підприємстві 7
1.3. Місце планування у системі управління підприємством 14
2. Аналіз ефективності планування діяльності ТОВ „Назва” 20
2.1. Основні відомості про підприємство 20
2.2. Аналіз стану підприємства на ринку 24
2.3. Аналіз ефективності планування аптечної мережі 32
3. Напрями вдосконалення планування діяльності аптечних мереж 34
3.1. Визначення раціональної стратегії збуту 34
3.2. Вдосконалення планування товарних запасів 35
3.3. Напрями удосконалення фармацевтичного управління 39
Висновки 43
Література 47

Оцінка, аналіз та планування продуктивності праці на підприємстві

ПЛАН

Вступ
1. Планування і аналіз чисельності працівників підприємства.
1.1 Характеристика персоналу підприємства
1.2 Склад і структура кадрів.
1.3 Кількісна та якісна характеристика персоналу
1.4 Планування чисельності працівників.
2. Методика визначення показників продуктивності праці на підприємстві.
2.1 Планування витрат на підприємстві
2.2 Планування та аналіз виробництва продукції на підприємстві.
2.3 Планування собівартості продукції на підприємстві
3. Стимулювання, як механізм підвищення продуктивності праці на підприємстві
3.1 Роль, форми і джерела стимулювання
3.2 Система стимулюючого винагородження
3.3 Стимулююча функція оплати праці.
Висновок
Список використаної літератури

Склад та структура комерційних служб суб’єктів оптового ринку

1 Склад та структура комерційних служб суб’єктів оптового ринку
2. Суть, переваги й умови організації закупівель товарів на основі прямих зв’язків
3. Суть, функції господарських договорів, їх класифікація та характеристика
4. Укласти договір на постачання товарів з місцевим хлібокомбінатом. Послідовність дій.
5. Основні оптові підприємства та оптові посередницькі формування в м. Житомирі
Список використаної літератури

Фінансове планування на підприємстві

РЕФЕРАТ 2
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні основи фінансового планування на підприємстві 7
1.1. Сутність та значення фінансового планування 7
1.2. Характеристика методів фінансового планування 14
1.3. Досвід фінансового планування в розвинутих країнах 29
Висновки по розділу 1 44
РОЗДІЛ 2. Аналіз системи фінансового планування на підприємстві 46
2.1. Оцінка системи стратегічного планування на підприємстві 46
2.2. Фінансове бюджетування як основа фінансового планування на підприємстві 53
2.3. Операційне бюджетування на підприємстві як складова системи планування 56
Висновки по розділу 2 60
РОЗДІЛ 3. Напрямки вдосконалення фінансового планування на підприємстві 63
3.1. Впровадження системи аналітичного супроводу виконання фінансових планів 63
3.2. Автоматизація фінансового планування на підприємстві 70
3.3. Аналіз існуючої системи фінансового контролю та напрямки її вдосконалення 83
Висновки по розділу 3 88
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 90
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 94
ДОДАТКИ 100

© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel