Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Контрольная

Контрольна робота з дисципліни «Ціна та ціноутворення в галузі туризму»

(код (ID:5842))
| Размер: 32 кб. | Объем: 19 стр. | Стоимость: 60 грн. | Добавлена: 25.07.2006 | Код продавца: 2 |
План работыЗМІСТ
1. Розрахунок ціни при обслуговуванні туристів в готелі 3
1.1 Поняття ціни в галузі туризма 3
1.2. Вплив факторів на ціноутворення. 5
1.3. Розробка ціни в туризмі. 7
2. Переговори про ціни 12
Задача 17 18
Собівартість виробу - 56 грн. Рентабельність - 25%, ставка акцизного збору - 30%, збутова націнка - 5 % відпускної ціни виробника. Роздрібна ціна 157 грн. 50 коп. Визначити процент торгівельної надбавки у роздрібній ціні.
Список використаної літератури 19
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Ціна та ціноутворення в галузі туризму Варіант № 32

1. Розрахунок ціни при екскурсійному обслуговуванні туристів 3
2. Встановлення цін за географічними принципами 10
Задача № 22 14
Ціна та ціноутворення в галузі туризму
Відпускна ціна виробника - 60 грн. Ставка акцизного збору - 10%, ПДВ - 20%. Визначити собівартість, яка забезпечить виробнику 50% рівень рентабельності.

Література 15

Контрольна робота з предмету ціна та ціноутворення в галузі туризму


1. Ринковий механізм ціноутворення. 3
2. Практика державного регулювання цін в Україні. 9
Список використаної літератури 16

Ціна та ціноутворення в галузі туризму

1. Ринковий механізм ціноутворення 3
2. Практика державного регулювання цін в Україні 7
Список використаної літератури 15

Ціна та ціноутворення в галузі туризму

1. Попит і пропозиція, як ціноутворюючі фактори. Ціна ринкової рівноваги. 3
2. Визначення в ціні прибутку. 9
Список використаної літератури 16

Ціна та ціноутворення в галузі туризму

1. ПОПИТ. ЗАЛЕЖНІСТЬ ПОПИТУ ВІД ЦІНИ. ЕЛАСТИЧНІСТЬ ПОПИТУ ПО ЦІНІ 3

2. ОСНОВНІ МЕТОДИ ЦІНОУТВОРЕННЯ 9


ЛІТЕРАТУРА 17

Ціна та ціноутворення в галузі туризму

1. Розрахунок ціни при обслуговуванні туристів на туристичних маршрутах. 3
2. Ціноутворення в рамках товарної номенклатури. 10
Задача 15 12
Собівартість – 500 грн., рентабельність – 20%, ставка акцизного збору – 40%, торгівельна надбавка – 35% ціни посередника, роздрібна ціна – 1944 грн., витрати посередницької організації на одиницю продукції – 125 грн. Визначити прибуток в складі збутової націнки.
Література 13

Ціна та ціноутворення в галузі туризму

1. Основні завдання цінової стратегії фірми. 3
2. Особливості ціноутворення в туризмі. 7
3. Задача. 11
Визначити ціну придбання та розмір ПДВ, який сплачує покупець після реалізації продукції.
Мина вартість в іноземній валюті 1000$, курс НБУ: 1$ - 2 грн., мито - 10$, митні збори 5$; Ставка акцизного збору - 5%. Фактична ціна реалізації = 4000 грн.
Література. 13

Ціна та ціноутворення в галузі туризма контрольна робота

ЗМІСТ
1. Кон’юктура ринку та ціноутворюючі фактори 3
2. Становлення цін на продукцію та послуги монопольних утворень 7
Задача 10
Роздрібна ціна 300 грн. Торгівельна надбавка 25% відпускної ціни виробника. Ставка акцизного збору 35%. Собівартість 100 грн. Визначити рентабельність виробництва продукції.
Література 11

Аналіз факторів ціноутворення в галузі реалізації телевізійних приймачів

Зміст
Вступ 3
РОЗДІЛ 1 Ціна – основний елемент ринкової економіки 4
1.1 Ціна та її функції 4
1.2 Класифікація цін 7
1.3 Цілі і чинники ціноутворення 10
РОЗДІЛ 2 Аналіз факторів ціноутворення в галузі реалізації телевізійних приймачів 16
2.1 Споживчі властивості товару 16
2.2Аналіз внутрішніх чинників ціноутворення 19
2.3 Аналіз зовнішніх чинників ціноутворення 26
РОЗДІЛ 3 Цінова політика підприємства 30
3.1 Цінова стратегія 30
3.2 Методи ціноутворення 34
Використана література 42

Контрольна робота ціна та ціноутворення в галузі туризму

План

1. Попит. Залежність попиту від ціни. Еластичність попиту по ціні 3
1.1. Види, методи вивчення та прогнозування попиту 3
1.2. Залежність попиту від ціни та його еластичність 6
Література 7
2. Основні методи ціноутворення 8
2.1. Загальні методи ціноутворення в туристичному бізнесі 8
2.2. Аналіз формування цін на туристичні послуги на прикладі туристичного підприємства 12
Література 13
3. Задача 14
Для забезпечення беззбитковості, виробник повинен реалізувати 4500 тис виробів за ціною 7 грн. при сумарних постійних витрат 18000 грн. Який прибуток отримає виробник, якщо буде вироблено ще 1500 виробів?

© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel