Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Контрольная

Основні інформаційні блоки, які повинен знати менеджер при вирішенні задача цінової політики фірми

(код (ID:52487))
| Размер: 31 кб. | Объем: 19 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
План работы1. Основні інформаційні блоки, які повинен знати менеджер при вирішенні задача цінової політики фірми 3
2. Формування цін на туристичні послуги 11
Задача 19
Список використаної літератури 19

При подготовке работы на тему «Основні інформаційні блоки, які повинен знати менеджер при вирішенні задача цінової політики фірми» были использованы следующие источники:

1. Артус М.М. Формування механізму ціноутворення в умовах ринкової економіки. - Т. : Економічна думка, 2002. - 354 с.
2. Васильева Н.С., Козлова Л. И. Формирование цены в рыночных условиях. - М.: Бизнес, 1995. - 428 с.
3. Горобчук Т.Т. Ціноутворення: Навч. посіб. для студ. екон. спец. денної та заоч. форми навчання / Житомирський інженерно-технологічний ін-т. - Житомир: ЖІТІ, 2003. - 166с.
4. Литвиненко Я. В. Сучасна політика ціноутворення: Навч. посіб. - К.: МАУП, 2001. — 152 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Ціноутворення в туризмі

1. Основні інформаційні блоки, які повинен знати менеджер при вирішенні задач цінової політики фірми 4
2. Формування цін на туристичні послуги 9
Перелік використаних джерел 18

Ціна та ціноутворення в галузі туризму вар. 11

1. Основні інформаційні блоки, які повинен знати менеджер при вирішенні задач цінової політики фірми. 3
2. Формування цін на туристичні послуги. 8
Задача
Роздрібна ціна 300 грн. Торгівельна надбавка 25% відпускної ціни виробника. Ставка акцизного збору 35%. Собівартість 100 грн. Визначити рентабельність виробництва продукції.

Перелік використаних джерел. 15

Управління ціновою політикою туристичної фірми

Вступ. 3
1. Поняття цінової політики. 5
1.1. Цінова політика підприємства. 5
1.2. Етапи проведення цінової політики. 8
1.3. Цілі цінової політики. 9
2. Вибір методу ціноутворення 13
3. Ціноутворення у туристичної фірми “Київська Русь”. 24
Висновок. 31
Список використаної літератури. 33



Цінова політика фірми або підприємства

Вступ 3
Розділ І. Теоретичні і правові засади цінової політики підприємства 6
1.1.Сутність, склад і роль цінової політики в реалізації товарів і послуг 6
1.2. Моделі цінової політики підприємства в ринкових умовах 10
Розділ ІІ. Дослідження цінової політики торговельного підприємства ЗАТ “Назва” 17
2.1 Характеристика торговельного підприємства ЗАТ “Назва” 17
2.3. Аналіз підсумків торговельної діяльності ЗАТ “Назва” 21
2.3. Дослідження цінової політики ЗАТ “Назва” 27
Розділ ІІІ. Розробка цінової політики ЗАТ “Назва” на перспективу 39
Висновки 44
Список використаної літератури 48

Економічне обґрунтування товарної та цінової політики фірми за умови сильної конкуренції на ринку

Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи товарної та цінової політики підприємства 5
1.1 Економічне визначення сильної конкуренції на ринку 5
1.2 Сутність та значення цінової політики підприємства 7
1.3 Товарна політика підприємства: цілі та складники 11
Розділ 2. Дослідження товарної та цінової 14
політики фірми за умови сильної конкуренції на ринку 14
2.1 Характеристика підприємства туристичної галузі ТОВ «...» 14
2.2 Характеристика ринку та визначення місця ТОВ «...» на ринку сильної конкуренції 16
2.3 Оцінка товарної політики ТОВ «...» 21
2.4 Оцінка цінової політики ТОВ «...» 24
Розділ 3. Обґрунтування вибору цінової та товарної політики підприємства 27
3.1 Механізм розробки цінової та товарної політики підприємства 27
3.2 Пропозиції щодо вдосконалення цінової та товарної політики підприємства 31
Висновки 32
Список використаної літератури 34
Додатки 37

Основні завдання цінової політики

Зміст

Вступ 3
Розділ 1 Сутність та роль цінової політики в реалізації товарів і послуг 4
Розділ 2. Організаційно-правові засади розробки цінової політики 5
Розділ 3. Основні завдання цінової політики 7
Висновки 13
Список використаної літератури 14

Сутність та роль цінової політики в реалізації товарів і послуг

Зміст

Вступ 3
1 Сутність та роль цінової політики в реалізації товарів і послуг 4
2. Організаційно-правові засади розробки цінової політики 5
3. Основні завдання цінової політики 7
4. Проблеми ціноутворення у перехідній економіці 11
5. Встановлення цін на експортну і імпортну продукцію. 12
6. Етапи і методи встановлення цін на продукцію фірми. 15
7. Врахування якості в ціні товару 18
8. Вплив термінів реалізації продукції(сезонності) на ціну товару 25
9.Методи корекції ціни 27
Висновки 32
Список використаної літератури 33

Економічне обґрунтування цінової та товарної політики фірми

Вступ 3
1. Загальна характеристика цінової політики 5
2. Загальна характеристика товарної політки 12
3. Взаємозв’язок товарної і цінової політики 19
Висновок 24
Список використаної літератури 26

Цінова політика фірми або підприємства

Зміст
Вступ 3
Розділ І. Теоретичні і правові засади цінової політики підприємства 6
1.1.Сутність, склад і роль цінової політики в реалізації товарів і послуг 6
1.2. Моделі цінової політики підприємства в ринкових умовах 10
Розділ ІІ. Дослідження цінової політики торговельного підприємства ЗАТ “Корсар” 17
2.1 Характеристика торговельного підприємства ЗАТ “Корсар” 17
2.3. Аналіз підсумків торговельної діяльності ЗАТ “Корсар” 21
2.3. Дослідження цінової політики ЗАТ “Корсар” 27
Розділ ІІІ. Розробка цінової політики ЗАТ “Корсар” на перспективу 39
Висновки 44
Список використаної літератури 48

Метою курсової роботи є вивчення діючої практики розробки цінової політики підприємства.
Для досягнення мети поставлені наступні завдання:
• з’ясувати сутність, склад та роль цінової політики в реалізації товарів і послуг;
• дослідити моделі цінової політики підприємств в ринкових умовах;
• визначити правові засади цінової політики в Україні;
• уяснити проблеми ціноутворення у перехідній економіці;
• дати характеристику торговельного підприємства ЗАТ “Корсар”;
• проаналізувати підсумки торговельної діяльності ЗАТ “Корсар”;
• дослідити цінову політику ЗАТ “Корсар”;
• вибрати тип та модель цінової політики фірми на перспективу;
• обґрунтувати і розробити засади цінової політики ЗАТ “Корсар”;
• внести пропозиції щодо поліпшення розробки і реалізації цінової політики.
Предметом дослідження є комплекс теоретичних та прикладних питань з розробки цінової політики підприємства.
Об’єктом дослідження є ЗАТ “Корсар». Характеристика підприємства дається у наступних розділах роботи
Основними джерелами інформації при написанні роботи були праці видатних економістів, матеріали нормативних документів, науково-популярні статті періодичних видань, а також звітність підприємства.

Цінова політика акціонерного товариства на прикладі фірми

ВСТУП 3
1. Концептуальна основа формування цінової політики АТ 7
1.1. Сутність та взаємозв’язок понять ціна, ціноутворення і цінова політика 7
1.2. Задачі та політика ціноутворення АТ 15
1.3. Розробка цінової стратегії 21
2. Аналітична оцінка поточного ціноутворення та цінова політика АТ 28
2.1. Загальна характеристика підприємства 28
2.2. Аналіз ціноутворюючих факторів 39
2.3. Оцінка основних напрямків цінової політики підприємства 44
3. Рекомендації по вдосконаленню цінової політики АТ 56
ВИСНОВКИ 68
ЛІТЕРАТУРА 73
ДОДАТКИ 77


© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel