Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Контрольная

Маркетинг у видавництві

(код (ID:509))
| Размер: 8 кб. | Объем: 7 стр. | Стоимость: 0 грн. | Добавлена: 14.01.2002 | Код продавца: 1 |
План работы1. СРЕДА № 3 (20) Март, 2000 “СЕГМЕНТИРОВАНИЕ РЫНКА И ПОЗИЦИОНИРОВАНИЕ ИЗДАНИЙ”
2. Э. Бэйверсток “Книжный маркетинг” BHV, К.-2001г.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Контрольна робота на тему «Маркетинг у видавництві»

.Маркетинг у видавництві. Сегментація і позиціювання......3
Література....................................................................................

Проект удосконалення організації оплати праці у видавництві

Вступ 3
1. Напрями удосконалення оплати праці 6
2. Аналіз організації оплати праці у видавництві 26
2.1. Аналіз виробничо-господарської діяльності видавництва 26
2.2. Аналіз рівня організації оплати праці у видавництві 55
3. Проект удосконалення організації оплати праці у видавництві 63
Висновок 94
Література 99-104

Метою дослідження є розробка механізмів з стимулювання та оплати праці і науково-методичних рекомендацій із соціально-економічного обґрунтування величини коштів, що спрямовуються на оплату праці, та їх регулювання в залежності від результатів праці в системі управління підприємством.
Об’єктом дослідження є процеси оплати і стимулювання праці на промислових підприємствах видавничо-поліграфічного комплексу, зокрема ДСВО.
Предметом дослідження є механізми управління коштами, що спрямовуються на оплату праці, на підприємствах видавничо-поліграфічного комплексу.
Теоретичною та методологічною основою роботи є діалектичний метод пізнання економічних явищ, класичні положення економічної теорії, фундаментальні труди вітчизняних і зарубіжних вчених та практиків з питань оплати та стимулювання праці. У процесі дослідження використовувалися методи системного підходу, аналізу і синтезу (при визначенні економічної сутності категорій стимулювання праці); методи економічного аналізу

Політика управління адаптацією персоналу

Вступ……………………………………………………………………………3
Розділ I. Теоретико-методологічні підходи до вивчення політики управління адаптацією персоналу…………………………………………...6
1.1. Сутність політики управління персоналом, її складові, різновиди та об‘єкти…………………………………………………………………………...6
1.2. Фактори, що впливають на формування політики управління
адаптацією персоналу………………………………………………………....29
1.3. Підходи до управління персоналом як засіб формування та реалізації
політики управління персоналом та політики управління адаптацією…....39
1.4. Адаптація персоналу як один з ключових об‘єктів політики
управління персоналом……………………………………………………….55
Розділ II. Аналіз практики формування та впровадження політики управління адаптацією персоналу на державному видавництві «Преса України» Державного управління справами………………………………77
2.1. Аналіз загальноекономічних факторів та факторів управління персоналом, які впливають на продуктивність видавництва………………77
2.2. Аналіз політики управління адаптацією на видавництві
«Преса України»……………………………………………………………….95
Розділ III. Вдосконалення політики управління адаптацією персоналу на видавництві «Преса України»
3.1. Рекомендації щодо вдосконалення політики управління адаптацією..106
3.2. Формування програм введення в організацію, введення в підрозділ і введення в посаду……………………………………………………………..118
3.3. Оцінка ефективності вдосконалення політики управління персоналом в системі адаптації……………………………………………………………....133
Висновки……………………………………………………………………….156
Список використаних джерел………………………………………………164
Додатки

Маркетинг у сфері некомерційної діяльності

1. Маркетинг у сфері некомерційної діяльності. Маркетинг послуг, місць, ідей. Маркетинг організацій, маркетинг окремих осіб. Самомаркетинг.
2. Аналіз організації служби маркетингу та маркетингової діяльності ВАТ „Полісянка”
3. Оцінка конкурентоспроможності продукції
Список використаної літератури

Маркетинг в туризмі

1. Дурович А. Г. Маркетинг в туризме: Учеб. пособие. – 2-е изд; перераб. и доп. – М.: Новое знание, 2001. – стр.235 – 243
2. Квартальнов В. А. Туризм: Учебник – М.: Финансы и статистика, 2000. – стр.215 – 223
3. Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм: Учебник для вузов/Пер. с англ. Под ред. Р.Б. Ноздревой. – М.: ЮНИТИ. 1998, - стр.254 – 281
4. Папирян Г.А. Маркетинг в туризме: Учебник - М.: Финансы и статистика, 2001, стр.34-127
5. Скобкин С.С. Маркетинг и продажи в гостиничном бизнесе: Учебно-практическое пособие. – М.: Юристъ, 2001. – стр.38 – 45

Маркетинг в индустрии гостеприимства и туризма

Введение
1. Маркетинг в индустрии гостеприимства и туризма
2. Рынки
2.1. Массовый маркетинг
2.2. Маркетинг, ориентированный на товар
2.3. Целевой маркетинг
3. Деление рынка на сегменты
4. Основы сегментации рынка гостиничных услуг
4.1.Географическая сегментация
4.2.Демографическая сегментация
4.3.Психографическая сегментация
4.4.Сегментация по типу поведения
5. Требования для эффективной сегментации
6. Определение привлекательных сегментов рынка гостиничных услуг
Заключение
Список используемой литературы

Роль маркетингової діяльності у прийнятті рішень

Зміст
Вступ 4
Розділ 1. Методи маркетингу 7
1.1. Метод орієнтації на продукт, виріб, послугу 7
2.2. Метод орієнтації на споживача 10
Розділ 2. Інтегрований маркетинг як спосіб вирішення управлінських проблем 14
2.1. Інтегрований маркетинг 14
2.2. Як керувати маркетингом 16
2.3. Маркетинг відкритих систем 19
Розділ 3. Завоювання своєї власної ніші ринку 23
3.1.Вертикальний маркетинг 23
3.2. Маркетинг, орієнтований на горизонтальну нішу ринку 25
3.2. Стратегічне планування і роль маркетингу в організації 31
Висновки 36
Список використаної літератури 38

Маркетинг як управлінська діяльність

1. Маркетинг як управлінська діяльність. Маркетинг як ідеологія бізнесу та мистецтво підприємницької діяльності 2. Аналіз організаційної служби маркетингу та маркетингової діяльності підприємства
3. Аналіз конкурентоспроможності продукції
Список використаної літератури

Стратегії розподілу в маркетингу

Список використаної літератури.
1.Маркетинг: принципи і функції: Навч. посібник для вищих навч. закладів. – Київ: НВФ Студцентр, 2001. – 320 с.
2.Котлер Ф. Основи маркетингу. – М.: прогрес, 1990.
3.Маркетинг Упоряд., вступ. Ст. А.І. Кредисова. – К.: Україна, 1994. – 399 с.
4.Маркетинг Под ред. Е.А. Уткіна. – М.: Ассоциация авторов и издателей Тандем. Изд-во ЭКМОС, 1998.

Сегментирование рынка гостиничных услуг

План
Введение.
1.Маркетинг в индустрии гостеприимства и туризма.
2.Рынки
2.1. Массовый маркетинг.
2.2. Маркетинг, ориентированный на товар.
2.3. Целевой маркетинг.
3.Деление рынка на сегменты
4.Основы сегментации рынка гостиничных услуг
4.1.Географическая сегментация
4.2.Демографическая сегментация
4.3.Психографическая сегментация
4.4.Сегментация по типу поведения
5.Требования для эффективной сегментации
6.Определение привлекательных сегментов рынка гостиничных услуг
Заключение
Список используемой литературы
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel