Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Курсовая

Аналіз факторів ціноутворення в галузі реалізації телевізійних приймачів

(код (ID:49630))
| Размер: 120 кб. | Объем: 43 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
План работыЗміст
Вступ 3
РОЗДІЛ 1 Ціна – основний елемент ринкової економіки 4
1.1 Ціна та її функції 4
1.2 Класифікація цін 7
1.3 Цілі і чинники ціноутворення 10
РОЗДІЛ 2 Аналіз факторів ціноутворення в галузі реалізації телевізійних приймачів 16
2.1 Споживчі властивості товару 16
2.2Аналіз внутрішніх чинників ціноутворення 19
2.3 Аналіз зовнішніх чинників ціноутворення 26
РОЗДІЛ 3 Цінова політика підприємства 30
3.1 Цінова стратегія 30
3.2 Методи ціноутворення 34
Використана література 42
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

АНАЛІЗ СТРУКТУРИ ГАЛУЗЕВОГО РИНКУ ВАТ “...”

Вступ 1
Загальний аналіз стану гірничорудної галузі 2
Аналіз конкуренції в галузі 7
Визначення конкурентних позицій конкурентів 11
Визначення основних факторів успіху в галузі 12
Аналіз привабливості галузі 15
Висновки 16
Література 16

АНАЛІЗ СТРУКТУРИ ГАЛУЗЕВОГО РИНКУ ВАТ “...”

Вступ 1
Загальний аналіз стану гірничорудної галузі 2
Аналіз конкуренції в галузі 7
Визначення конкурентних позицій конкурентів 11
Визначення основних факторів успіху в галузі 12
Аналіз привабливості галузі 15
Висновки 16
Література 16

Аналіз структури галузевого ринку ВАТ «...»

ВСТУП 2
Загальний аналіз стану гірничорудної галузі 2
Аналіз конкуренції в галузі 7
Визначення конкурентних позицій конкурентів 12
Визначення основних факторів успіху в галузі 13
Аналіз привабливості галузі 15
ВИСНОВКИ 16
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 17

Аналіз структури галузевого ринку ВАТ «...»

ВСТУП 2
Загальний аналіз стану гірничорудної галузі 2
Аналіз конкуренції в галузі 7
Визначення конкурентних позицій конкурентів 12
Визначення основних факторів успіху в галузі 13
Аналіз привабливості галузі 15
ВИСНОВКИ 16
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 17

Ринок факторів виробництва - основне правило попиту на ресурси

Вступ 3
1. Поняття факторів виробництва 6
1.1 Сутність виробництва та факторів виробництва 6
1.2 Поєднання факторів виробництва та результативність виробництва 10
2. Попит, пропозиція та ціноутворення на ринках факторів виробництва 14
2.1 Ціноутворення та пропозиція на ринку робочої сили 14
2.2 Індивідуальна функція пропозиції капіталу 20
2.3 Попит на фактори виробництва 24
3. Рівновага на ринку факторів виробництва 28
3.1 При досконалій конкуренції 28
3.2 При монополії 29
3.3 При монопсонії 30
Висновки 33
Література 37

Ціни і ціноутворення в поліграфії

Вступ 4
1. Теоретичні аспекти ціноутворення 5
1.1. Загальна характеристика методів ціноутворення 5
1.2. Методика ціноутворення в поліграфічній галузі 8
2. Аналіз ціноутворення на прикладі поліграфічного підприємства 14
2.1. Загальна характеристика підприємства ДНВП 14
2.2. Аналіз фінансово-економічного стану підприємства ДНВП 15
2.3. Аналіз цін на продукцію та ціноутворення на підприємстві 19
Висновки 27
Список використаної літератури. 28
Додатки 30 - 35

Мета даної курсової роботи – проаналізувати економічну діяльність поліграфічного підприємства на прикладі підприємства ДНВП.

Ціна та ціноутворення в галузі туризму

1. Основні завдання цінової стратегії фірми. 3
2. Особливості ціноутворення в туризмі. 7
3. Задача. 11
Визначити ціну придбання та розмір ПДВ, який сплачує покупець після реалізації продукції.
Мина вартість в іноземній валюті 1000$, курс НБУ: 1$ - 2 грн., мито - 10$, митні збори 5$; Ставка акцизного збору - 5%. Фактична ціна реалізації = 4000 грн.
Література. 13

Маркетингова цінова політика

ЗМІСТ
Вступ 3
1. ЗАДАЧІ ЦІНОУТВОРЕННЯ В КОНТЕКСТІ ЦІЛЕЙ ФІРМИ 5
2. АНАЛІЗ ФАКТОРІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ПРОЦЕС ЦІНОУТВОРЕННЯ 9
2.1. Зовнішні фактори 9
2.1.1. Попит 9
2.1.2. Конкуренція 11
2.1.3. Державне регулювання 12
2.2. Внутрішні фактори 14
2.2.1. Економічна цінність товару для покупців 14
2.2.2. Рівень втрат обсягів продукції 16
3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯ 18
4. УСТАНОВЛЕННЯ БАЗОВОЇ ЦІНИ. МЕТОДИ ЦІНОУТВОРЕННЯ 24
5. ТАКТИКА ЦІНОУТВОРЕННЯ В РАМКАХ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ 31
Висновки 33
Література 35
Додатки 37

Контрольна робота з дисципліни «Ціна та ціноутворення в галузі туризму»

ЗМІСТ
1. Розрахунок ціни при обслуговуванні туристів в готелі 3
1.1 Поняття ціни в галузі туризма 3
1.2. Вплив факторів на ціноутворення. 5
1.3. Розробка ціни в туризмі. 7
2. Переговори про ціни 12
Задача 17 18
Собівартість виробу - 56 грн. Рентабельність - 25%, ставка акцизного збору - 30%, збутова націнка - 5 % відпускної ціни виробника. Роздрібна ціна 157 грн. 50 коп. Визначити процент торгівельної надбавки у роздрібній ціні.
Список використаної літератури 19

Теоретичні аспекти проблеми маркетингового ціноутворення

Зміст:

Вступ ..........................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні аспекти проблеми маркетингового ціноутворення .........................................................................................................4
1.1. Сутність та цілі маркетингового ціноутворення ............................4
1.2. Фактори маркетингового ціноутворення ........................................7
1.3. Маркетингові стратегії ціноутворення ............................................9
1.4. Методи встановлення ціни ..............................................................16
Розділ 2. Аналіз маркетингової цінової політики ВАТ „Молочник”
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства...........20
2.2. Аналіз цінової політики підприємства.........................................26
2.3. Аналіз впливу факторів на маркетингове ціноутворення підприємства .........................................................................................................33
Розділ 3. Шляхи удосконалення маркетингового ціноутворення на ВАТ „Молочник”...................................................................................................42
3.1. Управління витратами підприємства ..........................................42
3.2. Розробка цінової стратегії підприємства ..................................44
Висновки та пропозиції ........................................................................48
Список використаної літератури ..........................................................50
Додатки
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel