Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Контрольная

Маркетинг у сфері некомерційної діяльності

(код (ID:47524))
| Размер: 33 кб. | Объем: 16 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
План работы1. Маркетинг у сфері некомерційної діяльності. Маркетинг послуг, місць, ідей. Маркетинг організацій, маркетинг окремих осіб. Самомаркетинг.
2. Аналіз організації служби маркетингу та маркетингової діяльності ВАТ „Полісянка”
3. Оцінка конкурентоспроможності продукції
Список використаної літератури

При подготовке работы на тему «Маркетинг у сфері некомерційної діяльності» были использованы следующие источники:

Список використаної літератури:

1. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник для вузів. – К.: Лібра, 1998. – 384 с.
2. Котлер Ф.Основы маркетинга. - М.: Єкономика, 1993. – 652 с.
3. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навч.посібник. – К.КНЕУ, 1998. – 152 с.
4. Прауде В.Р. , Білий О.Б. Маркетинг: Навч.Посібник. – К.: Вища шк.., 1994. – 256 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Правове регулювання некомерційної господарської діяльності

Вступ 3
1. Основні засади некомерційної господарської діяльності 6
1.1 Сутність господарської діяльності та господарських відносин 6
1.2 Особливості некомерційної господарської діяльності 15
1.3 Аналіз нормативних документів та спеціальної літератури за темою дослідження 23
2. Правове регулювання некомерційної господарської діяльності в Україні 32
2.1 Правове регулювання діяльності торгово-промислових палат і організацій роботодавців 32
2.2 Правове регулювання діяльності казенних та комунальних некомерційних підприємств 40
2.4 Правове регулювання діяльності кооперативів (крім виробничих) 48
2.5 Правове регулювання діяльності кредитних спілок та товарних бірж 50
2.6 Правове регулювання діяльності благодійних організацій 61
2.7 Правове регулювання інших суб’єктів господарювання в сфері некомерційної господарської діяльності 64
3. Проблеми та перспективи розвитку правового регулювання в сфері некомерційної господарської діяльності 83
3.1 Використання світового досвіду регулювання некомерційної діяльності 83
3.2 Шляхи розв’язання окремих проблем, пов’язаних з регулюванням діяльності некомерційних організацій 90
3.3 Новий цивільний кодекс та проблеми регулювання некомерційного сектору 101
Висновки 109
Список використаних джерел 114
ДОДАТОК А. Положення Господарського Кодексу України, які стосуються некомерційної господарської діяльності 119

Сутність та практичні наслідки використання теорії сегментації ринку

План

Питання № 8. Сутність та практичні наслідки використання теорії сегментації ринку 3
Питання № 33. Маркетинг в сфері некомерційної діяльності 17
Тест № 28 25
Задача № 16 28
Список використаної літератури 30

ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЯК PR-ДІЯЛЬНІСТЬ

ЗМІСТ

ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ 5
1.1. Сутність, види та властивості іміджу організації 5
1.2. Особливості функціонування некомерційних організацій 12
1.3. Особливості PR-діяльності в некомерційних організаціях 24
1.4. Правові аспекти відносин у сфері PR-діяльності некомерційних організацій 27
2. АНАЛІЗ ПОТОЧНОГО ІМІДЖУ НЕКОМЕРЦІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 37
2.1. Загальна характеристика некомерційної організації 37
2.2. Характеристика поточного іміджу організації 41
2.3. Механізм формування бажаного іміджу Спілки малих підприємств України 44
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 52
ДОДАТКИ 54

Маркетинг в інноваційній сфері

Зміст
Вступ 3

1. Маркетинг в інноваційній сфері 4
2. Сучасні тенденції організаційного прогресу 10
Висновки 13
Література 15

Маркетинг в інноваційній сфері

Зміст
Вступ 3

1. Маркетинг в інноваційній сфері 4
2. Сучасні тенденції організаційного прогресу 10
Висновки 13
Література 15

Страховий маркетинг

Зміст

1. Страховий маркетинг 3
2. Основні види послуг у сфері страхування життя. 8
Задача 16
Література 17

Страховий маркетинг

Зміст

1. Страховий маркетинг 3
2. Основні види послуг у сфері страхування життя. 8
Задача 16
Література 17

Маркетинг як управлінська діяльність

1. Маркетинг як управлінська діяльність. Маркетинг як ідеологія бізнесу та мистецтво підприємницької діяльності 2. Аналіз організаційної служби маркетингу та маркетингової діяльності підприємства
3. Аналіз конкурентоспроможності продукції
Список використаної літератури

Маркетинг в медицині та фармації

1. Суб’єкти маркетингової діяльності у сфері охорони здоров’я 3
2. Чинники впливу на збут фармацевтичного препарату 5
Список використаної літератури 18

Теоретичні аспекти формування іміджу некомерційних організацій

Зміст:

Вступ
Розділ 1. Теоретичні аспекти формування іміджу некомерційних організацій
1.1. Сутність, види та властивості іміджу організації
1.2. Особливості функціонування некомерційних організацій
1.3. Особливості PR-діяльності в некомерційних організаціях
Розділ 2. Аналіз поточного іміджу некомерційної організації (на прикладі Спілки малих підприємств України)
2.1. Загальна характеристика некомерційної організації
2.2. Характеристика поточного іміджу організації
Розділ 3. Формування позитивного іміджу організації
3.1. Механізм формування бажаного іміджу Спілки малих підприємств України
3.2. Моніторинг і аналіз зовнішнього середовища організації
3.3. Ефективна взаємодія з іншими організаціями та ЗМІ
Список використаної літератури
Висновки
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel