Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Контрольная

Еволюція концепції маркетингу

(код (ID:44897))
| Размер: 13 кб. | Объем: 10 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
План работыПлан
1. Різні версії визначення маркетингу.
2. Роль маркетингу в ринковій економіці.
3. Концепції маркетингу.
4. Основні принципи маркетингу.

При подготовке работы на тему «Еволюція концепції маркетингу» были использованы следующие источники:

Література
Л.І. Мороз, Н.С. Чухрай // Маркетинг – Львів, 2000
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Розробка концепції маркетингу на підприємстві

Вступ 3 1. Розробка концепції маркетингу на підприємстві 5 1.1 Характеристика концепцій маркетингу. 5 Орієнтація на виробництво. 5 Орієнтація на збут. 6 Орієнтація на споживача. 7 1.2 Рекламна концепція як складова маркетингової концепції 11 1.3 Розповсюдження концепції маркетингу 14 2.Практична частина 17 2.1 Дослідження ринку 17 2.2 Маркетингова концепція і стратегія 20 Висновок 23 Література 24

Концепції маркетингу

ЗМІСТ
Вступ 2
1. Історія формування основних концепцій маркетингу 3
2. Складові концепції маркетингу 7
Висновок 13
Література 14

Концепції виробничого і соціального маркетингу в сучасних умовах

План

Концепції виробничого і соціального маркетингу в сучасних умовах 3
1. Функції, принципи і концепції маркетингу 3
2. Стратегія і тактика маркетингу 5
3. Складання виробничої програми підприємства 11
4. Ресурсне обґрунтування виробничої програми 12
5. Основні проблеми розвитку маркетингу на підприємствах України 14
Список використаної літератури 17

Розвиток маркетингу в Україні

Вступ 3
1. Роль маркетингу в ринковій економіці 4
2. Особливості впровадження концепції маркетингу в Україні 8
3. Особливості формування служби маркетингу на українських підприємствах 11
4. Проблеми та перспективи розвитку маркетингу в Україні 15
Висновки 21
Література 22

Концепція як спосіб дії. Види концепції

Вступ 2
1. Поняття маркетингової концепції та її розвиток 3
2. Концепції маркетингу 10
Список використаної літератури 19

Основні сучасні концепції права

Вступ 3
1. Загальні уявлення про основні сучасні концепції права 4
1.1. Поняття концепції права 4
1.2. Еволюція концепцій права наприкінці ХІХ – початку ХХІ ст.ст. 6
2. Головні різновиди концепцій сучасного права 10
2.1. Нормативістські концепції 10
2.2. Соціологічні концепції 14
2.3. Елітарні концепції 20
2.4. Подальший розвиток моральної або природно-правової концепції 24
3. Значення вивчення сучасних концепцій права 30
Висновки 32
Перелік використаних джерел 33-34

Маркетинговий менеджмент

Вступ 3
1. Еволюція концепції маркетингового менеджменту 8
1.1. Концепція вдосконалення виробництва 8
1.2. Концепція вдосконалення товару 9
1.3. Концепція інтенсифікації комерційних зусиль 9
1.4. Концепція маркетингу 10
1.5. Концепція соціально-етичного маркетингу 12
2. Функції і напрямки маркетингового менеджменту 18
3. Шляхи розвитку маркетингового середовища 25
Висновки 32
Список використаної літератури 35

Маркетинг у практичній діяльності фірм, організацій та в суспільстві.

ПЛАН

1. Сфери застосування маркетингу та специфіка товару, послуг, маркетинг яких належить здійснювати.
2. Аналіз умови ефективного застосування маркетингу та доцільність застосування концепції маркетингу або його окремих функцій на підприємстві.
3. Характеристика типів маркетингу, які застосовуються в практичній діяльності фірм, залежно від стану попиту на товар, завдань маркетингу та інших чинників.
4. Необхідність запровадження маркетингової концепції на підприємстві з урахуванням його фактичних і бажаних позицій на ринку та показників діяльності.

Висновки

Емоційний маркетинг (маркетинг вражень)

Вступ 3
Розділ І. Сутність маркетингу та його сучасна концепція 5
1.1 Сутність маркетингу 5
1.2 Еволюція концепцій маркетингу 7
Розділ ІІ. Особливості маркетингу вражень 10
2.1 Концепція маркетингу вражень 10
2.2 Основні стильові характеристики емоційного маркетингу 13
2.3 Основні завдання маркетингу вражань 15
Розділ ІІІ. Найуспішніші приклади маркетингової стратегії вражень 18
3.1 Реальні шоу та їх можливості 18
3.2 Нетрадиційні засоби реклами 20
3.2 Маркетинг вражень в рекламному бізнесі 22
Висновки 26
Список використаних джерел 28

Природничонаукові концепції еволюції Всесвіту, біосфери, людини

Вступ 3
1. Будова Всесвіту та його еволюція 4
2. Концепції еволюції біосфери 8
3. Еволюція людини 13
Висновки 19
Список використаної літератури 20
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel