Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Курсовая

Організація обслуговування в готелях

(код (ID:43380))
| Размер: 1711 кб. | Объем: 41 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
План работыЗміст
Вступ 3
1. Загальна характеристика готельних підприємств 7
2. Сутність організації обслуговування в готельних комплексах 13
2.1. Управління та організаційна структура сучасного готельного комплексу 13
2.2. Основні служби та відділи готельного комплексу 17
3. Організація обслуговування в готелі „Київ” 21
4. Шляхи удосконалення організації обслуговування в готелях 26
Висновки 36
Список використаних джерел 41

При подготовке работы на тему «Організація обслуговування в готелях» были использованы следующие источники:

Список використаних джерел


1. Бондаренко О. Від мотелю до гранд-готелю (облік додаткових послуг у готелях // Бухгалтерія. -2006. -№ 12. - С. 55-58
2. Виноградська А. Стратегія готельного бізнесу в Україні // Діловий вісник. -1999. -№ 11. - С. 24-25
3. Гостиничный и туристический бизнес: Учебник/ Под ред. Чудновского А.Д.. -М.: ЭКМОС, 1998. -351 с.
4. Кабушкин Н. И. Менеджмент гостиниц и ресторанов. - Мн.: Новое знание, 2002. -367 с.
5. Карсекін В. Проблеми розвитку готельного господарства в Україні // Економіка України. -1997. -№ 9. - С. 41-47
6. Кияниця А. Стратегія і тактика управління підприємствами готельного господарства та туризму в Україні // Вісник Української Академії державного управління при Президентові України. -1999. -№ 3. - С. 149-159
7. Крисенко Т. Готельне господарство // Бизнес. -2002. -№ 11. - С. 40-43
8. Ксенз Л. Новые правила приема гостей // Компаньон. -2001. -№ 28-29. - С. 58-62
9. Куцаченко Е. "Сейчас нужно бороться за клиента" // Бизнес. -2001. -№ 46. - С. 52-53
10. Левковська Л. Стан і перспективи розвитку туризму та готельного бізнесу Україні // Економіка України. -2003. -№ 6. - С.31-36
11. Нечаюк Л. І. Готельно-ресторанний бізнес: Менеджмент: Навчальний посібник для студ. вузів. -К.: Центр навчальної літератури, 2003. -346 с.
12. Пантелеев А. "Номеров, как вы знаете, нет": Столичному гостиничному рынку прочат десятикратный рост // Бизнес. -2003. -№ 19. - С. 102-104 Золотухін О. На тему господарської діяльності готелів // Бухгалтерія. -2003. -17 листопада. - С. 47-50
13. Роглєв Х. Й. Основи готельного менеджменту: Навчальний. -К.: Кондор, 2005. -405, с.
14. Столяр З. Готелі столиці // The Ukrainian. -2004. -№ 1. - С. 25-27
15. Управління сучасним готельним комплексом: Навчальний посібник. -К.: Ліра-К, 2005. -514 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Якість і культура обслуговування, впровадження нових форм організації праці на підприємствах готельного господарства (турфірми)

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ЯКІСТЬ, КУЛЬТУРА ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАЦІ У ГОТЕЛЯХ 5
1.1. Характеристика послуг обслуговування в готелях 5
1.2. Якість обслуговування в готелях 7
1.3. Культура обслуговування в готелях 10
1.4. Організація праці в готелях 12
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ „Назва” 14
2.1. Місце розташування, підпорядкованість, призначення, місткість, поверховість, рівень комфорту ВАТ „Назва” 14
2.2. Аналіз організації і стимулювання праці в готелі „Назва” 23
2.3. Організація обслуговування в готелі „Назва” 30
2.4. Проблемні аспекти розробки та впровадження систем управління якістю в діяльність ВАТ „Готель „Назва” 36
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ, КУЛЬТУРОЮ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЄЮ ПРАЦІ В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ „Назва” 41
3.1. Розробка програми удосконалення якості послуг у ВАТ „Готель „Назва” 41
3.2. Рекомендації щодо подальшої роботи готелю „Назва” в сфері культури обслуговування 45
3.3. Покращення організації праці та стимулювання в готелі „Назва” 46
ВИСНОВКИ 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51
ДОДАТКИ 53

“Організація діяльності з обслуговування туристів” (на прикладі готелю „Дніпро”)

Зміст:
Вступ 3

Розділ І. Теоретичні аспекти досліджуваної теми 5
1.1 Готельні ланцюги 5
1.2 Служби готелю великої потужності та особливості надання ними послуг 8
1.3 Господарська служба 14
1.4 Агентство по туризму 15
1.5 Служба громадського харчування 17

Розділ ІІ. Стандарти, що визначають якість обслуговування в готелях великої потужності 20

Розділ ІІІ. Організація обслуговування туристів в готелі Дніпро 33
3.1. Організаційно-управлінська і економічна характеристика готелю „Дніпро” 33
3.2. Аналіз стану особливостей організації обслуговування в готелях великої потужності (на прикладі готелю „Дніпро”) 35
3.2.1. Служба прийому та розміщення 37

Висновки і пропозиції 43

Перелік використаної літератури: 45

Організація обслуговування в готелях

1. Готельне господарство України на сучасному етапі 3
2. Технологія прийому та обслуговування на житловому поверсі 9
Список використаних джерел 24

Особливості обслуговування іноземних туристів в готелях

ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні основи організації туристичного обслуговування іноземних туристів в готельному бізнесі 5
1.1. Послуги готелів по обслуговуванню іноземних туристів 5
1.2. Організація контролю туристичного обслуговування в готелі 11
Розділ 2. Організація туристичного обслуговування іноземців в готелі "Едельвейс" 17
2.1. Організація діяльності служб готелю "Едельвейс" по обслуговуванню клієнтів 17
2.2. Організація обслуговування готельного фонду 24
2.3. Організація вимог до роботи персоналу готелю "Едельвейс" 26
Розділ 3. Контроль обслуговування в готелі "Едельвейс" 29
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38

ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ЖИТЛОВИХ ПОВЕРХАХ ГОТЕЛЮ

ВСТУП 3
Розділ 1. Особливості обслуговування туристів в готельному бізнесі 6
1.1. Характеристика готельних послуг по обслуговуванню туристів 6
1.2. Поверхові буфети в готелях 8
1.3. Організація прибирання поверхів та номерів готелю 9
Розділ 2. Організація поверхового обслуговування в готелі "Гостинний дім" 13
2.1. Організація діяльності служб готелю "Гостинний дім" по обслуговуванню клієнтів 13
2.2. Організація вимог до роботи служб обслуговування та персоналу готелю "Гостинний дім" 16
Розділ 3. Удосконалення організації обслуговування на житлових поверхах готелю 20
ВИСНОВКИ 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31

Новітні технології у харчуванні туристів


Вступ 3
I. ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ТУРИСТІВ 5
1.1. Сутність організації харчування в підприємствах ресторанного господарства. 5
1.2. Характеристика основних типів підприємств громадського харчування при готелях. 7
Ресторани 8
Бари 9
2. НАПРЯМКИ ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ТУРИСТІВ 12
2.1. Напрямки харчування в готелях 13
2.2. Нові технології в організації харчування туристів 14
Організація харчування в національних ресторанах 16
Обслуговування у номерах готелів 18
Організація харчування в спортивних походах 21
3. ВПРОВАДЖЕННЯ В УКРАЇНСЬКИХ ГОТЕЛЯХ ТЕХНОЛОГІЇ ХАРЧУВАННЯ ТУРИСТІВ “ШВЕДСЬКИЙ СТІЛ” 22
Висновки 31
Список використовуваної літератури: 33
Додатки 34

Організація обслуговування у готелях і туристичних комплексах

Вступ 3
1. Структура управління і служби готельного підприємства 5
2. Організація роботи персоналу готелю 19
Висновки 28
Список використаної літератури 30

Організація харчування туристів в готелях

1. Сутність та економічне значення ресторанного господарства 3
2. Характеристика основних типів підприємств громадського харчування при готелях 6
Список використаної літератури 14

Резерви вдосконалення організації обслуговування туристів в готелях середньої потужності

Вступ 3
1. Обґрунтування удосконалення готельного господарства 4
2. Удосконалення організації готельного господарства в малих готелях 11
Висновки 16
Список використаних джерел 18

Особливості обслуговування туристів курортної категорії в готелях

Вступ 3 Розділ І. Особливості готельної індустрії в сфері обслуговування туристів 5 1.1 Види готелів та особливості розміщення в них туристів 5 1.2 Служби готелю 9 Розділ ІІ. Види надання послуг туристам курортної категорії в готелях 11 2.1 Харчування як невід'ємна частина послуг гостинності 11 2.2 Страхування туристів курортної категорії 19 2.3. Система розваг 26 Висновки 31 Список використаної літератури 33
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel