Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
План
Вступ 3
1. Формування української національної мови 3
2. Статус української мови як державної в світі. 8
3. Закони про мови в Україні. 9
Висновок 12
Література 13
Вступ
1. Початок формування української мови
2. Давність мови
3. Зв’язок української та російської мови
4. Сучасні гіпотези про походження української мови
Висновки
Список використаної літератури
Вступ 3
1. Передумови формування української державності у ХVII ст. 4
2. Богдан Хмельницький як полководець і стратег у віні 1648-1654 рр. 4
3. Формування української національної держави. 8
4. Реформа державного апарату 9
5. Значення формування державного апарату та Української козацької республіки. 11
6. Соціально-економічна політика Б.Хмельницького. 13
Висновки 14
Список використаної літератури: 16
Вступ 3
1. Передумови формування української державності у ХVII ст. 4
2. Богдан Хмельницький як полководець і стратег у віні 1648-1654 рр. 4
3. Формування української національної держави. 8
4. Реформа державного апарату 9
5. Значення формування державного апарату та Української козацької республіки. 11
6. Соціально-економічна політика Б.Хмельницького. 13
Висновки 14
Список використаної літератури: 16
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ДЕРЖАВОТВОРЧА ФУНКЦІЯ МОВИ 4
1.1. Мова як система. Суспільний характер мови 4
1.2. Функції мови у сучасному суспільстві. 5
1.3.Державотворча функція мови 6
РОЗДІЛ ІІ. СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ДЕРЖАВНОЇ 8
2.1. Проблема державних мов в історичному екскурсі 8
2.2. Розвиток української мови як державної: проблеми і перспективи 9
ВИСНОВОК 14
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 15
Вступ 2
1. Походження назви “Україна” 3
2. Походження української мови 6
3. Місце української мови серед слов’янських мов 7
4. Закон про мови в УРСР 7
5. Літературна мова - нормалізована і легітимізована загальноукраїнська мова 8
Висновки 9
Використана література 10
1. Роль мови в суспільному житті 2
2. Походження терміна "український" 3
3. Місце української мови серед інших слов'янських мов 4
4. Видатні діячі культури та українські письменники про мову 5
5. Українська мова на сучасному етапі 5
6. Закон про мову 6
7. Державний статус української мови 7
Список використаної літератури 9
Вступ 3
1. Богдан Хмельницький як полководець і стратег у війні 1648-1654 рр. 3
2. Формування української національної держави. 7
3. Реформа державного апарату 8
Висновки 10
Список використаної літератури: 12
Вступ 3
1. Богдан Хмельницький як полководець і стратег у війні 1648-1654 рр. 3
2. Формування української національної держави. 7
3. Реформа державного апарату 8
Висновки 10
Список використаної літератури: 12
Вступ 3
Розділ І. Теоретико-методогічні засади вивчення морфології у середній школі на уроках української мови в умовах розвиваючого навчання 6
1.1. Теоретичні аспекти розвиваючого навчання 6
1.2. Методологія розвиваючого навчання 10
1.3. Модель особистісно-орієнтованого навчання на уроках української мови 16
Розділ 2. Практичні апекти вивчення морфології в 5-7 класах на уроках української мови в умовах розвиваючого навчання 20
2.1. Основні підходи у вивченні морфології на уроках української мови в 5-7 класах в рамках розвиваючого навчання 20
2.2. Структура уроку української мови в 5-7 класах за темою „Морфологія” в умовах розвиваючого навчання 24
2.3. Критерії вибору вправ та завдань на уроках української мови в 5-7 класах під час вивчення морфології 35
Висновки 58
Список використаної літератури 61