Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Контрольная

Контрольна робота з основ маркетингу

(код (ID:4032))
| Размер: 16 кб. | Объем: 13 стр. | Стоимость: 25 грн. | Добавлена: 17.08.2005 | Код продавца: 2 |
План работыВизначення промислового та споживчого ринку їх основі характеристики. 3
Маркетинг як концепція, як спосіб дії. Розвиток - концепція маркетингу. 5
Список використаних джерел 13

Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Контрольна робота з основ маркетингу та підприємницької діяльності

1. ПРИНЦИПИ І ЗАВДАННЯ МАРКЕТИНГУ 3
2. СУТЬ, СТРУКТУРА І ОСНОВНІ ОБ'ЄКТИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 5
ЛІТЕРАТУРА 10

Контрольна робота з маркетингу

1.Вихідні ідеї, що лежать в основі маркетингу. 2
2.Стратегічне планування маркетингу. 8
Література: 14

Контрольна робота з основ бизнес планування

1. Логіка розробки бізнес-плану 3
2. Стратегія маркетингу 6
3. Сформулювати вірогідні ризики і визначити методи для зменшення їх негативного впливу на бізнес 14
Список використаних джерел 21

Контрольна робота маркетинг

Вступ 3
1. Поняття маркетингу та історія розвитку маркетингу 4
2. Сучасна концепція маркетингу в українському готельному бізнесі 9
Висновки 17
Література 18

Контрольна робота з дисципліни: „Маркетинг”

1. Особливості маркетингу місць та маркетингу осіб 3
2. Поняття фірмового стилю 5
Список літератури 7

Контрольна робота з маркетингу туризму

Історія застосування концепції маркетингу в туризмі 3
Опитувальний лист готелю. 7
Літературні джерела. 9

Контрольна з основ економічної теорії

1. Сукупний суспільний продукт та його структура. Кінцевий продукт. Валовий національний продукт, чистий продукт 3
2. Конкуренція та її види. Форми і методи конкурентної боротьби 7
3. Сутність маркетингу та види маркетингової діяльності. Програма, тактика і принципи маркетингу 11
Список використаних джерел 15

Контрольна робота маркетинговий менеджмент

ВСТУП 3


1. РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4

1.1. Етапи розвитку маркетингу як науки 4
1.2. Зародження та розвиток маркетингу на підприємстві 5
1.3. Функціональний зв'язок маркетингу з іншими підрозділами підприємства 6


2. МАРКЕТИНГОВІ ОРГАНІЗАЦІЙНІ СТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА 10

2.1. Фактори, що впливають на організацію маркетингової структури на підприємстві 10
2.2. Основні форми організації відділу маркетингу на підприємстві та їх особливості 12
2.3. Організаційна структура управління, функції та критерії оцінки діяльності відділів маркетингу на підприємстві 13
2.4. Вимоги до працівників відділів маркетингу на підприємстві та критерії оцінки їх діяльності 15


3. ПРОПОЗИЦІЇ ПО УДОСКОНАЛЕННЮ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ФФ «__» 17

3.1. Структурні та функціональні зміни 17
3.2. Вплив на бюджет маркетингу 22
3.3. Очікуваний вплив на показники роботи підприємства 26


ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

Контрольна робота з маркетингу туризму

1. Напрямки дослідження ефективності реклами 4
2. Розподіл маркетингових функцій між суб'єктами
маркетингу в туризмі 8
3. Скласти модель маркетингової інформаційної системи туристичного агента 17
Список використаних джерел 21

Контрольна робота маркетинг

1. Система маркетингу та його складові. 3
2. Теорія «Життєвого циклу товарів». 6
3. Стратегічне планування маркетингу. 14
4. Сутність «факторингу» і його можливості. 19
Список використаної літератури 25

© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel