Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Контрольная

Контрольна робота з основ маркетингу та підприємницької діяльності

(код (ID:4019))
| Размер: 13 кб. | Объем: 10 стр. | Стоимость: 20 грн. | Добавлена: 17.08.2005 | Код продавца: 2 |
План работы1. ПРИНЦИПИ І ЗАВДАННЯ МАРКЕТИНГУ 3
2. СУТЬ, СТРУКТУРА І ОСНОВНІ ОБ'ЄКТИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 5
ЛІТЕРАТУРА 10

Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Контрольна робота з основ підприємницької діяльності

1. Організаційні форми підприємств в Україні 3
2. Досвід розвитку підприємництва у країнах з різним рівнем розвитку ринкових відносин 8
3. Проаналізуйте механізми державного регулювання підприємницької діяльності на прикладі формування підприємницького середовища в Україні 17
Список використаної літератури 21

Контрольна робота з правових основ підприємницької діяльності

1. Майно підприємства 3
2. Дочірні підприємства, підрозділи господарських товариств 8
Перелік використаної літератури 11

Контрольна робота з основ маркетингу

Визначення промислового та споживчого ринку їх основі характеристики. 3
Маркетинг як концепція, як спосіб дії. Розвиток - концепція маркетингу. 5
Список використаних джерел 13

Контрольна робота трудове право

1. Загальна характеристика суб’єктів підприємницької діяльності (визначити поняття суб’єктів підприємницької діяльності, назвати їх види) 3
2. Розкрити порядок утворення суб’єктів підприємницької діяльності 7
3. Охарактеризувати порядок припинення суб’єктів підприємницької діяльності 10
Список джерел 18

Підприємницька діяльність та її раціональні форми управління

ЗМІСТ

Вступ 4
Розділ 1. Підприємництво як сучасна форма господарювання 6
1.1.Сутність підприємницької діяльності та її принципи 6
1.2.Види підприємницької діяльності та її правове забезпечення в Україні 9
1.3.Розвиток підприємницької діяльності в Україні 15
Розділ 2. Аналіз підприємницької діяльності в Україні 19
2.1. Вдосконалення системи підприємницької діяльності в Україні 19
2.2.Світовий досвід розвитку підприємницької діяльності 20
2.3.Аналіз підприємницької діяльності в Україні за період 1991-2003 рр. 23
Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності підприємницької діяльності 28
Висновки 30
Список використаної літератури 32

Підприємницька діяльність та її раціональні форми управління

ЗМІСТ
Вступ 4
Розділ 1. Підприємництво як сучасна форма господарювання 6
1.1.Сутність підприємницької діяльності та її принципи 6
1.2.Світовий досвід розвитку підприємницької діяльності 9
1.3. Показники ефективності підприємницької діяльності 12
Розділ 2. Аналіз підприємницької діяльності в Україні 17
2.1.Види підприємницької діяльності та її правове забезпечення в Україні 17
2.2.Стан підприємницької діяльності в Україні 23
2.3. Шляхи вдосконалення системи підприємницької діяльності в Україні 26
2.4.Аналіз підприємницької діяльності в Україні за період 1991-2003рр. 27
Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності підприємницької діяльності 31
Висновки 33
Список використаної літератури 35
Додатки 36

Контрольна робота з маркетингу

1.Вихідні ідеї, що лежать в основі маркетингу. 2
2.Стратегічне планування маркетингу. 8
Література: 14

Контрольна з основ економічної теорії

1. Сукупний суспільний продукт та його структура. Кінцевий продукт. Валовий національний продукт, чистий продукт 3
2. Конкуренція та її види. Форми і методи конкурентної боротьби 7
3. Сутність маркетингу та види маркетингової діяльності. Програма, тактика і принципи маркетингу 11
Список використаних джерел 15

Контрольна робота з основ бизнес планування

1. Логіка розробки бізнес-плану 3
2. Стратегія маркетингу 6
3. Сформулювати вірогідні ризики і визначити методи для зменшення їх негативного впливу на бізнес 14
Список використаних джерел 21

Контрольна робота з основ бізнесу та підприємництва

1. Економічна сутність та функції малого бізнесу 3
2. Система оподаткування підприємницької діяльності в Україні 7
Задача 6 16
Фірма реалізувала 6 000 одиниць товару по 150 грн. за одну одиницю. Постійні витрати на виробництво продукції становлять 10 000 грн., а змінні – 60 грн. за кожний виріб. Визначить валовий прибуток фірми, якщо всі платежі з валового прибутку становлять 30 %?
Література 17

© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel