Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Курсовая

Розробка стратегії підприємства

(код (ID:35473))
| Размер: 177 кб. | Объем: 45 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
План работыЗміст

Вступ 3
1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства 5
2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства 7
3 Діагностика підприємства 14
4 SWOT —аналіз підприємства 18
5 Конкурентоспроможність підприємства 22
6 Портфельний аналіз підприємства – матриця БКГ 25
7 Розробка стратегії підприємства 32
7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 32
7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 34
7.3 Функціональна стратегія – фінансова 35
Висновки 41
Використана література 43

При подготовке работы на тему «Розробка стратегії підприємства» были использованы следующие источники:

Використана література

1. Акофф Р. Планирование будущего корпорации. - М.: Про¬гресе, 1985.
2. Андрушків Б. М., Кузьмін О.Є. Основи менеджменту. – Львів: Світ, 1995, - 296 с.
3. Ансофф И. Стратегическое управление. М.: Экономика, 1989
4. Блейк Р.Р., Моутон Д.С. Научные методы управления. Киев: Наукова думка, 1990
5. Василенко В.0. Теорія та практика розробки управлінських рішень. Навчальний посібник. — Київ: ЦУЛ, 2002. — 420 с.
6. Василенко В.А. Менеджеры и концепция системы современ¬ного менеджмента // Культура народов Причерноморья, 1999.—№ 9. ~С. 16-20.
7. Василенко В.А., Мельник И.Е. Операционное и ситуацион¬ное управление в системе менеджмента: Учебное посо¬бие. - М.: МГИУ, 2002. —- 530 с.
8. Василенко В.А., Мельник И.Е. Стратегии и инновации в сис¬теме менеджмента: Учебное пособие. — М,: МГИУ, 2001. — 418с.
9. Василенко В.О., Ткаченко T.I. Стратегічний менеджмент: На¬вчальний посібник. — Киів: ЦУЛ, 2003. — 396 с.
10. Виханский О. С. Менеджмент/ О.С. Виханский, А. И. Наумова. – М.: Гадарики, 2001. – 283с.
11. Герчикова Р.Н. Менеджмент. М.: "Банки и биржи", 1995.
12. Гладстоун А. и др. Управленческое консультирование. М.: Интерэкспорт, 1992
13. Глухов В.В. Менеджмент: Учебник. — СПб.: Специальная литература, 1999.
14. Глущенко В. В. Менеджмент. – М;1998.
15. Гольдштейн Г.Я. Основы менеджмента: Конспект лекций. Таганрог: ТРТУ, 1995. 145с.
16. Гэлловэй Лес. Операционный менеджмент. — СПб: Питер, 2001. — 320 с. (серия «Теория и практика менеджмента»),
17. Кныш М. И. Конкурентные стратегии: Учебное пособие. – СПб. – 2001, – 284с.
18. Козловский В., Маркина Т.В., Макаров В.М. Производствен¬ный и операционный менеджмент. Учебник — СПб.: Специ¬альная литература, 1999. — 366 с.
19. Ламбен Ж. Ж. Стратегічний маркетинг. Європейська перспектива Пер. з фр. – СПб: Наука, 1996. – 590 с.
20. Маркова В. Д., Кузнецова С. А. Стратегический менеджмент: Курс лекций. – М.: ИНФРА – М.; Новосибирск: Сибирское соглашение, 1999. – 288с.
21. Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. (пер. с англ.) М.: Дело, 1995.
22. Осовська Г. В. Основи менеджменту: Курс лекцій. Житомир: Жіті, 2003, - 600 с.
23. Пелішенко П. Н. Маркетинговий менеджмент: Навч. Посібник. – К.:ЦНЛ, 2003. – 200с.
24. Портер М. Е. Стратегія Конкуренції: методика аналізу галузей і діяльності конкурентів: Пер. з англ., К.: Основи. – 1998
25. Портфель конкуренции и управление финансами. – М. – СОМИНТЭК, 1996
26. Производственный менеджмент: Учебник для вузов / С.Д.Ильенкова, А.В. Бандурин, Г.Я-Горбовцев и др. Под ред. С.Д. Ильенковой. — М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2001. — 583 с.
27. Томпсон А. А., Стрикленд А. Дж. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии: Учебник для ВУЗов/ Пер. с Англ. Под ред. Л. Г. Зайцева, М. И. Соколовой. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. – 576с.
28. Фатхутдинов Р.А. Производственный менеджмент: Учебник для вузов. — М.: Банки и биржи ЮНИТИ, 1997. — 447 с.
29. Ховард К., Коротков Э. Принципы менеджмента: Управле¬ние в системе цивилизованного предпринимательства: Учеб¬ное пособие. — М.: ИНФРА-М., 1996.
30. Чейз Ричард Б., Эквилайн Николае Дж., Якобе Роберт, Ф. Производственный и операционный менеджмент, 8-е изда¬ние. Пер. англ. — М.: Издательский дом «Вильяме» 2001. -704с.
31. Шегда А. В. Менеджмент: Навчальний посібник. – К.: Т-во “Знання”, КОО, 2002. – 583с. – (Вища освіта ХХІ століття)
32. Шекин Г.В. Практическая психология менеджмента. Научно-практическое пособие. — К.: Вид-во «Україна», 2002
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Розробка стратегії діяльності підприємства

Вступ 3
1. Поняття та сутність стратегії підприємства 5
1.1 Визначення стратегії 5
1.2 Еволюція стратегії 6
2. Методи та інструменти формування стратегії підприємства 9
2.1 Методи встановлення стратегій 9
2.2 Характеристика різних підходів до розробки стратегії діяльності підприємства 16
3. Реалізація стратегії діяльності підприємства 27
3.1 Процес управління стратегією 27
3.2 Розробка та втілення динамічної стратегії 29
Висновки 34
Література 37

Розробка стратегії діяльності підприємства

Вступ 3
1. Поняття та сутність стратегії підприємства 5
1.1 Визначення стратегії 5
1.2 Еволюція стратегії 6
2. Методи та інструменти формування стратегії підприємства 9
2.1 Методи встановлення стратегій 9
2.2 Характеристика різних підходів до розробки стратегії діяльності підприємства 16
3. Реалізація стратегії діяльності підприємства 27
3.1 Процес управління стратегією 27
3.2 Розробка та втілення динамічної стратегії 29
Висновки 34
Література 37

Розробка стратегії та гіпотези ринку та конкуренції для товарів (на прикладі підприємства)

Вступ 3 1. Концептуальні основи розробки маркетингової та цінової стратегії підприємства 6 2. Аналіз маркетингової стратегії та ринку збуту ТОВ „Jobi” 10 2.1 Загальна характеристика діяльності підприємства. 10 2.2. Оцінка існуючої ринкової стратегії підприємства 14 Розділ 3. Розробка ринкової маркетингової стратегії ТОВ „Jobi” 21 Висновки 32 Список використаних джерел 34 Додаток 36

Розробка маркетингової стратегії підприємства

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 5
1.1. Сутність маркетингової стратегії, її значення 5
1.2. Принципи і методи розробки маркетингових стратегій 13
Класифікація маркетингових стратегій 33
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ " " 40
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 40
2.2. Діагностика конкурентного середовища підприємства 46
2.3. SWOT-аналіз діяльності підприємства, аналіз портфелю продукції 54
2.4. Аналіз та характеристика ефективності поточної маркетингової стратегії компанії 60
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА НАПРЯМКІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 71
3.1. Альтернативний проект 1 маркетингової стратегії підприємства 71
3.2. Альтернативний проект 2 маркетингової стратегії підприємства 84
3.3. Альтернативний проект 3 маркетингової стратегії підприємства 95
3.4. Аналіз ризиків реалізації альтернативних стратегій та обґрунтування вибору оптимальної стратегії 96
ВИСНОВКИ 101
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 105

Дослідження системи просування послуги на промисловому ринку на прикладі ТОВ МБТ-Сервіс

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «МБТ-СЕРВІС» 6 1.1. Аналіз макро- та мікрофакторів ринкового середовища 6 1.2 Аналіз сильних і слабих сторін діяльності підприємства 14 1.3 Розробка альтернатив вирішення проблеми або реалізації можливостей підприємства 18 РОЗДІЛ ІІ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ 33 2.1 Планування та організація маркетингового дослідження 33 2.2 Проведення маркетингового дослідження та аналіз маркетингової інформації 46 2.3 Результати маркетингового дослідження 60 РОЗДІЛ ІІІ РОЗРОБКА ПОСЛУГО-РИНКОВОЇ СТРАТЕГІЇ 66 3.1 Розробка ринкової стратегії підприємства 66 3.2 Розробка стратегії послуг підприємства 72 3.3 Економічне обґрунтування маркетингової стратегії підприємства 81 ВИСНОВКИ 84 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 85

Дослідження системи просування послуги на промисловому ринку на прикладі ТОВ МБТ-Сервіс

ВСТУП 3
РОЗДІЛ І ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «МБТ-СЕРВІС» 6
1.1. Аналіз макро- та мікрофакторів ринкового середовища 6
1.2 Аналіз сильних і слабих сторін діяльності підприємства 14
1.3 Розробка альтернатив вирішення проблеми або реалізації можливостей підприємства 18
РОЗДІЛ ІІ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ 33
2.1 Планування та організація маркетингового дослідження 33
2.2 Проведення маркетингового дослідження та аналіз маркетингової інформації 46
2.3 Результати маркетингового дослідження 60
РОЗДІЛ ІІІ РОЗРОБКА ПОСЛУГО-РИНКОВОЇ СТРАТЕГІЇ 66
3.1 Розробка ринкової стратегії підприємства 66
3.2 Розробка стратегії послуг підприємства 72
3.3 Економічне обґрунтування маркетингової стратегії підприємства 81
ВИСНОВКИ 84
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 85

Адаптація конкурентних стратегій до особливостей інтернаціоналізаційних етапів

Вступ 3
1.1. Сутність інтернаціоналізації бізнесу 5
1.2. Етапи (фази) інтернаціоналізації бізнесу 11
1.3. Форми інтернаціоналізації бізнесу 14
Глава 2. Стратегічне планування в умовах інтернаціоналізації підприємства 19
2.1. Структура стратегії підприємства при виході на зовнішні ринки 19
2.2. Процес планування конкурентної стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки 22
2.3. Розробка стратегії поведінки підприємства на зовнішніх ринках 25
Глава 3. Сучасні конкурентні стратегії підприємства в процесі інтернаціоналізації 32
3.1. Суть та основні елементи міжнародних стратегії підприємства 32
3.2. Стратегічні орієнтації підприємства в процесі інтернаціоналізації (етноцентризм, геоцентризм, полі центризм тощо) 36
3.3. Розробка базової стратегії інтернаціоналізації підприємства (стратегія експорту, стратегія імпорту, глобальна стратегія) 38
Висновки 53
Література 55

Розробка стратегії підприємства

Зміст

Вступ 3
1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства 5
2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства 7
3 Діагностика підприємства 14
4 SWOT —аналіз підприємства 18
5 Конкурентоспроможність підприємства 22
6 Портфельний аналіз підприємства – матриця БКГ 25
7 Розробка стратегії підприємства 32
7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 32
7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 34
7.3 Функціональна стратегія – фінансова 35
Висновки 41
Використана література 43

Теоретичні аспекти розробки плану стратегії підприємства

1. Теоретичні аспекти розробки плану стратегії підприємства
2. Зовнішнє нормативне забезпечення планування стратегії підприємства
3. Внутрішнє нормативне забезпечення планування стратегії підприємства
4. Аналітичні розрахунки та моделі планування стратегії підприємства
4.1. Діагностика макро- та мікросередовища підприємства
4.2. Розробка плану стратегії підприємства
5. Порівняльна оцінка результатів
6. Економічна ефективність виконаних досліджень
Список використаної літератури

Стратегія управління організацією

Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти стратегії управління організацією 7
1.1. Сутність та необхідність стратегії управління 7
1.2. Типи стратегій управління організацією 15
1.3. Основні етапи стратегії управління 21
1.4. Особливості стратегічного управління 26
Розділ 2. Вибір стратегії управління організацією 29
2.1. Місія організації 29
2.2. Аналіз зовнішнього середовища організації 32
2.3. Аналіз внутрішнього середовища та SWOT-аналіз 40
2.4. Аналіз можливостей стратегії управління 46
Розділ 3. Розробка стратегії управління організацією 56
3.1. Розробка мети організації і складання дерева цілей 56
3.2. Розробка варіантів стратегії управління 66
3.3. Оцінка стратегії управління 71
Висновки 76
Список літератури 81
Додаток А. Різні аспекти розуміння стратегії 86
Додаток Б. SWOT - аналіз підприємства " " 87
Додаток В. Розрахунок економічної ефективності планованих заходів та їх вплив на результати господарської діяльності ТОВ « » 89

© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel