Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
ЗМІСТ
1. Розрахунок ціни при обслуговуванні туристів в готелі 3
1.1 Поняття ціни в галузі туризма 3
1.2. Вплив факторів на ціноутворення. 5
1.3. Розробка ціни в туризмі. 7
2. Переговори про ціни 12
Задача 17 18
Собівартість виробу - 56 грн. Рентабельність - 25%, ставка акцизного збору - 30%, збутова націнка - 5 % відпускної ціни виробника. Роздрібна ціна 157 грн. 50 коп. Визначити процент торгівельної надбавки у роздрібній ціні.
Список використаної літератури 19
1. Розрахунок ціни при обслуговуванні туристів на туристичних маршрутах. 3
2. Ціноутворення в рамках товарної номенклатури. 10
Задача 15 12
Собівартість – 500 грн., рентабельність – 20%, ставка акцизного збору – 40%, торгівельна надбавка – 35% ціни посередника, роздрібна ціна – 1944 грн., витрати посередницької організації на одиницю продукції – 125 грн. Визначити прибуток в складі збутової націнки.
Література 13
1. Основні завдання цінової стратегії фірми. 3
2. Особливості ціноутворення в туризмі. 7
3. Задача. 11
Визначити ціну придбання та розмір ПДВ, який сплачує покупець після реалізації продукції.
Мина вартість в іноземній валюті 1000$, курс НБУ: 1$ - 2 грн., мито - 10$, митні збори 5$; Ставка акцизного збору - 5%. Фактична ціна реалізації = 4000 грн.
Література. 13
Зміст
Вступ 3
РОЗДІЛ 1 Ціна – основний елемент ринкової економіки 4
1.1 Ціна та її функції 4
1.2 Класифікація цін 7
1.3 Цілі і чинники ціноутворення 10
РОЗДІЛ 2 Аналіз факторів ціноутворення в галузі реалізації телевізійних приймачів 16
2.1 Споживчі властивості товару 16
2.2Аналіз внутрішніх чинників ціноутворення 19
2.3 Аналіз зовнішніх чинників ціноутворення 26
РОЗДІЛ 3 Цінова політика підприємства 30
3.1 Цінова стратегія 30
3.2 Методи ціноутворення 34
Використана література 42