Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

1

Мотивація персоналу міжнародних фірм

(код (ID:32471))
| Размер: 29 кб. | Объем: 21 стр. | Стоимость: 60 грн. | Добавлена: 27.04.2010 | Код продавца: 2 |
План работыВСТУП 3
1. Сутність мотивації персоналу 3
2. Мотивація персоналу: цінність і значення 7
3. Мотивація персоналу міжнародних фірм 12
ВИСНОВКИ 19
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 21

Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Мотивація персоналу наукових організацій. Цільові групи в інноваційних організаціях

Вступ 3
1. Теоретичні аспекти мотивації персоналу наукових організацій та поняття цільових груп 4
1.1. Мотивація персоналу 4
1.2. Питання формування цільових груп в наукових колективах 9
2. Практичні аспекти мотивації персоналу наукових організацій 12
Список літератури 18

Мотивація, преміювання та потреби персоналу

Зміст

Вступ 3
1 Обґрунтуйте сутність понять «внутрішня» та «зовнішня» мотивація, співвідношення та відмінності між ними 4
2 Організація преміювання персоналу за зниження трудомісткості та роботу за прогресивними нормами 9
3 Визначення категорії «потреби» 12
Використана література 14

Мотивація, преміювання та потреби персоналу

Зміст

Вступ 3
1 Обґрунтуйте сутність понять «внутрішня» та «зовнішня» мотивація, співвідношення та відмінності між ними 4
2 Організація преміювання персоналу за зниження трудомісткості та роботу за прогресивними нормами 9
3 Визначення категорії «потреби» 12
Використана література 14

Мотивація персоналу в наукових організаціях. Цільові групи в інноваційних організаціях.

План:

Вступ
1. Персонал інноваційних підприємств
2. Мотивація наукового персоналу
3. Формування цільових груп у наукових колективах
Висновок

Мотивація і оцінка персоналу

1. Форми мотивації, їх коротка характеристика 2

2. Методи оцінки персоналу 9

Література 17

Особливості дії механізму мотивації персоналу організації з урахуванням об’єктивних законів управління

Вступ 3
1. Теоретичні засади формування системи мотивації персоналу 6
1.1. Сучасні підходи до мотивації персоналу 6
1.2. Мотивація та формування стратегічної поведінки 9
1.3. Диверсифікація і умови раціонального застосування систем матеріального стимулювання продуктивності персоналу 16
2. Механізм мотивації працівників у страховій компанії 19
2.1. УСК “Гарант” – один з лідерів українського страхового ринку 19
2.2. Мотивація працівників в контексті загальної стратегії ВАТ “УСК “Гарант” 21
3. Соціально-психологічна мотивація продуктивності персоналу як запорука зростання компанії 25
Висновки 30
Література 34

Мета дослідження: вивчення дії механізму мотивації персоналу організації з урахуванням об’єктивних законів управління, розроблення рекомендацій щодо формування системи мотивації персоналу до високопродуктивної праці на вітчизняних підприємствах.
Об’єкт дослідження: механізм мотивації персоналу підприємства до підвищення його продуктивності .
Предмет дослідження: теоретичні та практичні засади формування системи мотивації продуктивності персоналу підприємства.
Інформаційною базою дослідження є законодавчі акти України, матеріали Державного комітету статистики, звітна та облікова документація підприємства, наукові публікації вітчизняних і зарубіжних дослідників в галузі менеджменту персоналу.

Приорітетні напрямки в управлінні поведінкою персоналу та шляхи їх подолання

План
2.1. Людина в соціальному середовищі організації 3
2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 14
2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 19

Приорітетні напрямки в управлінні поведінкою персоналу та шляхи їх подолання

План
2.1. Людина в соціальному середовищі організації 3
2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 14
2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 19

Приорітетні напрямки в управлінні поведінкою персоналу та шляхи їх подолання

План
2.1. Людина в соціальному середовищі організації 3
2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 13
2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 18

Мотивація як функція управління організацією

Вступ 3
1. Мотивація як функція управління організацією 6
1.1. Матеріальна мотивація праці 6
1.2. Нематеріальна мотивація праці 15
1.3. Мотивація споживача 22
1.4. Мотивація партнерів та посередників 27
2. Практика мотиваційного процесу в сучасних туристичних підприємствах України: особливості, здобутки та недоліки 29
3. Висновки та пропозиції 34
Список використаної літератури 37
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel