Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Контрольная

Контрольна з маркетингу

(код (ID:3151))
| Размер: 32 кб. | Объем: 17 стр. | Стоимость: 35 грн. | Добавлена: 27.07.2005 | Код продавца: 2 |
План работы1. Система маркетингу 3
2. Типи конкурентів 4
3. Мета маркетингових досліджень 5
4. Теорія мотивації А. Маслоу 7
5. Диференціойований маркетинг 8
6. Двобічне нарощування асортименту 9
7. Способи отримання нових товарів 10
8. Структура ціни 12
9. Види підприємств оптової торгівлі 13
10. Моральні принципи маркетингу 15
Використана література 17

Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Контрольна робота з маркетингу

1.Вихідні ідеї, що лежать в основі маркетингу. 2
2.Стратегічне планування маркетингу. 8
Література: 14

Контрольна робота маркетинг

Вступ 3
1. Поняття маркетингу та історія розвитку маркетингу 4
2. Сучасна концепція маркетингу в українському готельному бізнесі 9
Висновки 17
Література 18

Контрольна робота маркетинговий менеджмент

ВСТУП 3


1. РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4

1.1. Етапи розвитку маркетингу як науки 4
1.2. Зародження та розвиток маркетингу на підприємстві 5
1.3. Функціональний зв'язок маркетингу з іншими підрозділами підприємства 6


2. МАРКЕТИНГОВІ ОРГАНІЗАЦІЙНІ СТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА 10

2.1. Фактори, що впливають на організацію маркетингової структури на підприємстві 10
2.2. Основні форми організації відділу маркетингу на підприємстві та їх особливості 12
2.3. Організаційна структура управління, функції та критерії оцінки діяльності відділів маркетингу на підприємстві 13
2.4. Вимоги до працівників відділів маркетингу на підприємстві та критерії оцінки їх діяльності 15


3. ПРОПОЗИЦІЇ ПО УДОСКОНАЛЕННЮ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ФФ «__» 17

3.1. Структурні та функціональні зміни 17
3.2. Вплив на бюджет маркетингу 22
3.3. Очікуваний вплив на показники роботи підприємства 26


ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

Еволюція концепції маркетингу

План
1. Різні версії визначення маркетингу.
2. Роль маркетингу в ринковій економіці.
3. Концепції маркетингу.
4. Основні принципи маркетингу.

Контрольна робота з дисципліни: „Маркетинг”

1. Особливості маркетингу місць та маркетингу осіб 3
2. Поняття фірмового стилю 5
Список літератури 7

Контрольна робота з маркетингу туризму

Історія застосування концепції маркетингу в туризмі 3
Опитувальний лист готелю. 7
Літературні джерела. 9

Контрольна робота з основ маркетингу та підприємницької діяльності

1. ПРИНЦИПИ І ЗАВДАННЯ МАРКЕТИНГУ 3
2. СУТЬ, СТРУКТУРА І ОСНОВНІ ОБ'ЄКТИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 5
ЛІТЕРАТУРА 10

СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ, КУРОРТНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ СЕРВІСІ

1. Сутність та зміст маркетингу в туризмі
2. Становлення та розвиток туристичного маркетингу
3. Функції маркетингу в туризмі
4. Основні умови та принципи застосування маркетингу в туризмі

Поняття і сутність міжнародного маркетингу

План.

1. Поняття і сутність міжнародного маркетингу. Концепція міжнародного маркетингу. Мета міжнародного маркетингу. Задачі міжнародного маркетингу. Структура міжнародного маркетингу.
2. Загальні і попередні дослідження, спеціальні дослідження, тести. Види дослідницьких маркетингових фірм. Національні особливості та їх вплив на методи збору маркетингової інформації в конкретній країні.
3. Життєвий цикл товару в міжнародному маркетингу. Рішення щодо асортиментної політики в міжнародному маркетингу.
4. Практичне завдання.

Розвиток маркетингу в Україні

Вступ 3
1. Роль маркетингу в ринковій економіці 4
2. Особливості впровадження концепції маркетингу в Україні 8
3. Особливості формування служби маркетингу на українських підприємствах 11
4. Проблеми та перспективи розвитку маркетингу в Україні 15
Висновки 21
Література 22
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel