Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

3

Ділова стратегія підприємства

(код (ID:30407))
| Размер: 57 кб. | Объем: 29 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
План работы
РОЗДІЛ 1. ОСНОВНІ ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ 3
РОЗДІЛ 2. ВИБІР ДАНИХ 9
РОЗДІЛ 3. РОЗРАХУНКИ ПАРАМЕТРИЧНИХ ІНДЕКСІВ 11
Завдання 1. Побудувати радар конкурентоспроможності фірми-виробника та визначити його конкурентний статус 11
Завдання 2. Розробити основні положення ділової економічної стратегії підприємства 18
Перелік використаної літератури 29

При подготовке работы на тему «Ділова стратегія підприємства» были использованы следующие источники:

Перелік використаної літератури

1. Должанський І.З. Загорна Т.О. Конкурентоспроможність підприємства: Навч.посіб. – Київ: Центр навчальної літератури 2006. – 384 с.
2. Евдокимов Ф.И. Гавва В.М. Азбука маркетинга: Учебное пособие. – Д.: Сталкер 2008. – 432 с.
3. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. Пер.с фр. – СПб.: Наука 2008. – 589 с.
4. Портер Майкл Е. Стратегія конкуренції: методика аналізу галузей і діяльності конкурентів: Пер. с англ. – К.: Основи 2007. – 392 с.
5. Портер Майкл Э. Конкуренция.: Пер. с англ.: Уч.пособие. – М.: Издательский дом «Вильямс» 2008. – 495 с.
6. Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность: экономика стратегия управление. – М.: ИНФРА-М 2007. – 351 с.
7. Фатхутдинов Р.А. Управление конкурентоспособностью организации. Учеб. Пособие. – М.: изд-во ЭКСМО 2009. – 544 с.
8. Істірян Г.П. Конкурентоздатність: методика вимірювання та оцінки// Легка промисловість. – 2008. – №4. – С. 12-14
9. Маренич А. Астахова И. Управление конкурентоспособностью предприятия// Бізнес-информ. – 2007. – №5 – С.22-27.
10. Минько Э.В. Кричевский М.Л. Качество и конкурентоспособность. – СПб.: Питер 2008. – 268 с.
11. Національні економіки в глобальному конкурентоному середовищі/ Ю.М. Пахомов Д.Г. Лук’яненко Б.В. Губський. – К.: Україна 2007. – 237 с.

Дополнительная информация4058
Рік написання: 2009
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Ділова стратегія підприємства

Зміст
Вступ....................................................................... 2
Завдання 1 Ділова стратегія підприємства............................. 4
Розділ І Основні теоретичні положення........................... 4
Розділ ІІ Вибір даних........................................................... 9
Розділ ІІІ ................................................................................ 11
Параметричні індекси........................................... 11
Побудова радару конкурентоспроможності...... 13
Завдання 2
Розробити основні положення ділової економічної стратегії підприємства.................... 14
Глобальна ціль стратегії підприємства............... 14
SWOT – аналіз....................................................... 16
Програма реалізації стратегії............................... 22
Висновки................................................................ 27
Література............................................................. 28

Розробка стратегії підприємства

Зміст

Вступ 3
1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства 5
2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства 7
3 Діагностика підприємства 14
4 SWOT —аналіз підприємства 18
5 Конкурентоспроможність підприємства 22
6 Портфельний аналіз підприємства – матриця БКГ 25
7 Розробка стратегії підприємства 32
7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 32
7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 34
7.3 Функціональна стратегія – фінансова 35
Висновки 41
Використана література 43

Розробка стратегії підприємства

Зміст

Вступ 3
1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства 5
2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства 7
3 Діагностика підприємства 14
4 SWOT —аналіз підприємства 18
5 Конкурентоспроможність підприємства 22
6 Портфельний аналіз підприємства – матриця БКГ 25
7 Розробка стратегії підприємства 32
7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 32
7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 34
7.3 Функціональна стратегія – фінансова 35
Висновки 41
Використана література 43

Стратегія і її роль у діяльності підприємства

Зміст

Вступ 3
1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства ВАТ “Дрім” 5
2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства ВАТ “Дрім” 11
3 Діагностика підприємства ДП “Дрім” 25
4 SWOT – аналіз підприємства ВАТ “Дрім” 29
5 Аналіз конкурентоспроможності підприємства ВАТ “Дрім” 34
6 Портфельний аналіз у розробці стратегії підприємства 44
7 Розробка стратегії підприємства 53
7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 53
7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 55
7.3 Функціональна стратегія – фінансова 56
Висновки 59
Література 61

Стратегія і її роль у діяльності підприємства

Зміст

Вступ 3
1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства ВАТ “Дрім” 5
2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства ВАТ “Дрім” 11
3 Діагностика підприємства ДП “Дрім” 25
4 SWOT – аналіз підприємства ВАТ “Дрім” 29
5 Аналіз конкурентоспроможності підприємства ВАТ “Дрім” 34
6 Портфельний аналіз у розробці стратегії підприємства 44
7 Розробка стратегії підприємства 53
7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 53
7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 55
7.3 Функціональна стратегія – фінансова 56
Висновки 59
Література 61

Ділова стратегія підприємства

Розділ 1. Основні теоретичні положення 3 Розділ 2. Вибір даних 11 Розділ 3. Розрахунки параметричних індексів 12 Завдання 1. Побудувати радар конкурентоспроможності фірми-виробника та визначити його конкурентний статус 12 Завдання 2. Розробити основні положення ділової економічної стратегії підприємства 18 Перелік використаної літератури 27

Ділова стратегія підприємства

Розділ 1. Основні теоретичні положення 3 Розділ 2. Вибір даних 7 Розділ 3. Розрахунки параметричних індексів 8 Завдання 1. Побудувати радар конкурентоспроможності фірми-виробника та визначити його конкурентний статус 8 Завдання 2. Розробити основні положення ділової економічної стратегії підприємства 13 Перелік використаної літератури 24

Маркетингова програма організації виробництва і реалізації інноваційної продукції

Вступ 3
1. Стратегія розвитку цільового ринку 4
2. Сильні і слабкі сторони роботи підприємства 10
3. Мета і завдання підприємства у відношенні інноваційної продукції 10
4. Маркетингова стратегія 11
5. Товарна стратегія 12
6. Стратегія формування і розвитку каналів збуту та товароруху 14
7. Цінова стратегія 15
8. Стратегія формування попиту і стимулювання збуту 17
9. Бюджет маркетингу 19
Висновки 21
Список використаних джерел 22

Контрольна з менеджменту

1. Ієрархія стратегії підприємства: генеральна загально-корпоративна), стратегія бізнесу конкурентна), функціональна стратегія 4
2. Стратегія оптимальних витрат 10
3. Бенчмаркінг, як метод визначення напрямків зміцнення стратегічного потенціалу підприємства 12
Список використаних джерел 15

Ділова стратегія підприємства

Завдання 1 2
Розділ І. Основні теоретичні положення 2
Розділ II. Вибір даних (За останніми двома цифрами залікової книжки (39) обираємо з Таблиці 1.2. методичних вказівок варіанти) 5
Розділ III. Розрахунки параметричних індексів 6
Побудова радару конкурентоспроможності 8
Висновок: 10
Завдання 2 11
Глобальна ціль стратегії підприємства 11
SWOT - аналіз 11
Програма реалізації стратегії 13
Висновок. 15
ЛІТЕРАТУРА. 17
Таблиці
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel