Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

2

Маркетингове дослідження комерційної реклами

(код (ID:30085))
| Размер: 108 кб. | Объем: 36 стр. | Стоимость: 150 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
План работыВСТУП…………………………………………………………….3
1. Розробка концепції маркетингового дослідження ………….6
1.1. Визначення проблеми фірми і цілі маркетингового дослідження ……………………………………………………………6
1.2. Структуризація проблеми і побудова моделі основних причинно-наслідкових зв язків ……………………………………...10
Розділ 2. Маркетингове дослідження на підприємстві ……...15
2.1. Формулювання робочої гіпотези …………………………15
2.2. Розробка програми дослідження …………………………17
2.3. Кабінетні дослідження і аналіз вторинної інформації ….17
2.4. Планування польових досліджень ………………………..18
2.5. Формування вибірки ………………………………………20
2.6. Анкета яка розроблена для дослідження ………………..21
Розділ 3. Результати дослідження …………………………….26
3.1. Інструменти збору первинних даних …………………….26
3.2. Дані підготовлені до обробки …………………………...26
3.3. Складання результативних таблиць та графіків по кожному питанню ……………………………………………………27
Висновки та пропозиції ………………………………………..30
Список використаної літератури ……………………………...36

При подготовке работы на тему «Маркетингове дослідження комерційної реклами» были использованы следующие источники:

Список використаної літератури

1. Абрамишвили Г. Г. Война В. А. Трусов Ю. Ф. Операция «маркетинг». — М.: Международные отношения 1976.
2. Абрамова Г. П. Маркетинг: вопросы и ответы. — ВО «Агропромиздат» 2001.
3. Агрессивный маркетинг или партизанская война в малом бизнесе. — Самара.: «Самарский Дом печати» 2002.
4. Азоев Г. Л. Маркетинг и конкуренция. - М.: Центр экономики и маркетинга 2007.
5. Алексеев А.А. Маркетинговые принципы оптимизации глубины ассортимента продукции. // Маркетинг №6 2001
6. Багиев Г.Л. Маркетинг. Словарь.-СПб.: Изд-во СПбГУЭФ 2008.
7. Багиев Г.Л. Красикова Н.И. Мотивация коммерческих коммуникаций в системе маркетинга: Учеб. пособие. - СПб.: Изд-во СПбУЭФ 2004.
8. Баззель Р. Д. Кокс Д. Ф. Браун Р. В. Информация и риск в маркетинге. — М.: Финстатинформ 2003.
9. Благоев В. Маркетинг в определениях и примерах: Пер. с болгарского и предисловие д.э.н. проф. А.М.Немчина. - СПб.: Научный центр Корпорации двадцатый трест 2003.
10. Бове К. Л. Аренс У. Ф. Современная реклама. Пер. с англ. — Тольятти.: Издательский Дом Довгань 2005.
11. Браверман А. А. Маркетинг в российской экономике переходного периода. — М.: ОАО «Издательство «Экономика» Тоо «Ко-Маркт Лтд» 2007.
12. Герасимчук В.Г. Маркетинг. Теория и практика. – К.: Высшая школа 2004. – 328 с.
13. Голубков Е. П. Маркетинг: стратегии планы структуры. М.: Дело 2005.
14. Голубков Е. П. Голубкова Е. Н. Секерин В. Д. Маркетинг: выбор лучшего решения. — М: Экономика 2003.
15. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: Теория практика и методология. - М.: Финпресс 2008.
16. Голубков Е.П. Маркетинг.учебное пособие.- М.: Экономика 2005.
17. Дайан А. Маркетинг: В кн. Академия рынка: маркетинг. — М.: Экономика 2003.
18. Данько Т.П. Управление маркетингои (методологический аспект).-М.:ИНФРА-М 2007.
19. Дихтль Е. Хершген Х. Практический маркетинг: Учеб. пособие / Пер. с нем. А.М.Макарова Под ред. И.С.Минко. - Высш. шк. 2005.
20. Завгородня А.В. Кодзевич М.С. Маркетинг: методы и процедуры: Уч. посібник. К.: Діло - 2000.
21. Коноплев В.Т. Международный маркетинг.- Донецк : Юго-Восток 2008.- 320 с.
22. Костюхин Д. И. Маркетинг: цели функции и организационные основы. — В сб. Проблемы современного маркетинга вып. 1. — М.: ТПП СССР 1977.
23. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Анализ планирование внедрение и контроль. – СПб.: Оркестр 2008.
24. Котлер Ф. Основы маркетинга. – М. Дело 2005.
25. Котлер Ф. Управление маркетингом. — М.: Экономика 1980.
26. Куроїдов О.Н. Навколишнє середовище та розвиток рекреаційного комплексу України // Україна Молода 7 листопада 2000.
27. Лавров С. Н. Злобин С. Ю. Основы маркетинга промышленных объектов. — М.: Внешторгиздат 1989.
28. Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. — Санкт-Петербург: Наука 2006.
29. Лук’яненко Д.Г. Міжнародна економіка. –К.: Вид-во „ВІПОЛ” 2006 – 73с.
30. Маркетинг. Сборник. Пер. с англ./ Общ. Ред. и предисловие д. э. н. Д. И. Костюхина. — М.: Прогресс 1974.
31. Маркетинг: Пер. с англ./ Под ред.Д.И. Костюхина . - М.: Прогресс 1974.
32. Маркетинг: пособие для практиков. Сост. Г. Лайс: Пер. с нем. — М.: Машиностроение 2002.
33. Маркетинг: Учебник / А.Н.Романов Ю.Ю.Корлюгов С.А.Красиль ников и др. Под ред. А.Н.Романова. - М.: Банки и биржи ЮНИТИ 2005.
34. Припольцев В. А. Маркетинг в управлении фирмами. — В сб. Проблемы современного маркетинга. Вып. 1. — М.: ТПП СССР 1977.
35. Эванс Дж. Берман Б. Маркетинг. — М.: Экономика 2000.
Дополнительная информация3879
Рік написання: 2008
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ КОМЕРЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ

ВСТУП 3
Розділ 1. Державне управління рекламною діяльністю 6
Розділ 2. Правове регулювання комерційної реклами 13
Розділ 3. Проблема правового регулювання прихованої реклами 28
висновки 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38

Маркетингове дослідження споживачів ЖУ "Південне" ДП "ЕКОС" АТ ХК "Київміськбуд" (Маркетингове дослідження підприємств ЖКГ)


ВСТУП 3
1. Загальна характеристика об’єкту дослідження (ЖУ "Південне ДП "ЕКОС" АТ ХК "Київміськбуд") 5
2. Маркетингове дослідження споживачів ЖУ "Південне" ДП "ЕКОС" АТ ХК "Київміськбуд" 10
3. Шляхи покращення діяльності ЖУ "Південне" ДП "ЕКОС" АТ ХК "Київміськбуд" 19
ВИСНОВКИ 24
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 26

Суть, мета і завдання маркетингових досліджень

Вступ 2

1. Процес маркетингового дослідження 3
2. Постановка проблеми маркетингового дослідження 6
3. Проект маркетингового дослідження 10
4. Виконавці маркетингових досліджень 15

Висновок 17
Література 18

Практичне маркетингове дослідження 19
Маркетингове дослідження проведемо за допомогою таких методів як опитування та анкетування…

Додатки 22

Маркетингове дослідження ринку теплоенергетики (на матеріалах ТЕЦ-5)

ВСТУП 3
1. Загальна характеристика об’єкту дослідження (ТЕЦ-5) 4
2. Маркетингове дослідження ринку діяльності ТЕЦ-5 (теплоенергетика) 18
3. Шляхи покращення маркетингової діяльності ТЕЦ-5 24
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36

Рекламна діяльність

1. Дослідження ринку при організації реклами. 3
1.1 Визначення і постановка цілей реклами. 3
1.2 Вивчення об’єкту реклами. 3
1.3 Планування кінцевого результату та виділення цільової групи. 4
2. Політична пропаганда, як основний вид радянської реклами. 7
Список літературних джерел. 11

Маркетингові дослідження як інструмент процесу створення нового товару (практична частина курсової)

ЗМІСТ
2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОЦЕСУ СТВОРЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ 2
2.1. Резюме компанії: товар, конкуренти, стратегія збуту, канали разподілу, цінова політика, позиціонування, основні проблеми 2
2.2. Пропозиція по виходу на ринок з новим товаром 6
2.3. Перше маркетингове дослідження: результати анкетування 6
2.4. Друге маркетингове дослідження: фокус-группа 9
2.5. Третє маркетингове дослідження: експеримент 10
ВИСНОВОК 12
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 13
Додаток А. АНКЕТА 15

Маркетингове дослідження товару

Вступ 3
I. Теоретичні основи маркетингового дослідження 4
1.1 Поняття маркетингу та його значення в економіці 4
1.2 Методи маркетингового дослідження 7
II Маркетингове дослідження товару (парфуми) 13
2.1 Дослідження ринку парфумів в Україні та закордоном 13
2.2 Перспективи розвитку ринку парфумерних виробів в Україні 18
2.3 Розрахунок коефіцієнту конкурентоспроможності парфумерних виробів 20
2.4 Дослідження товару методом анкетування 23
Висновки 28
Література 30

Маркетингове дослідження якості послуг житлово-комунальних послуг (на прикладі підп)

ВСТУП 3
1. Загальна характеристика об’єкту дослідження 5
2. Маркетингове дослідження якості послуг ЖКГ 9
3. Шляхи покращення якості послуг ЖКГ 14
ВИСНОВКИ 23
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 25

Організація та форми бібліотечної реклами

ВСТУП 3 1. ОСНОВА СУЧАСНОЇ КОНЦЕПЦІЇ БІБЛІОТЕЧНОЇ РЕКЛАМИ 7 1.1. Сутність та принципи бібліотечної реклами 7 1.2. Форми і методи бібліотечної реклами 12 2. ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМИ НА ТРАНСФОРМАЦІЮ БІБЛІОТЕК 16 2.1. Процес становлення бібліотечної реклами на українському інформаційному ринку та світовий досвід реклами 16 2.2. Маркетинг як активний метод трансформації бібліотеки 21 3. ТЕХНІЧНІ АСПЕКТИ БІБЛІОТЕЧНОЇ РЕКЛАМИ 26 ВИСНОВКИ 30 ДЖЕРЕЛА ТА ЛІТЕРАТУРА 33 ДОДАТКИ 35

Опис маркетингової діяльності зарубіжної фірми

СПИСОК ДОДАТКІВ 3
СПИСОК ІЛЮСТРАЦІЙ 4
СПИСОК ВЖИВАНИХ У ЗВІТІ СКОРОЧЕНЬ 5
ВСТУП 6
1. Методологія дослідження 7
2. Маркетингове дослідження світового ринку безалкогольних напоїв 8
2.1. Лідери світового ринку безалкогольних напоїв 8
2.2. Маркетингове дослідження діяльності компанії Назва на світовому ринку безалкогольних напоїв 13
2.3. Аналіз фінансових показників діяльності компанії Назва 15
3. Маркетингове дослідження українського ринку безалкогольних напоїв 21
3.1. Уподобання українців щодо безалкогольних напоїв 21
3.2. Дослідження діяльності компанії Назва в Україні 24
ВИСНОВКИ 28
РЕКОМЕНДАЦІЇ 30
РЕЗЮМЕ 31
ДЖЕРЕЛА ВТОРИННОЇ ІНФОРМАЦІЇ 32
КОРИСНІ АДРЕСИ ТА ТЕЛЕФОНИ 33
ДОДАТКИ 34
ІЛЮСТРАЦІЇ 38
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel