Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

2

Формування моральних якостей в учнів на уроках літератури

(код (ID:30004))
| Размер: 40 кб. | Объем: 40 стр. | Стоимость: 175 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
План работыВступ 2
Розділ І. Проблема духовності в соціо-культурному вимірі. 8
1.1. Пошуки змісту духовності. 8
1.2. Сучасна духовна криза. 10
Розділ ІІ. Література - як важливий засіб формування духовності у старшокласників. 13
Розділ ІІІ. Формування моральних якостей в учнів на уроках літератури. 17
3.1. Моральне виховання молодших школярів у процесі опрацювання казок на уроках читання. 17
3.2. Урок літератури як відродження свідомості та душі у старшокласників. 28
Висновки 37
Список використаної літератури 39

При подготовке работы на тему «Формування моральних якостей в учнів на уроках літератури» были использованы следующие источники:

Список використаної літератури
1. Бабанский Ю. К. Победоносцев Г. П. Комплексний подход к воспитанию школьников. - М. 1980. – 127с.
2. Бех І.Д. Виховання особистості в соціогенетичному дискурсі. – Електронна стаття [http://edu.ukrsat.com/meetіng/forum2/5.shtml]
3. Бех І.Д. Особистісно орієнтоване виховання: шляхи реалізації. - К.: ІЗМН 1996. – 58 с.
4. Богданова О. Ю. Леонова С. А. Чертова В. Ф. Методика преподавания литературы. – М.: Академ А 1999. – 134 с.
5. Виховання моральних почуттів молодших школярів засобами казок народів світу: Автореф. дис... канд. пед. наук: Вишневський О.І. На тернистому шляху до себе // Рідна школа. — 1995. — № 5. — С 12.
13.00.07 / С.Ю. Бакуліна Ін-т пробл. виховання АПН України. — К. 2000. — 20 с.
6. Волкова Н.П. Педагогіка. – К.: Академія 2001. – 576 с.
7. Демиденко В.К. Деякі аспекти морального виховання: Практичний матеріал для керівників вихователів і вчителів. - К.: ІЗМН 1995. – 125 с.
8. Донченко Т. Мета одна уроки — різні //Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ». -2000. -№11-12.
9. Джон Дьюї. Моральні принципи в освіті. - К.: 2001. – 97 с.
10. Концепція безперервного національного виховання. - К. 1994. – 98 с.
11. Малахов В.А. Етика: Курс лекцій. - К.: Либідь 1996. – 259 с.
12. Морально-етичне виховання учнів на традиціях українського народу в процесі вивчення літератури: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.І. Драчук Ін-т педагогіки АПН України. — К. 2000. — 16 с.
13. Немов Р. С. Психология. Учеб. для студентов высш. пед. учеб. заведений. В 3 кн. Кн. 1. Общие основы психологии. — 2-е. M:Просвещение: ВЛАДОС 1995. — 576 с.
14. Пастушенко Н. Про мету й завдання вивчення літератури //Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ». - 2001.- №9.
15. Педагогика: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. –К.: Видавничий центр «Академія» 2000. - 544 с.
16. Подласьт Й. П. Педагогика. - М. 1999. – 302 с.
17. Руденко Ю. Основи сучасного українського виховання. - К.: Вид-во імені Олени Теліги 2003. - 328 c.
18. Сухомлинський В.О. Повне зібр. творів у 5-ти томах. – 1977. – Т.3.
19. Фіцула М.М. Педагогіка. К.: Видавничий центр „Академія” 2000. - 544 с.

Дополнительная информация3829
Рік написання: 2008
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Психологічні механізми формування моральних якостей особистості

Вступ 2 І. Проблема формування моральних якостей особистості в психології 4 1.1 Психологічна теорія особистості 4 1.2 Психологічний підхід до механізмів формування моральних якостей особистості 9 ІІ. Емпіричне дослідження передумов формування моральної свідомості у старшому дошкільному віці 15 2.1 Актуальність теми дослідження 15 2.2 Методологічна база дослідження 18 2.3 Аналіз отриманих результатів дослідження 20 2.4 Висновки дослідження 25 Висновки 28 Список використаної літератури 30

Формування умінь і навичок самостійної роботи учнів з книгою на уроках математики

ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ У ПРОБЛЕМІ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 6
1.1 ЗНАЧЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ У СИСТЕМІ НАВЧАННЯ 6
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ПРОВАДЖЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ 15
2.1 ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ 15
2.2 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 18
ВИСНОВКИ 25
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26

"Вплив моральних якостей вчителів на процес формування майбутніх громадян України"

План.


1. Вступна частина.

2. Теоретична частина.

2.1. Духовні цінності в становленні особистості громадянина.
2.2. Виховання громадянина - головні аспекти проблеми.

3. Практична частина.

3.1. Вплив моральних якостей вчителя на виховний процес.
3.2. Результати анкетного опитування на тему "Вплив моральних якостей вчителів на виховання майбутніх громадян".

4. Висновки.

5. Використана література.

"Вплив моральних якостей вчителів на процес формування майбутніх громадян України"

План.


1. Вступна частина.

2. Теоретична частина.

2.1. Духовні цінності в становленні особистості громадянина.
2.2. Виховання громадянина - головні аспекти проблеми.

3. Практична частина.

3.1. Вплив моральних якостей вчителя на виховний процес.
3.2. Результати анкетного опитування на тему "Вплив моральних якостей вчителів на виховання майбутніх громадян".

4. Висновки.

5. Використана література.

Екологічний розвиток учнів. Екологія в українській освіті

План

Вступ
1. Завдання з природознавства для перевірки учнів в початкових
2. Пізнавання завдання для формування природничих понять.
3. Використання тестів на уроках природознавства
4. Проведення уроку-конференції на тему: "Земля наш дім".
5. Екологічні ігри для учнів початкових класів.
6. Диференційований підхід до навчання на уроках природознавства.
Висновок

Науково-методична робота в школі

ЗМІСТ


Вступ 3
Науково-методична робота в школі 5
Методичні підходи до виховання дисципліни на уроках 5
Використання нетрадиційного підходу до проведення уроків 7
Виховання інтересу до фізичної культури 9
Навчальна робота в школі 11
Досвід проведення різнопланових уроків (С. Філановський) 11
Залучення до фізкультури дітей та батьків 12
Роль сім`ї у фізичному вихованні дітей 13
Проведення інноваційних уроків вчителями фізичної культури 16
Розвиток фізичних якостей на уроках фізичної культури 17
Розвиток рухових якостей на уроках 17
Виховання витривалості учнів 20
Висновок 23
Список використаної літератури 24

Науково-методична робота в школі

ЗМІСТ


Вступ 3
Науково-методична робота в школі 5
Методичні підходи до виховання дисципліни на уроках 5
Використання нетрадиційного підходу до проведення уроків 7
Виховання інтересу до фізичної культури 9
Навчальна робота в школі 11
Досвід проведення різнопланових уроків (С. Філановський) 11
Залучення до фізкультури дітей та батьків 12
Роль сім`ї у фізичному вихованні дітей 13
Проведення інноваційних уроків вчителями фізичної культури 16
Розвиток фізичних якостей на уроках фізичної культури 17
Розвиток рухових якостей на уроках 17
Виховання витривалості учнів 20
Висновок 23
Список використаної літератури 24

. ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Зміст

Вступ 3
Розділ 1. Діяльність учнів на уроках фізичної культури 4
1.1. Нормативні основи, державні тести оцінки фізичної підготовленості 4
1.2. Оцінка діяльності учнів на уроках 8
Розділ 2. Динаміка розвитку та контроль фізичних якостей на уроках фізичної культури згідно державних тестів 16
2.1. Динаміка природного розвитку та контроль сили 16
2.2. Динаміка природного розвитку прудкості та її контроль 18
2.3. Динаміка природного розвитку витривалості та контроль за її розвитком 20
2.4. Динаміка природного розвитку гнучкості та контроль за її розвитком 22
2.5. Динаміка розвитку та контроль спритності 23
Розділ 3. Залежність якості фізичної підготовленості школярів від способів організації, рухової діяльності та режиму дня дитини 24
3.1. Способи організації дітей на заняттях з фізичної культури 24
3.2. Керівництво самостійною руховою діяльністю дітей 29
3.3. Режим дня дитини 34
Висновок 37
Література 38

. ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Зміст

Вступ 3
Розділ 1. Діяльність учнів на уроках фізичної культури 4
1.1. Нормативні основи, державні тести оцінки фізичної підготовленості 4
1.2. Оцінка діяльності учнів на уроках 8
Розділ 2. Динаміка розвитку та контроль фізичних якостей на уроках фізичної культури згідно державних тестів 16
2.1. Динаміка природного розвитку та контроль сили 16
2.2. Динаміка природного розвитку прудкості та її контроль 18
2.3. Динаміка природного розвитку витривалості та контроль за її розвитком 20
2.4. Динаміка природного розвитку гнучкості та контроль за її розвитком 22
2.5. Динаміка розвитку та контроль спритності 23
Розділ 3. Залежність якості фізичної підготовленості школярів від способів організації, рухової діяльності та режиму дня дитини 24
3.1. Способи організації дітей на заняттях з фізичної культури 24
3.2. Керівництво самостійною руховою діяльністю дітей 29
3.3. Режим дня дитини 34
Висновок 37
Література 38

Етапи формування та розвиток комунікативної компетентності учнів на уроках іноземної мови

Вступ 3
Розділ 1. Поняття комунікативних вмінь та їх сутність 6
1.1. Комунікативні уміння в процесі вивчення іноземної мови 6
1.2. Основні вимоги до комунікативних умінь та навичок спілкування іноземною мовою у середній школі 14
Розділ 2. Етапи формування та розвиток комунікативної компетентності учнів на уроках іноземної мови 18
2.1. Методи діагностики та розвитку комунікативної компетентності учнів 18
2.2. Розвиток комунікативної компетентності учнів на уроці 29
2.3. Розвиток комунікативної компетентності учнів засобами мистецтва 42
Розділ 3. Методи розвитку умінь та навичок комунікативної компетенції учнів на уроці іноземної мови 55
Висновки 64
Список використаних джерел 67
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel